Verjonging NPO Radio 5

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Roel_

Re: Verjonging NPO Radio 5

Bericht door Roel_ »

DavyGer schreef: 24 jun 2024 08:45 Nu Derksen naar 10 gaat ben ik eigenlijk wel benieuwd of Danny Vera nog ergens gaat terugkeren. Zou best goed kunnen passen op radio 5 .
Na elven is er elke avond nog wat vrij. Danny Vera past wel bij AVROTROS of KRONCRV.
Hoop is uitgestelde teleurstelling...
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Roel_ schreef: 25 jun 2024 21:48
DavyGer schreef: 24 jun 2024 08:45 Nu Derksen naar 10 gaat ben ik eigenlijk wel benieuwd of Danny Vera nog ergens gaat terugkeren. Zou best goed kunnen passen op radio 5 .
Na elven is er elke avond nog wat vrij. Danny Vera past wel bij AVROTROS of KRONCRV.
Ik begrijp dat Derksen naar Arrow gaat. Past Vera daar ook niet beter?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 25 jun 2024 22:06
Dat zou prima passen op de zondagochtend. Maar gaat Derksen naar Arrow Classic Rock? Hij zit al op Arrow Bluesbox. Ook daar zou Vera goed kunnen, beter zelfs dan Arrow Classic Rock.
Maar Vera past echt ook heel goed op radio 5. Zijn hele doelgroep zit er.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Derksen zei letterlijk: “Ik ben nu binnen bij Arrow en Radio 10.” En Genee gaf aan dat Ossendrijver naar het telefoonnummer van Derksen had geïnformeerd.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 26 jun 2024 06:41 Derksen zei letterlijk: “Ik ben nu binnen bij Arrow en Radio 10.” En Genee gaf aan dat Ossendrijver naar het telefoonnummer van Derksen had geïnformeerd.
Ossendrijver heeft niets meer te maken met Arrow Classic Rock. Hij runt alleen nog Arrow Bluesbox en daar zit Derksen al.
jessica

Bericht door jessica »

Derksen zit al lang bij Arrow. Bij Arrow Blues Box. En bij regionale omroep Drenthe. Dat zijn de enige 2 zenders die hem niet gecancelled hebben. Vroeger zat hij ook bij Rijnmond en enige andere regionale zenders. Maar die hebben hem na het kaarsenincident van de radio afgehaald.

Daarna is Veronica erbij gekomen en nu weg bij Veronica en naar Radio10. Of het de hoofdzender van Radio10 is dat wordt nog even afwachten.
Kan ook op 60's en 70's zijn. Lijkt mij logischer.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jessica schreef: 26 jun 2024 17:43
Derksen zit al lang bij Arrow. Bij Arrow Blues Box. En bij regionale omroep Drenthe. Dat zijn de enige 2 zenders die hem niet gecancelled hebben. Vroeger zat hij ook bij Rijnmond en enige andere regionale zenders. Maar die hebben hem na het kaarsenincident van de radio afgehaald.

Daarna is Veronica erbij gekomen en nu weg bij Veronica en naar Radio10. Of het de hoofdzender van Radio10 is dat wordt nog even afwachten.
Kan ook op 60's en 70's zijn. Lijkt mij logischer.
Volgens mij hebben ze hem bij Drenthe wel gecanceld, maar hebben ze dat uiteindelijk weer ongedaan gemaakt.
Plaats reactie