De Nachtwacht schreef: ↑16 aug 2022 18:24
toevallig pas in een ander topic al aangegeven (ik wist niet dat deze er ook was

, ik heb 'm ook steeds vaker op radio nl staan. Met name het gezellige karakter spreekt mij wel aan. Niet voor de hele dag maar voor af en toe vind ik 't een prettige afwisseling.
Welke djs' hebben er nog meer gezeten dan @johanneke? Ik had namelijk juist het idee dat de meesten er al erg lang zitten; Hessel, Taeke en Marcel sowieso (maar goed, ik volg ze ook nog niet zo lang). . Alleen Stefan en Ivo zijn echt van de laatste jaren in de huidige programmering volgens mij.
Klopt, Hessel, Taeke, Marcel maar ook Alfred Voogd zitten er volgens mij alle vier al 15 jaar of langer.
Ik bedoelde Johan Terpstra (nu omroep Friesland), Jan Paparazzi, Perry Kramps (beiden nu Sterren NL), Martinus Korte en recenter Alfred Hof.
Wat vind jij van Stefan Leur? Ik kan daar moeilijk aan wennen op RadioNL, vind hem er minder tussen passen maar het zal wellicht aan mij liggen. Zoekt voor mij teveel de randjes op zoals met die vieze liedjes Top 10, dat is niet mijn ding. En op het werk kun je hem dan ook niet met goed fatsoen meer aanzetten, dat vind ik jammer. Zon op m'n piemel, tja...