Qmusic algemeen
Moderator: admin6
Re: Qmusic algemeen
sinds iets voor 19u is kijk live der uit, de webcams zijn niet meer aan in de studio. kunnen paar dingen betekenen. of ze zijn bezig met opruimen al, kan ook dat Joost in de backup zit, of optie 3 ze zijn nu echt live vanuit de nieuwe studio.
Door eens even te gaan kijken naar de live stream van Q NL, valt het me op dat de visuals van nog altijd op de vorige zitten van Q van hier in Vlaanderen. Denk dat dat sinds 2021 er al anders uitziet hier.
Enkele verschillen:
Enkele verschillen:
- Logo zit meer naar rechts.
- Je ziet welk programma bezig is en de tijd.
- De titel van het nummer blijft niet de hele tijd staan.

Het lijkt me dat ze de visuals van Q België zo over kunnen nemen, daar hebben ze zelfs een eigen TV kanaal. Eerlijk gezegd denk ik dat de huidige template maandag wel gewoon nogsteeds actief is. Als de rust is teruggekeerd bij Q na de verhuizing zullen ze zich daar misschien wel over buigen want het zit wel een stuk beter in elkaar.
Ja, maar Marieke is op vrijdag vrij. Dus zij zal zeker maandag pas te horen zijn vanuit de nieuwe studio......... Maar stiekem hoop ik dat Mattie en Kai er morgen al zitten.
Weet iemand wanneer JOE verkast?
Vind wel gek dat sinds 19u geen kijk live beelden meer zijn vanuit de studio. De webcams staan uitgeschakeld-MM- schreef: 30 mei 2024 22:54Ja, maar Marieke is op vrijdag vrij. Dus zij zal zeker maandag pas te horen zijn vanuit de nieuwe studio......... Maar stiekem hoop ik dat Mattie en Kai er morgen al zitten.
Zou toch wel grappig zijn dat om 00:00 de webcams in de nieuwe studio aan gaan.fnlradio schreef: 30 mei 2024 19:14 sinds iets voor 19u is kijk live der uit, de webcams zijn niet meer aan in de studio. kunnen paar dingen betekenen. of ze zijn bezig met opruimen al, kan ook dat Joost in de backup zit, of optie 3 ze zijn nu echt live vanuit de nieuwe studio.
Via Kijk Live is te zien dat ze nog steeds in de oude studio zitten.dj12540 schreef: 30 mei 2024 22:59Zou toch wel grappig zijn dat om 00:00 de webcams in de nieuwe studio aan gaan.fnlradio schreef: 30 mei 2024 19:14 sinds iets voor 19u is kijk live der uit, de webcams zijn niet meer aan in de studio. kunnen paar dingen betekenen. of ze zijn bezig met opruimen al, kan ook dat Joost in de backup zit, of optie 3 ze zijn nu echt live vanuit de nieuwe studio.
-
Laten we het aan Kai vragen! Die zit nu bij Q.-MM- schreef: 30 mei 2024 22:54Ja, maar Marieke is op vrijdag vrij. Dus zij zal zeker maandag pas te horen zijn vanuit de nieuwe studio......... Maar stiekem hoop ik dat Mattie en Kai er morgen al zitten.
Inmiddels is er ook graffiti te zien met namen en kreten.
Bron: https://qmusic.nl/hoogtepunten-247-matt ... sic-studioDat was 'm, de laatste! In de huidige Qmusic studio tenminste. Vanaf aanstaande maandag zijn Mattie & Marieke te zien en te horen vanuit een nieuwe locatie en in een gloednieuwe studio. En dat is niet het enige verhuisnieuws deze week, want ook Mattie heeft grote toekomstplannen. Geniet van de leukste momenten van Mattie & Marieke deze week.
Bram net live op Qmusic:
vanaf morgen zitten we in een nieuwe studio, daar merk je als luisteraar niks van
En al weer een streamlock. Pffff...
Oh nu doen ze bij Kijk Live testjes met een nieuwe vormgeving.
Ik denk dat het best logisch is dat er een paar keer stream lock is geweest. Zou er niet van verschieten moesten er al testuitzendingen uit de nieuwe studio zijn geweest de afgelopen dagen.
Kijk live is op dit moment zelfs geluid loos en met alleen het logo in beeld.