Radio NL
Moderator: admin6
Re: Radio NL
Stefan Leur, die vind ik juist geweldig. Altijd lachen met hem op de radio, ook veel leuke items in zijn programma. Hij is juist heel mooi zichzelf en dat weet ik en hem te waarderen. Maar ja, je moet er wel van houden. Snap wel dat jij het niks vindt. Maar kijk zelf altijd weer uit naar zijn middagshow.
Juist de dj’s die jij opnoemt vind ik minder. Maar ja. Ieder zo zijn smaak. Hou juist wel van een beetje gekkigheid en avontuur op de radio. Zoals bijvoorbeeld de 06 teleurstelling. Altijd een super leuk item. Maar Stefan zoekt inderdaad de grenzen op. en daar moet je van houden. Maar begrijp wel dat andere dat niks vinden. het is bepaald geen professionele radio. Maar juist daarom vind ik dat zo mooi. Gewoon improvisatie.
Smaken verschillen inderdaad en dat is prima. Kan me voorstellen dat Stefan ook is aangenomen om weer een andere doelgroep aan te trekken die voorheen misschien minder luisterde, dat zou kunnen.Marijn schreef: ↑26 jan 2023 19:21 Juist de dj’s die jij opnoemt vind ik minder. Maar ja. Ieder zo zijn smaak. Hou juist wel van een beetje gekkigheid en avontuur op de radio. Zoals bijvoorbeeld de 06 teleurstelling. Altijd een super leuk item. Maar Stefan zoekt inderdaad de grenzen op. en daar moet je van houden. Maar begrijp wel dat andere dat niks vinden. het is bepaald geen professionele radio. Maar juist daarom vind ik dat zo mooi. Gewoon improvisatie.
Het valt me op dat Jan Smit als stationvoice verdwenen is. Erik de Zwart is nog wel te horen en er is nu ook een vrouwenstem toegevoegd. Iemand enig idee wie dit is?
-
Nee, vroeg me het toevallig deze week ook af.
Vind 't wel heerlijke vormgeving overigens, Lekker strak en energiek en goed passend bij de zender.
Vind 't wel heerlijke vormgeving overigens, Lekker strak en energiek en goed passend bij de zender.
Nog vijf dagen... En je weet het!
Dat hoor ik in de uuropener sinds vanavond. Iemand enig idee?
Dat hoor ik in de uuropener sinds vanavond. Iemand enig idee?
-
-
[Edit Admin5: Doe eens normaal!]
-
-
Had inderdaad met de zomertoer te maken ze Hebben de locaties bekend gemaaktDe Nachtwacht schreef: ↑16 mei 2023 19:51Wat was het nu? Heb vandaag niet veel kunnen luisteren , maar op de website en socials zie ik niks bijzonders .
Of heb ik de dagen verkeerd geteld?
-
Deze week weer eens een aantal keer naar de ochtendshow geluisterd, maar wat hebben zowel Lars als het programma een enorme groei doorgemaakt. Doet qua sfeer en energie inmiddels eigenlijk niet meer onder voor de Morgenstond.
- Zwarte IJsbeer
Stefan Leur ligt ook niet lekker bij een hoop artiesten, heb ik begrepen.Johanneke schreef: ↑26 jan 2023 16:53 Alleen Stefan Leur vind ik nog steeds niet leuk op RadioNL, snap niet waarom ze die nou gehaald hebben. Vind ik niet passen bij gezellige Nederlandstalige radio. De naam van zijn programma zegt eigenlijk genoeg. Ze hadden met Alfred Hof een prima middagjock in huis maar helaas hebben ze die laten gaan.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
-
Dit klopt niet, dat was Wim Drent die lag grotendeels niet lekker bij een hoop artiesten, toen Wim en Stefan nog samen bij Continu zaten.Zwarte IJsbeer schreef: ↑18 aug 2023 19:12Stefan Leur ligt ook niet lekker bij een hoop artiesten, heb ik begrepen.Johanneke schreef: ↑26 jan 2023 16:53 Alleen Stefan Leur vind ik nog steeds niet leuk op RadioNL, snap niet waarom ze die nou gehaald hebben. Vind ik niet passen bij gezellige Nederlandstalige radio. De naam van zijn programma zegt eigenlijk genoeg. Ze hadden met Alfred Hof een prima middagjock in huis maar helaas hebben ze die laten gaan.
- Zwarte IJsbeer
Alles gaat volgens de regels en je bent niet verplicht te luisteren.Iwanvl schreef: ↑26 okt 2018 10:33 Nou het is ronduit asociaal dat ruimte die schaars is wordt misbruikt op een manier als deze. Ik heb nu zo'n 5 keer RadioNL in mijn radio staan, buiten mijn persoonlijke mening dat het een verschrikkelijke zender is vind ik het zonde van de ruimte. Zet daar maar een paar andere zenders op die de variatie ten goede komen.
Laatst gewijzigd door admin5 op 11 sep 2023 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Iemand uitmaken voor iets is hier niet nodig. Hou het gewoon bij de feiten.
Reden: Iemand uitmaken voor iets is hier niet nodig. Hou het gewoon bij de feiten.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
-
Over 2 jaar dan komt er een veiling voor regionale zenders grote kans dat er dan wat gaat veranderen wie weet