Ik vind het eigenlijk vervelend om namen te droppen met een min of meer negatieve lading, maar omdat ik zelf al een eerste aanzet heb gegeven, vooruit dan:Phoenix schreef: 18 jun 2024 18:12Aan welke jocks refereer je dan? Hans Schiffers, Bart van Leeuwen, Stefan Stasse, Felix Meurders, Daniël Dekker, Erik de Zwart en Simone Walraven zijn stuk voor stuk ervaren radiomakers.Janno schreef: 18 jun 2024 15:25Dat is me bekend ;-)Phoenix schreef: 18 jun 2024 15:13
De muziek past er wel. De presentatie van Vera vind ik ongeschikt voor iedere professionele radiozender.
Ik weet niet of je weleens naar radio 5 luistert, maar qua presentatie valt hij daar niet erg uit de toon tussen sommige anderen.
Angela Groothuizen, leuk programma op zich, maar absoluut geen dj. Wat ik zelf niet bezwaarlijk vind trouwens. Dat is Danny Vera ook niet en hem kan ik ook goed hebben.
Jan Rietman, wel een dj met ervaring, maar hapert best wel af en toe. Hetzelfde geldt voor Bart, die ik alleen al hoog heb zitten wegens zijn verleden. De jaren gaan tellen en dat merk je bij beiden. Wat ik persoonlijk wel charmant vind, maar het zijn geen strakke radiomakers meer.
Henkjan Smits die nog weleens invalt. Ik houd van zijn enthousiasme, maar het gaat niet altijd even vloeiend. Erik de Zwart idem. Ervaring genoeg, maar ik hoor de jaren.
Felix Meurders daarentegen lijkt nauwelijks ouder te zijn geworden. Haandrikman, Walraven, Schiffers, Dekker, Stasse. Klinkt allemaal veel strakker. Het is niet anders.