Nee daar twijfel ik niet aan. Alleen hoopt Morad ter te keren op radio 2 alleen daar twijfel ik wel aan. Er zullen nu waarschijnlijk zenders zijn die hem toch gaan bellen en waarom niet. Het gaat even duren. Ik zag hem van het weekend nog bij boulevard. Waarom is dit geen probleem bij Shay die zit toch ook bij BNN vara? Maar wel bij Morad?Janno schreef: 10 jun 2024 15:51 Ik heb altijd gedacht en gezegd dat het merk radio 2 sterk genoeg is om wat personeelswisselingen te kunnen opvangen in de luistercijfers, maar het gaat nu zo snel dat ik daar ernstig aan begin te twijfelen. Hopelijk wordt dit niet alsnog een 3FM-scenario.
Radio 2 algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Radio 2 algemeen
-
denk dat het verschil is dat Jeroen KidV al veel langer als station-voice bij Boulevard werkt, en dat waarschijnlijk in z'n contract heeft laten opnemenDeradiokenner schreef: 10 jun 2024 16:04Nee daar twijfel ik niet aan. Alleen hoopt Morad ter te keren op radio 2 alleen daar twijfel ik wel aan. Er zullen nu waarschijnlijk zenders zijn die hem toch gaan bellen en waarom niet. Het gaat even duren. Ik zag hem van het weekend nog bij boulevard. Waarom is dit geen probleem bij Shay die zit toch ook bij BNN vara? Maar wel bij Morad?Janno schreef: 10 jun 2024 15:51 Ik heb altijd gedacht en gezegd dat het merk radio 2 sterk genoeg is om wat personeelswisselingen te kunnen opvangen in de luistercijfers, maar het gaat nu zo snel dat ik daar ernstig aan begin te twijfelen. Hopelijk wordt dit niet alsnog een 3FM-scenario.
Ik neem aan dat het afhankelijk is van wat er in het contract staat. Shay heeft waarschijnlijk laten opnemen dat ze elders werkzaamheden kan verrichten en Morad niet.Deradiokenner schreef: 10 jun 2024 16:04Nee daar twijfel ik niet aan. Alleen hoopt Morad ter te keren op radio 2 alleen daar twijfel ik wel aan. Er zullen nu waarschijnlijk zenders zijn die hem toch gaan bellen en waarom niet. Het gaat even duren. Ik zag hem van het weekend nog bij boulevard. Waarom is dit geen probleem bij Shay die zit toch ook bij BNN vara? Maar wel bij Morad?Janno schreef: 10 jun 2024 15:51 Ik heb altijd gedacht en gezegd dat het merk radio 2 sterk genoeg is om wat personeelswisselingen te kunnen opvangen in de luistercijfers, maar het gaat nu zo snel dat ik daar ernstig aan begin te twijfelen. Hopelijk wordt dit niet alsnog een 3FM-scenario.
-
denk ook dat er een verschil zit tussen als "deskundige" bij een programma zitten of een programma presenterenJanno schreef: 10 jun 2024 16:14Ik neem aan dat het afhankelijk is van wat er in het contract staat. Shay heeft waarschijnlijk laten opnemen dat ze elders werkzaamheden kan verrichten en Morad niet.Deradiokenner schreef: 10 jun 2024 16:04Nee daar twijfel ik niet aan. Alleen hoopt Morad ter te keren op radio 2 alleen daar twijfel ik wel aan. Er zullen nu waarschijnlijk zenders zijn die hem toch gaan bellen en waarom niet. Het gaat even duren. Ik zag hem van het weekend nog bij boulevard. Waarom is dit geen probleem bij Shay die zit toch ook bij BNN vara? Maar wel bij Morad?Janno schreef: 10 jun 2024 15:51 Ik heb altijd gedacht en gezegd dat het merk radio 2 sterk genoeg is om wat personeelswisselingen te kunnen opvangen in de luistercijfers, maar het gaat nu zo snel dat ik daar ernstig aan begin te twijfelen. Hopelijk wordt dit niet alsnog een 3FM-scenario.
-
Zou vast iets weze. Geen idee hoe en wat.
Jammer dat hij moet stoppen.
Vul het gat in door de progammas 3uu te laten duren en je bent rond.
Hopelijk keert morad snel terug bij 2 of ergens anders
-
Hoezo mag bijvoorbeeld Frank Dane van 538 naast zijn middagshow wel sidekick/presentator zijn in Boulevard? Is er daadwerkelijk een verschil tussen commercielen en publiekrn?
Jammer dat Morad @nporadio2 in de steek laat voor roddelboulevard.
-
volgens ene PK wordt er door BNNVARA alsnog getrokken aan en Stenders en Beelen; vind dat een beetje ongeloofwaardig, maar zullen zien wat er van klopt
bron: https://www.spreekbuis.nl/patrick-kicke ... o-radio-2/
edit: wordt door PK ook voorgesorteerd op een evt vertrek van Ruud de Wild
Laatst gewijzigd door StefanMiedema91 op 10 jun 2024 17:42, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Oeps! Dan heb je alsnog een gat!
Foutje
Foutje
-
Willemmm schreef: 10 jun 2024 17:28 Jammer dat Morad @nporadio2 in de steek laat voor roddelboulevard.
Hier gaan dus misverstanden ontstaan. Is niet erg, maar het moeten duidelijk worden gemaakt. Morad heeft gesprekken gevoerd met BNNVARA hoe dit op te lossen. Hierna zijn ze in goed overleg uit elkaar gegaan. Het is dus niet zo dat Morad zelf heeft besloten om te stoppen, omdat hij tv werk verkiest boven de radio
Een hele warrige column. BNNVARA zou Morad opofferen voor een terugkeer van Beelen of Stenders. Waarom dat aan elkaar gerelateerd is is me onduidelijk. In het verleden had de omroep ook een middag- en avondslot. Ik vind het vergezocht. BNNVARA wil niet dat één van hun radiostemmen ook het gezicht wordt van een commercieel televisieprogramma. Meer is het niet.StefanMiedema91 schreef: 10 jun 2024 17:30 volgens ene PK wordt er door BNNVARA alsnog getrokken aan en Stenders en Beelen; vind dat een beetje ongeloofwaardig, maar zullen zien wat er van klopt
God is a DJ
Ik denk dat commerciële radiozenders de zichtbaarheid van hun jocks in televisieprogramma’s alleen maar toejuichen.Jari de Jonge schreef: 10 jun 2024 17:27 Zou vast iets weze. Geen idee hoe en wat.
God is a DJ
-
sluit me daar compleet bij aan, zowel Stenders als Beelen zie ik dit jaar niet vertrekken van waar ze nu zitten, tenzij yoursaferadio op de fles gaat. volgens mij zitten die heren lekker waar ze zitten
-
Ik zie Morad eigenlijk niet terug keren op Radio 2. Ik denk eerder aan Qmusic of JOE. Wel heeft Morad een hele fijne stem die ik best zal missen. Ik zou inderdaad blokken van 3 uur maken. Ruud doortrekken tot 19 uur en Emmely naar 19-22 en Desiree 22-01.
Wel opvallend dat Ruud en Gijs beetje geluid lieten horen (deels vanuit de reacties) dat ze onterecht vonden. Zou POW interesse hebben?