Wild FM nieuwe stijl

Discussieer over de regionale omroepen

Moderator: admin6

Plaats reactie
Feivel

Re: Wild FM nieuwe stijl

Bericht door Feivel »

Ik heb niet het idee dat Wild topprioriteit heeft bij Emons. Hij is veel drukker met zijn zender over God. Logisch ook, want daar komen de knaken binnen ;-).
PatrickvdHoek

Bericht door PatrickvdHoek »

Het zoveelste 'ProRadio' Wordpress thema.
Jammer.
Radiooo

Bericht door Radiooo »

PatrickvdHoek schreef: 14 jan 2024 00:16 Het zoveelste 'ProRadio' Wordpress thema.
Jammer.
Ik vind dat er maar weinig goede radio Wordpress thema’s zijn…
Het is allemaal zo Amerikaans
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

PatrickvdHoek schreef: 14 jan 2024 00:16 Het zoveelste 'ProRadio' Wordpress thema.
Jammer.
Is er een goed alternatief dan?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Marco79

Bericht door Marco79 »

Lekker goedkoop. Als of hordes mensen denken. Ik ga vandaag is kijken naar de site van wildfm.nl. Voor dat handjevol bezoekers. Prima geen geld aan uit geven. Website heeft info die er op moet staan. Player prominent. Niks meer aan doen.

WordPress of niet...
Feivel

Bericht door Feivel »

GerjanCluistra schreef: 14 jan 2024 19:20
Jammer.
Zelf iets (laten) ontwerpen? Dat ‘alsof hordes mensen denken (..)’ zoals Marco zegt, is echt de meest luie drogreden om geen werk van je website te maken. Inderdaad, op deze manier hebben luisteraars geen enkele reden om de website te bezoeken…
GerjanCluistra

Feivel schreef: 14 jan 2024 23:09
Jammer.
Zelf iets (laten) ontwerpen? Dat ‘alsof hordes mensen denken (..)’ zoals Marco zegt, is echt de meest luie drogreden om geen werk van je website te maken. Inderdaad, op deze manier hebben luisteraars geen enkele reden om de website te bezoeken…
Volgens mij is Wild FM een radiostation. Ik heb liever dat die mooie radio maken. Een website is er alleen om de radio te ondersteunen, dus is zo’n ProRadio ding ook wat mij betreft prima.
Feivel

Bericht door Feivel »

GerjanCluistra schreef: 15 jan 2024 11:19

Volgens mij is Wild FM een radiostation. Ik heb liever dat die mooie radio maken. Een website is er alleen om de radio te ondersteunen, dus is zo’n ProRadio ding ook wat mij betreft prima.
In welk jaartal leven we? In 2024 is je presentatie online cruciaal voor alle media-activiteiten. Dus óók een goede website en app hoort er gewoon bij. Wat denk je waarom 538 of Q een website vol met content heeft? Vast niet omdat ze het ook wel met een website gemaakt in FrontPage af kunnen. Kom op, liefde voor het product!
GerjanCluistra

Feivel schreef: 15 jan 2024 16:22
GerjanCluistra schreef: 15 jan 2024 11:19
In welk jaartal leven we? In 2024 is je presentatie online cruciaal voor alle media-activiteiten. Dus óók een goede website en app hoort er gewoon bij. Wat denk je waarom 538 of Q een website vol met content heeft? Vast niet omdat ze het ook wel met een website gemaakt in FrontPage af kunnen. Kom op, liefde voor het product!
Precies, het is 2024. Dan is een goede app. veel belangrijker dan die website.

Als je op de centen moet letten moet je keuzes maken. Dat gaat blijkbaar prima bij Wild FM.
Eppo

Bericht door Eppo »

Vliegendereporter schreef: 01 jan 2024 16:28 Hackers infiltreren systemen van GOD Radio

https://revive.nl/hackers-infiltreren-s ... 0zlTqiIYq4
Dat vind ik behoorlijk kwalijk.
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
GerjanCluistra

Eppo schreef: 17 jan 2024 12:11
Vliegendereporter schreef: 01 jan 2024 16:28 Hackers infiltreren systemen van GOD Radio

https://revive.nl/hackers-infiltreren-s ... 0zlTqiIYq4
Dat vind ik behoorlijk kwalijk.
Draaien nu ‘Highway To Hell’, ‘Busje Komt Zo’ en ‘Kind Van De Duivel’. 👿 😂
rmtech

Bericht door rmtech »

GerjanCluistra schreef: 15 jan 2024 11:19Volgens mij is Wild FM een radiostation. Ik heb liever dat die mooie radio maken. Een website is er alleen om de radio te ondersteunen, dus is zo’n ProRadio ding ook wat mij betreft prima.
Het is begrijpelijk dat je misschien geen geld in een uniek ontwerp wil stoppen. Maar de inrichting van de huidige site is echt een rommeltje. Zo'n WordPress-thema is niet al te lastig in te richten, maar het lijkt erop dat niemand dat serieus heeft genomen.

Er staat op een blok in de voorpagina iets met "BPM" met het label "acties". Klik je erop, krijg je een lege pagina met een datum uit 2021, geen content en een "Written by nieuw.wildfm.nl" en "Tagged: Business".

Of als je op het radio-icoon in de header klikt (om te luisteren) ga je naar "https://wildfm.nl/?radiochannel=demo-radio". Blijkbaar kon niemand een belangrijke knop vervangen door een werkende link.

Heel zonde allemaal. Zeker omdat het met zo'n thema echt geen rocket science is.
GerjanCluistra

rmtech schreef: 21 jan 2024 16:07
GerjanCluistra schreef: 15 jan 2024 11:19Volgens mij is Wild FM een radiostation. Ik heb liever dat die mooie radio maken. Een website is er alleen om de radio te ondersteunen, dus is zo’n ProRadio ding ook wat mij betreft prima.
Het is begrijpelijk dat je misschien geen geld in een uniek ontwerp wil stoppen. Maar de inrichting van de huidige site is echt een rommeltje. Zo'n WordPress-thema is niet al te lastig in te richten, maar het lijkt erop dat niemand dat serieus heeft genomen.

Er staat op een blok in de voorpagina iets met "BPM" met het label "acties". Klik je erop, krijg je een lege pagina met een datum uit 2021, geen content en een "Written by nieuw.wildfm.nl" en "Tagged: Business".

Of als je op het radio-icoon in de header klikt (om te luisteren) ga je naar "https://wildfm.nl/?radiochannel=demo-radio". Blijkbaar kon niemand een belangrijke knop vervangen door een werkende link.

Heel zonde allemaal. Zeker omdat het met zo'n thema echt geen rocket science is.
Ik heb een vergelijkbare site. Voor mij is het echt wel raketwetenschap. Desalniettemin, een webmaster loste het prima op. Hetgeen jij benoemd is inderdaad niet nodig.
Marco79

Bericht door Marco79 »

WildFM springt handig in op het verdwijnen van Decibel. Sinds deze week om 9 uur een uur lang 90's. En ook het aantal euro dance platen lijkt te zijn opgevoerd. Slim wel.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Zie op site dat ze De Bijbel Door ook hebben geschrapt lijkt me een goeie zaak
Plaats reactie