Gezocht: JFK FM, Love Radio en Arrow Jazz FM jingles of opnames
Moderator: admin6
Gezocht: JFK FM, Love Radio en Arrow Jazz FM jingles of opnames
Hoi beste mensen,
Van 1 januari 1998 tot en met 9 juni zond JFK, (later JFK FM) uit via de ether. Jazzy Funky Cool!!!
Wat genoot ik elke dag van deze non-stop radiozender. Tussendoor werden de platen wel aangekondigd door Pieter Vorage, Anneloes de Haan en Menno Vroom. Helaas ging deze zender terziele en kwam Business Radio op dit kavel terecht. De meeste muziek ging toen over naar het zusterstation Love radio. Ook dat hield per 1 januari 2001 op te bestaan. Gelukkig kwam Arrow Jazz FM in 2004. Ook deze zender ging helaas failliet en kreeg later een doorstart. Nu is het opgegaan in Sublime. Totaal andere muziek helaas.
Wie heeft er voor mij jingles van deze drie zenders of misschien wel complete opnames?
Op internet is niets meer terug te vinden.
Mij maak je er ontzettend blij mee.
Van 1 januari 1998 tot en met 9 juni zond JFK, (later JFK FM) uit via de ether. Jazzy Funky Cool!!!
Wat genoot ik elke dag van deze non-stop radiozender. Tussendoor werden de platen wel aangekondigd door Pieter Vorage, Anneloes de Haan en Menno Vroom. Helaas ging deze zender terziele en kwam Business Radio op dit kavel terecht. De meeste muziek ging toen over naar het zusterstation Love radio. Ook dat hield per 1 januari 2001 op te bestaan. Gelukkig kwam Arrow Jazz FM in 2004. Ook deze zender ging helaas failliet en kreeg later een doorstart. Nu is het opgegaan in Sublime. Totaal andere muziek helaas.
Wie heeft er voor mij jingles van deze drie zenders of misschien wel complete opnames?
Op internet is niets meer terug te vinden.
Mij maak je er ontzettend blij mee.
Re: Gezocht: JFK FM, Love Radio en Arrow Jazz FM jingles of opnames
Dank je wel voor het meedenken. Helaas kon Pieter mij destijds ook niet helpen.
Groetjes,
Robert-Jan
Groetjes,
Robert-Jan
-
Van JFK echt niets terug te vinden, jammer want ook ik vond het destijds een heerlijke zender om naar te luisteren. Van Arrow Jazz staat nog een opname van Ferry Maat's Soul Show op Mixcloud
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"
Dank voor je reactie. Ik ga meteen even kijken.
Ik hoorde in de 100 JAAR RADIO podcast van Arjan Snijders en Harm Edens ook JFK vormgeving.
Zij krijgen het materiaal van Jingleweb. Misschien dat die je ook kunnen helpen?
http://www.jingleweb.nl/index.php/2018/ ... aar-radio/
Zij krijgen het materiaal van Jingleweb. Misschien dat die je ook kunnen helpen?
http://www.jingleweb.nl/index.php/2018/ ... aar-radio/
Hoi,
Dank je voor het meedenken.
Ik ga een poging wagen.
Groet,
Mattswing
Dank je voor het meedenken.
Ik ga een poging wagen.
Groet,
Mattswing
Hoi.
Ik heb nog oude opnames liggen.
Ik heb nog oude opnames liggen.
Hoi,
Ook van JFK en Love Radio?
Je zou me er zo blij mee maken?
Ik hoor het heel graag.
Kan ik met je in contact komen?
Ook van JFK en Love Radio?
Je zou me er zo blij mee maken?
Ik hoor het heel graag.
Kan ik met je in contact komen?
-
Vond dit topic na een zoekopdracht voor Love Radio. Ik luisterde deze zender ook heel vaak back in the days.. tot het stopte..
https://web.archive.org/web/20030425064 ... eradio.nl/
Ik heb zelf wel e.e.a. aan tracks kunnen downloaden van Napster??
ben het ff kwijt.. 128kbs.. en soms 160kbs.. maar nu is alles op spotify te vinden.. :) Het is wel ver weggezakt maar ik mis het nog steeds een beetje.. je weet pas wat je mist tot het er niet meer is.. en idd, je kunt de muziek wel draaien maar die jingles <3
Was het destijds nog gelukt die jingles schoon op MP3 te krijgen?? Ben heel benieuwd.
Heb zelf wel een redelijke lijst met titels.. ben benieuwd of er meer mensen zijn die een playlist hebben of e.e.a. verzameld..en wellicht kunnen uitwisselen.. en zo de playlist aanvullen..
https://web.archive.org/web/20030425064 ... eradio.nl/
Ik heb zelf wel e.e.a. aan tracks kunnen downloaden van Napster??

Was het destijds nog gelukt die jingles schoon op MP3 te krijgen?? Ben heel benieuwd.
Heb zelf wel een redelijke lijst met titels.. ben benieuwd of er meer mensen zijn die een playlist hebben of e.e.a. verzameld..en wellicht kunnen uitwisselen.. en zo de playlist aanvullen..