Qmusic algemeen
Moderator: admin6
-
Re: Qmusic algemeen
Radiofreak is ook lekker wakker. Lars Boele neem Joost zijn programma over tussen 22-01…. Volgens mij is dat gewoon Lars Boele zijn programma
Joost neemt domien overDeradiokenner schreef: 11 jun 2024 07:48 Radiofreak is ook lekker wakker. Lars Boele neem Joost zijn programma over tussen 22-01…. Volgens mij is dat gewoon Lars Boele zijn programma
Bas neem Joost over
Als je nu tot ongeveer 17:00 12-6-2024 kijkt zie je stukje van de optreden studio!
-
Dat is volgens mij nog gewoon de studio van Stephans Pianobar, deze wordt al een paar jaar gebruiktdj12540 schreef: 11 jun 2024 19:03 Als je nu tot ongeveer 17:00 12-6-2024 kijkt zie je stukje van de optreden studio!
Correctie, ook dit is een nieuwe studio voor Stephans Pianobar. Deze zit ergens anders in het nieuwe pandRoanluimstra schreef: 11 jun 2024 19:26Dat is volgens mij nog gewoon de studio van Stephans Pianobar, deze wordt al een paar jaar gebruiktdj12540 schreef: 11 jun 2024 19:03 Als je nu tot ongeveer 17:00 12-6-2024 kijkt zie je stukje van de optreden studio!
-
-
Joey deze ochtend op Q, ipv Menno Barreveld. Doet hij weer erg leuk.
Ja die, dat is gewoon ook een nieuwe studio. Alles is over gegaan naar een nieuw pand.Roanluimstra schreef: 12 jun 2024 10:56 Jullie bedoelen toch deze studio?
https://youtu.be/OC-JudODFKA
-
Maar die werd in 2022 ook al gebruikt, toen was Mediavaert nog lang niet klaar.fnlradio schreef: 13 jun 2024 09:22Ja die, dat is gewoon ook een nieuwe studio. Alles is over gegaan naar een nieuw pand.Roanluimstra schreef: 12 jun 2024 10:56 Jullie bedoelen toch deze studio?
https://youtu.be/OC-JudODFKA
Dit zou denk ik dan wel de nieuwe studio voor optredens kunnen zijn: https://youtu.be/27_dBpLud6A?si=O1bpZoItBbJuFASp
Vanochtend vroeg rond 6u ging er vanalles fout bij Q. Eerst viel mij op dat rond 5:50 het nummer van Rita Ora werd gedraaid met de You Make Us Q-hit intro terwijl het toch al heel even “Q sounds better with you” is. Later om 6u viel alle techniek uit waardoor de noodband verschillende keren ging lopen (dus het nieuws pas om 6:06). Een echte foute maand zullen we maar zeggen ;)
Ik reageer niet zo vaak op dit forum, lees meestal mee. Maar sinds een paar maanden staat op mijn werk Q aan. En dat betekent dagelijks het absolute dieptepunt van de radio "het foute uur". Komende week dus helemaal in en in trieste radio, de foute top 1500. Je zou bij wijze van spreken een snipperweek nemen. Ik erger mij zo aan deze lijst, niet enkel aan de vaak zo slechte muziek maar ook aan het feit dat sommige goede nummers ineens ook gedraaid worden. Complete belediging voor zo'n artiest om bv. in dezelfde play-list te zitten als "Adje voor de sfeer" om maar 1 voorbeeld te noemen.
DIe foute top 1500 is vooral voor de wat oppervlakkige mens die geen audiofiel zijn of passie voor muziek hebben en muziek voor hun betekend gewoon elk weekend in de plaatselijke feestend mee blèren is en dus niet per sé het verschil tussen een stupide adje voor de sfeer en een prachtige paradise by the dashboard light zien.johan b. schreef: 22 jun 2024 12:37 Ik reageer niet zo vaak op dit forum, lees meestal mee. Maar sinds een paar maanden staat op mijn werk Q aan. En dat betekent dagelijks het absolute dieptepunt van de radio "het foute uur". Komende week dus helemaal in en in trieste radio, de foute top 1500. Je zou bij wijze van spreken een snipperweek nemen. Ik erger mij zo aan deze lijst, niet enkel aan de vaak zo slechte muziek maar ook aan het feit dat sommige goede nummers ineens ook gedraaid worden. Complete belediging voor zo'n artiest om bv. in dezelfde play-list te zitten als "Adje voor de sfeer" om maar 1 voorbeeld te noemen.
Ik vind de lijst en het foute uur in het algemeen ook steeds beknopter worden met alle afgezaagde en grijsgedraaide dezelfde nummers die elke week maar weer tot in de treure voorbij komen
Fout moet je niet zo letterlijk nemen, zelf noem ik het liever een guilty pleasure. Lekker ontdeugende muziek waar je naar wil luisteren zoals ZZ top, ABBA en Madonna. De lijst is een fenomeen, en gezien de luistercijfers gedurende deze week zijn veel luisteraars het niet met jouw redenering eens. Zoals zo vaak in het forum van Joe wordt gezegd, DPG media laat horen wat de luisteraar wil horen. Ook al is het volgens een aantal mensen afgezaagd en grijsgedraaid, waaronder mijzelf.johan b. schreef: 22 jun 2024 12:37 Ik reageer niet zo vaak op dit forum, lees meestal mee. Maar sinds een paar maanden staat op mijn werk Q aan. En dat betekent dagelijks het absolute dieptepunt van de radio "het foute uur". Komende week dus helemaal in en in trieste radio, de foute top 1500. Je zou bij wijze van spreken een snipperweek nemen. Ik erger mij zo aan deze lijst, niet enkel aan de vaak zo slechte muziek maar ook aan het feit dat sommige goede nummers ineens ook gedraaid worden. Complete belediging voor zo'n artiest om bv. in dezelfde play-list te zitten als "Adje voor de sfeer" om maar 1 voorbeeld te noemen.

Je bent ouder en je wil wat...
Een lijst die gewoon leeft bij de luisteraar, en ook feesten die gewoon enorm populair zijn. Het is niet voor niks dat 538 ooit "die verruckte halbe stunde" introduceerde. Q snapt het.
Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
Das Coen Und Sander FestStreampie schreef: 23 jun 2024 12:34 Denk trouwens dat het hooguit 1-2 jaar duurt voor ook JOE met vergelijkbare feesten komt, maar dan gericht op de 80s en het "meezingen". /offtopic
God is a DJ