Wild FM nieuwe stijl
Moderator: admin6
- superdeluxe
Wild FM nieuwe stijl
Is iemand de nieuwe stijl van Wild FM al opgevallen. Sinds een tijdje een breder aanbod van muziek en niet alleen hedendaagse hits. Nieuwe muzieksamensteller sinds kort?
Gebruiksgemak is wanneer u één telefoon heeft, luxe is wanneer u er twee heeft, weelde is wanneer u drie heeft - en het paradijs is wanneer je er geen een hebt.
Re: Wild FM nieuwe stijl
Zeker, na de val van FreshFM zijn diverse ex-FreshFM'ers bij WildFM aan de slag gegaan. WildFM lijkt nu meer op een mix van het oude WildFM en het oude FreshFM. Plezierig om naar te luisteren als je het mij vraagt!
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Wild FM zet net deze video online:
https://youtu.be/IARdJebL45o
Dit past echt bij Wild FM. NOT.
Of is dit de nieuwe koers van Wild? Zondagochtend een kerkdienst en op donderdagavond een gospelprogramma? Zie ook op Facebook verbaasde reacties en meer van dit soort 'gezegend' berichten...
Erg bijzonder dit.
https://youtu.be/IARdJebL45o
Dit past echt bij Wild FM. NOT.
Of is dit de nieuwe koers van Wild? Zondagochtend een kerkdienst en op donderdagavond een gospelprogramma? Zie ook op Facebook verbaasde reacties en meer van dit soort 'gezegend' berichten...
Erg bijzonder dit.
Laatst gewijzigd door Marco79 op 03 jan 2020 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Klaas van Denderen heeft ook een reclame ingesproken die al maanden te horen is bij Wild FM...
Ja dat had ik al is gehoord.
Maar nu staat de hele fb ook vol met GodTV etc. En dit soort video's. Wat heeft dit in 'godsnaam' te maken met Hitradio?
Maar nu staat de hele fb ook vol met GodTV etc. En dit soort video's. Wat heeft dit in 'godsnaam' te maken met Hitradio?
't Is een vrij regionaal kavel, misschien binnenkort de lekkerste gospelknallers op zondagmorgen ;-) .
Maar on-topic, ik vraag me af of dit commercieel slim is.
Maar on-topic, ik vraag me af of dit commercieel slim is.
Kijk als het past bij het station. Prima. Maar de berichten op Facebook en dit soort video's rijmen totaal niet met het radiostation. Welk doel wil je bereiken?
Ik las op het forum een tijdje terug dat Bas Emons tegenwoordig in de heer is.
Radio, maar met je maten.
Misschien wil Bas er een christelijk hitradiostation van maken? In 2005 was er ook zo’n station die dat deed, met allemaal christelijke DJ’s, maar de gewone hits. Wel zonder gescheld, natuurlijk. Het station werd overigens geen succes.
Bas zou gewoon een platform moeten bouwen naast Wild, waar hij zijn liefde voor God kan laten blijken. Dit past niet echt bij het Wild zoals we het kennen. En of jongeren nou op Klaas de Dominee zitten wachten? ;-).
Bas zou gewoon een platform moeten bouwen naast Wild, waar hij zijn liefde voor God kan laten blijken. Dit past niet echt bij het Wild zoals we het kennen. En of jongeren nou op Klaas de Dominee zitten wachten? ;-).
Dat was Jam FM uit Amersfoort. Werd inderdaad geen succes. Maar laten we die Bas nu vooral niet op ideeën brengen. 1 Wild FM is al erg genoeg en is nou niet bepaald een toegevoegde aanwinst vind ik.
-
Zie dat Dimitris kops ook alweer verdwenen is uit programmering
Vreemde vogel Bas Emons, verstand heeft ie niet.
Met zo'n station is geen droog brood te verdienen, vrees ik. Zie hoe allerlei andere regionale commerciële stations het bijltje erbij hebben neergegooid. Het zou mij niets verbazen als deze Klaas van Denderen Ministries (wat dat dan ook voor sektarische club mag zijn) gewoon betalen voor deze blijde boodschap.
Doe het goed of doe het niet...
-
Als Bas Emons zo in de heer is, dan kan hij beter contact zoeken met de Reformatorische Omroep of Groot Nieuws Radio. Dan passen die radiostations beter bij hem.
Overigens denk ik dat een christelijk radiostation op een regionaal kavel wel gaat lukken. Voeg de 96.0 FM vanuit Ede maar eens samen met de 99.5 FM vanuit Amersfoort maar eens samen. Gegarandeerd dat een christelijk radiostation in de Gelderse Vallei gaat werken.
Overigens denk ik dat een christelijk radiostation op een regionaal kavel wel gaat lukken. Voeg de 96.0 FM vanuit Ede maar eens samen met de 99.5 FM vanuit Amersfoort maar eens samen. Gegarandeerd dat een christelijk radiostation in de Gelderse Vallei gaat werken.