Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
Wel apart trouwens dat Morad op dit moment te zien is in RTL boulevard. Moet hij zijn radioprogramma niet voorbereiden?
Geinig, ik snap van Inkel wel: als velen het als 'ep' uitspreken, doet hij het juist anders.Lobke schreef: ↑22 jan 2025 14:00Oh, aan die aadubbelpee stoor ik mij ook zo! En aan dat belachelijke item over iemand met een bepaalde naam vinden. Zo vervelend voor de mensen die van hem telefoon krijgen en erg vervelend om naar te luisteren.Radiooidar schreef: ↑21 jan 2025 20:17Om te beginnen: een app spreek je uit als 'ep' en niet 'aadubbelpee'Jari de Jonge schreef: ↑21 jan 2025 10:30 Merk daar nu wel verandering in
Wellicht heeft hij je bericht gelezen![]()
![]()

Wat betreft het item zoeken naar een naam die bestaat vind ik dat Jeroen dat vrij prudent doet.
Ik schakel dan weer weg als Rob Jansen op vrijdagmiddag iemand gaat bellen / "lastig vallen". Tenenkrommend voor mij.
Bij van Inkel draait het om Van Inkel. Een personality show vol met eigen jngles en quotes dat totaal niet past bij het programma Aan de Slag waar muziek voorop staat. Van Inkel is niet de juiste persoon om zo'n programma te presenteren. Onbegrijpelijk dat de directie dat niet begrijpt en er geen andere jock neerzet. Van Inkel was in de jaren '80 innoverend en nieuw met zijn uit Amerika gejatte manier van radiomaken maar is niet meegegaan in de tijd en doet dit kunstje tot op heden nog steeds. Aan de Slag is music driven waar kennis over de muziek voorop staat, niet je eigen ego.
-
Die koptelefoon van
Van Inkel stoort ook iedere keer
Van Inkel stoort ook iedere keer
-
Dan heeft hij hem heel hard staan haha
Ik merk de laatste 1,5/2 weken een probleem qua soundprocessing bij 2.
Het klinkt bij tijd en wijlen compleet plat geslagen, kan het niet anders omschrijven. Ook lijkt dan de spraak bijna 2 keer zo hard dan de muziek. Meer mensen opgevallen de mindere soundprocessing bij 2?
Het klinkt bij tijd en wijlen compleet plat geslagen, kan het niet anders omschrijven. Ook lijkt dan de spraak bijna 2 keer zo hard dan de muziek. Meer mensen opgevallen de mindere soundprocessing bij 2?
Want voorbereiden is verplicht te doen in het uur voor je on-air gaat? Dat kan op elk moment van de dag, zodra het draaiboek is gemaakt, ben je voorbereid.Deradiokenner schreef: ↑22 jan 2025 19:07 Wel apart trouwens dat Morad op dit moment te zien is in RTL boulevard. Moet hij zijn radioprogramma niet voorbereiden?
-
Of er zijn DJ's die zeggen, dit was Plaat X, nu Plaat Y , en zoveel mogelijk hits met secondetalks..Durashift schreef: ↑23 jan 2025 00:45Geinig, ik snap van Inkel wel: als velen het als 'ep' uitspreken, doet hij het juist anders.Lobke schreef: ↑22 jan 2025 14:00Oh, aan die aadubbelpee stoor ik mij ook zo! En aan dat belachelijke item over iemand met een bepaalde naam vinden. Zo vervelend voor de mensen die van hem telefoon krijgen en erg vervelend om naar te luisteren.Radiooidar schreef: ↑21 jan 2025 20:17
Om te beginnen: een app spreek je uit als 'ep' en niet 'aadubbelpee'![]()
Zou ik ook kunnen doen. Ik schrijf nog weleens WhatsApp voluit of applicatie i.p.v app.
![]()
Wat betreft het item zoeken naar een naam die bestaat vind ik dat Jeroen dat vrij prudent doet.
Ik schakel dan weer weg als Rob Jansen op vrijdagmiddag iemand gaat bellen / "lastig vallen". Tenenkrommend voor mij.
Wat "a moment" is de Topsong deze week op Radio 2.
Wat een ongelofelijke originaliteit en creativiteit is deze Topsong.
Zou hier van de week een extra vergadering over geweest zijn?
Kensington brengt vorige week donderdag een nieuwe single uit
Afgelopen week (week 3) Alarmschijf bij Q music, Megahit bij 3FM en ook nog de 538 Favourite.
En wat is dan de NPO Radio 2 Topsong van week 4?
Juist "A moment" van Kensington
Dan ben je als grootste zender van Nederland niet meer geloofwaardig (naar mijn mening).
Afgelopen week (week 3) Alarmschijf bij Q music, Megahit bij 3FM en ook nog de 538 Favourite.
Dan ben je als grootste zender van Nederland niet meer geloofwaardig (naar mijn mening).
-
Paul is tegenwoordig netjes live
-
Ja hoe komen ze er op. Kan me niet voorstellen dat die nog steun nodig hebben. Gemiste kansen voor de nieuwe van Meau of Hiigo.di-on-fm schreef: ↑24 jan 2025 19:14 Wat "a moment" is de Topsong deze week op Radio 2.
Netjes?
Het is maar een mening he, dat iets live hoort te zijn.
-
Dat zeg ik, het is een meningdjegovdoet2 schreef: ↑25 jan 2025 16:45Nou, ik vind het ook netjes dat Paul nu gewoon LIVE is, hoort ook vind ik.

Waarom hoort dat in jouw ogen?
-
Nou dan heb je ook nog een beetje interactie met de luisteraar, en zoals je nu ziet doet Paul het live en hoor ik ook vaker een audioberichtje. Ik heb ook nog in de tijd geluisterd toen Paul's 90s nog op zaterdagnacht van 02:00 tot 04:00 zat. Was ook niet LIVE maar ik vond het wel beter als Eddy's Nachtwacht.Ingebruik schreef: ↑25 jan 2025 17:07Dat zeg ik, het is een meningdjegovdoet2 schreef: ↑25 jan 2025 16:45Nou, ik vind het ook netjes dat Paul nu gewoon LIVE is, hoort ook vind ik.![]()
Waarom hoort dat in jouw ogen?