Het is nog steeds. Dit is al maanden. Maar goed daar gaan we niet uitkomen. Ik stuur wel een mailtje naar Sneek.
Radio NL
Moderator: admin6
Re: Radio NL

Dank voor je sms! Maar dat is niet de manier laat dat even duidelijk zijn! Ik laat me niet bedreigen, dan zal er aangifte volgen! Stuur de volgendekeer gewoon vanaf je nummer dan doen we een keer een bakkie koffie en goede verhalen over radio wat zo mooi kan zijn! Maar goed zand er over! Ik zou idd mailtje sturen. Weet dat Brabant nog aparte processing gebruikte enige tijd geleden (de oude van de 8fm groep) de andere edities maken gebruik van stereotool en Micro Mpx verbinding.
Wat ervaar je dan als niet goed klinkend? Want alleen roepen dat iets niet goed is kan ik weinig aan, geef ook aan wat je ondervonden probleem is.
Als signaal te hard zou zijn dan toegestaan is dit in Breda namelijk zo opgevallen bij AT.
Agentschap doet namelijk met een onbemande luisterpost op een ontvangst lokatie namelijk op afstand dagelijks het frequentie spectrum meten in de ether van Breda en omgeving. Iedere zender die ingeschakeld is in het gebied, of het nu 27mc, Fm, lange of korte golf is of andere piraten banden, ziet men. Binnen enkele minuten heeft het meetsysteem de zender ontdekt. Zelfs wanneer een bestaande zender, bijvoorbeeld de lokale omroep zijn vermogen omhoog gooit…. Ziet men dit.
-
de monitoring computer ziet die ja, maar of er ook altijd een ambtenaar achter zit is de vraag.Zelfs wanneer een bestaande zender, bijvoorbeeld de lokale omroep zijn vermogen omhoog gooit…. Ziet men dit.
Vandaar dat er in de regio Breda zo weinig piraten zitten haha
De lage banden worden niet automatisch gemeten.
Maar als iedereen dit geloofd en dat het als afschrikking werkt?

Het is VHF en hoger tot aan zo een 2400 Mhz, daarboven wordt het ook al zeer moeilijk.
-
Hessel Wijkstra is best al een aardig tijdje afwezig bij Radio NL (ziek volgens zijn facebook). Mis hem welop die uren, Feike doet het niet slecht maar haalt het qua tempo en energie gewoon niet bij Hessel.
Over de andere invaller Rory ben ik erg te spreken die wordt steeds beter.
Hoorde gisteravond Rory ook zeggen dat Hessel door ziekte langer afwezig was. Ivo is op wintersport.De Nachtwacht schreef: ↑25 jan 2023 13:05 Hessel Wijkstra is best al een aardig tijdje afwezig bij Radio NL (ziek volgens zijn facebook). Mis hem welop die uren, Feike doet het niet slecht maar haalt het qua tempo en energie gewoon niet bij Hessel.
Ben het met je eens, Rory prima, Feike vind ik minder. Maar Hessel is ook wel echt een unieke radiomaker natuurlijk. Ga die maar eens vervangen.
Wat vinden jullie goed aan Hessel? Vind hem zelf nogal saai en weinig uniek. dit is echt niet aanvallend bedoeld. Gewoon benieuwd naar.
-
Ben je gek, dat mag je vragen hoor!
Ik vind zijn gebruik van jingles en instrumentale achtergrondmuziekjes heel bijzonder. Het programma is superstrak, want altijd komt hij precies op het juiste moment uit. Daarbij heeft hij altijd leuke interactie met de luisteraar.
Overigens begrijp ik ook dat mensen het wat saai vinden. 't Is nogal ingetogen. Moest daar ook erg aan wennen.
Ja dat is waar. Maar geef daar Nixon bij een dj.
Naar mijn mening is Marcel de Vries de beste dj aller tijden. Toffe humor, veel gezelligheid, leuke items, een mooie stem, gewoon alles wat een dj nodig heeft. Heb ontzettend veel bewondering voor hem.
Hoe hij zo zichzelf kan zijn op de radio. Ontzettend veel respect daarvoor.
Goede vraag! Hessel geeft enorm veel energie, is meer verhalenverteller dan dj, en toch altijd strakke radio, wat mij betreft uniek in zijn soort.
Dat vind ik trouwens ook van Taeke en Ivo, en Lars lijkt ook in rap tempo een eigen stijl te ontwikkelen. Maar die heeft pas echt grote schoenen die hij moet vullen
Alleen Stefan Leur vind ik nog steeds niet leuk op RadioNL, snap niet waarom ze die nou gehaald hebben. Vind ik niet passen bij gezellige Nederlandstalige radio. De naam van zijn programma zegt eigenlijk genoeg. Ze hadden met Alfred Hof een prima middagjock in huis maar helaas hebben ze die laten gaan.