Dan moet deze onbekende dj een bandje insturen en solliciterenzend-amateur schreef: ↑02 dec 2022 20:29Wie een goede opvolger zal zijn Marco Kocks van Gigant fm, luister maar eens op zondag morgen hoe hij zijn programma doet met oa verzoek plaatjes en de band die hij opbouwt met zijn luisteraars beetje zelfde verhaal als Marcel.De Nachtwacht schreef: ↑02 dec 2022 10:34 oei, ja dat is zeker een groot verlies. Luisterde graag naar zijn ochtendshow en met Sterren heb ik niet zo veel. Maar ga het misschien wel proberen, zie dat hij daar ook de ochtendshow gaat doen. Daar zullen ze in Sneek niet gelukkig mee zijn trouwens, kan zomaar een hele hoop luisteraars kosten.
Nu de vraag: wie gaat hem opvolgen? Alfred voogd? Ivo Pasveer? Take wouda (die in het verleden de middag volgens mij al eens een tijd heeft gedaan)? Ze hebben op zich wel genoeg dj's in huis, maar Marcel en de band die hij met zijn luisteraars had was toch wel iets bijzonders.
Radio NL
Moderator: admin6
Re: Radio NL
Marcel deed/doet ook de vormgeving van diverse stations dus dat is zeker een aderlating daar in Sneek
-
Marcel de Vries is deze week al voor het laatst.
Benieuwd of de opvolger meteen volgende week begint of dat er iets tijdelijks komt tot januari.
Benieuwd of de opvolger meteen volgende week begint of dat er iets tijdelijks komt tot januari.
https://radiowereld.nl/medianieuws/2022 ... j-radionl/
Lars van Dijk volgt Marcel op, vanaf komende maandag al!
Verrassende keus, ik luister graag naar hem als invaller maar de ochtend is nogal een stap, zeker tegenover Marcel op Sterren. Wordt ook tot 9u zie ik, dus Taeke krijgt er een uurtje bij denk ik.
Lars van Dijk volgt Marcel op, vanaf komende maandag al!
Verrassende keus, ik luister graag naar hem als invaller maar de ochtend is nogal een stap, zeker tegenover Marcel op Sterren. Wordt ook tot 9u zie ik, dus Taeke krijgt er een uurtje bij denk ik.
-
Heb vandaag voor het eerst naar Lars geluisterd. Heb is absoluut een groot talent, die ik ook graag als invaller hoorde, maar voor een ochtendshow vind ik het voor alsnog wel een beetje mager. In het uurtje dat ik kon luisteren (meer tijd had ik helaas niet) eigenlijk geen items en nauwelijks interactie gehoord. Voor overdag of 's avonds een prima programma, voor de ochtend vind ik dat er nu wel erg weinig gebeurd zeker als je Marcel gewend bent.
Een voorzichtige conclusie want natuurlijk kan het allemaal nog groeien en beter worden, en het kan ook een bewuste keuze zijn om het wat meer een muziekprogramma te laten zijn. Benieuwd hoe het zich ontwikkeld.
Overigens wel erg leuke muziek. Daar kan Sterren niet tegenop.
Een voorzichtige conclusie want natuurlijk kan het allemaal nog groeien en beter worden, en het kan ook een bewuste keuze zijn om het wat meer een muziekprogramma te laten zijn. Benieuwd hoe het zich ontwikkeld.
-
Hij lijkt dan ook nauwelijks voorbereidingstijd gehad te hebben. Geef het een maand of 3, horen wat het dan is.De Nachtwacht schreef: ↑13 dec 2022 07:35 Heb vandaag voor het eerst naar Lars geluisterd. Heb is absoluut een groot talent, die ik ook graag als invaller hoorde, maar voor een ochtendshow vind ik het voor alsnog wel een beetje mager. In het uurtje dat ik kon luisteren (meer tijd had ik helaas niet) eigenlijk geen items en nauwelijks interactie gehoord. Voor overdag of 's avonds een prima programma, voor de ochtend vind ik dat er nu wel erg weinig gebeurd zeker als je Marcel gewend bent.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Ja, eens hoor. Vandaar ook mijn wat voorzichtige formulering :)
-
die hele hollandse piraten gedoe het is niets en het wordt niets!GerjanCluistra schreef: ↑15 dec 2022 11:59Hij lijkt dan ook nauwelijks voorbereidingstijd gehad te hebben. Geef het een maand of 3, horen wat het dan is.De Nachtwacht schreef: ↑13 dec 2022 07:35 Heb vandaag voor het eerst naar Lars geluisterd. Heb is absoluut een groot talent, die ik ook graag als invaller hoorde, maar voor een ochtendshow vind ik het voor alsnog wel een beetje mager. In het uurtje dat ik kon luisteren (meer tijd had ik helaas niet) eigenlijk geen items en nauwelijks interactie gehoord. Voor overdag of 's avonds een prima programma, voor de ochtend vind ik dat er nu wel erg weinig gebeurd zeker als je Marcel gewend bent.
-
Radio NL is alles behalve piratenmuziek.zend-amateur schreef: ↑15 dec 2022 19:02die hele hollandse piraten gedoe het is niets en het wordt niets!GerjanCluistra schreef: ↑15 dec 2022 11:59Hij lijkt dan ook nauwelijks voorbereidingstijd gehad te hebben. Geef het een maand of 3, horen wat het dan is.De Nachtwacht schreef: ↑13 dec 2022 07:35 Heb vandaag voor het eerst naar Lars geluisterd. Heb is absoluut een groot talent, die ik ook graag als invaller hoorde, maar voor een ochtendshow vind ik het voor alsnog wel een beetje mager. In het uurtje dat ik kon luisteren (meer tijd had ik helaas niet) eigenlijk geen items en nauwelijks interactie gehoord. Voor overdag of 's avonds een prima programma, voor de ochtend vind ik dat er nu wel erg weinig gebeurd zeker als je Marcel gewend bent.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Die Lars lijkt mij een prima DJ, maar vergeleken met Marcel is het inderdaad wat mager. Overigens vind ik het wel heel knap dat hij dat doet als achttienjarige, en nog best goed ook.
Ik vind het ook nog steeds een flinke stap. Maar vergeet niet dat Ivo Pasveer ook al zeer jong op RadioNL zat en dat is wat mij betreft wel een van de allerbeste jocks nu daar.
Nu trouwens Rory Jonkergouw in de avond, volgens mij voor het eerst, omdat Ivo de middagshow deed, maar klinkt ook best prima eigenlijk.
-
Die was er in september ook al een weekje of in elk geval een paar dagen. Toen had Ivo vakantie.
Wat is er met het geluid van de zender in Breda FM 104.3 MHz?
Ah, toen was ik net weg. Snel geregeld dan!De Nachtwacht schreef: ↑21 dec 2022 20:43 Die was er in september ook al een weekje of in elk geval een paar dagen. Toen had Ivo vakantie.