Wild FM nieuwe stijl
Moderator: admin6
Re: Wild FM nieuwe stijl
Haha misschien waren ze er inmiddels doorheen.
De rest van de 'van god' programma's is gewoon nog on air. Op veel prominentere plekken in de programmering. Woensdagavond, zondagavond en natuurlijk de hele zondagochtend.
De rest van de 'van god' programma's is gewoon nog on air. Op veel prominentere plekken in de programmering. Woensdagavond, zondagavond en natuurlijk de hele zondagochtend.
Erg jammer dat Drivetime beats tussen 18 en 19 uur is verdwenen. Was echt een toegevoegde waarde. Mocht van mij wel vanaf 16.00 uur. De middagshow met Barry Brand is zo praatje plaatje voicetrack niveau. Echt zonde.
Daar kan toch wel iets beters voor in de plaats komen? Erwin van der Bliek vanaf 16.00 uur. Drivetime beats tussen 16 en 19 uur. Of Wouter Kooiman? Ging ooit van Wild naar Decibel. Past daar prima. Maar wil die werken onder Bas Emons? Was destijds de reden voor de massale leegloop en verhuizing naar Decibel.
Kortom de middag vanaf 16.00 uur kan wel wat aandacht gebruiken. Zet daar wat leuks neer!
Daar kan toch wel iets beters voor in de plaats komen? Erwin van der Bliek vanaf 16.00 uur. Drivetime beats tussen 16 en 19 uur. Of Wouter Kooiman? Ging ooit van Wild naar Decibel. Past daar prima. Maar wil die werken onder Bas Emons? Was destijds de reden voor de massale leegloop en verhuizing naar Decibel.
Kortom de middag vanaf 16.00 uur kan wel wat aandacht gebruiken. Zet daar wat leuks neer!
Eens, miste Erwin ook al. Weet je de reden? Vond het altijd een lekker programma en Erwin kan wel sfeer maken.Marco79 schreef: ↑08 feb 2024 18:52 Erg jammer dat Drivetime beats tussen 18 en 19 uur is verdwenen. Was echt een toegevoegde waarde. Mocht van mij wel vanaf 16.00 uur. De middagshow met Barry Brand is zo praatje plaatje voicetrack niveau. Echt zonde.
Vanaf maandag is Drivetime Beats weer terug. Dit is te lezen op de socials van WILD FM 
Wild FM moet landelijk op FM komen. Radio4all of joe moet maar ergens anders. Die dance is echt cool.
Eh, nou, er moét helemaal niets.

Voor de nuance; JIJ víndt dat Wild FM landelijk op FM moet komen. JIJ vindt dat Radio4all of Joe maar ergens anders moeten. JIJ vindt Dance echt cool.
Er zijn vast ook mensen die vinden dat Radio Het Zere Trekbeen landelijk op FM moet komen, "want die polka's zijn echt donders cool".
Enfin, catch my drift?

Er moet niks. Maar ik vind het echt saai zo. De huidige zenders zijn te commercieel, ze draaien allemaal top40. Waar zijn de techno en house bangers op FM?
-
Wild FM draait ook commercieel hoor, weinig verschil met Slam.
Slam is ook slechter geworden. Minder dance meer pop.
Allemaal eenheidsworst.
De dance platen herhalen zich te vaak. Er mist een zender met een goede dance-muziekmix, met wat variatie en verrassende danceplaten.
Allemaal eenheidsworst.
De dance platen herhalen zich te vaak. Er mist een zender met een goede dance-muziekmix, met wat variatie en verrassende danceplaten.
-
Moet je verder luisteren dan je FM radio. Op internet zijn fantastische dance zenders te vinden.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Er was ooit een goed dancestation in Nederland en dat was AMW.FM, bestaat nog steeds maar klinkt niet meer lekker en is alleen 's avonds actief met DJ sets. Zonder commerciele dance alleen club, tech house en underground house afgewisseld met house classics een beetje zoals het klinkt in Engeland bij de FM piraten die daar nog actief zijn.
In Engeland heb je nog Point Blank. Inmiddels legaal dacht ik.
-
Je hebt ook nog CentreForce, ook een ex piraat in Londen die vind ik persoonlijk net iets beter. Daar hebben ze een 24/7 live programmering met DJ's die setjes draaien.
Luister hier al jaren naar, prima zender om naar te luisteren.
WIld FM is voor mij weer een tijdje klaar, ben er wel weer op uitgekeken.
-
Ze hebben ook webcam stream die meest van de tijd aan staat: https://www.mixcloud.com/live/centreforce883/ Doet me ook echt een beetje denken aan de oude piraten tijd die wij in Nederland hadden, terwijl ze dat niet meer zijn.