Deradiokenner schreef: 30 mei 2024 18:25
Ze hebben ook een actie dat ze alle namen van de luisteraars in graffiti in de oude Qstudio gaan vereeuwigen.
Qmusic is altijd wel goed bezig met zulke acties, vind het leuk voor de liefhebbers dat ze ook telkens vertellen dat ze verhuizen.. Maakt me extra nieuwsgierig over de nieuw studio!!!
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd !!!
Deradiokenner schreef: 30 mei 2024 18:25
Ze hebben ook een actie dat ze alle namen van de luisteraars in graffiti in de oude Qstudio gaan vereeuwigen.
is niet voor altijd hoor, als ze verhuisd zijn word alles opgeruimt en weer klaar gemaakt voor de volgende kopers.
had begrepen dat het omgebouwd voor tot kantoren
Laatst gewijzigd door fnlradio op 30 mei 2024 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
sinds iets voor 19u is kijk live der uit, de webcams zijn niet meer aan in de studio. kunnen paar dingen betekenen. of ze zijn bezig met opruimen al, kan ook dat Joost in de backup zit, of optie 3 ze zijn nu echt live vanuit de nieuwe studio.
Door eens even te gaan kijken naar de live stream van Q NL, valt het me op dat de visuals van nog altijd op de vorige zitten van Q van hier in Vlaanderen. Denk dat dat sinds 2021 er al anders uitziet hier.
Enkele verschillen:
Logo zit meer naar rechts.
Je ziet welk programma bezig is en de tijd.
De titel van het nummer blijft niet de hele tijd staan.
Het lijkt me dat ze de visuals van Q België zo over kunnen nemen, daar hebben ze zelfs een eigen TV kanaal. Eerlijk gezegd denk ik dat de huidige template maandag wel gewoon nogsteeds actief is. Als de rust is teruggekeerd bij Q na de verhuizing zullen ze zich daar misschien wel over buigen want het zit wel een stuk beter in elkaar.
KWBE93 schreef: 30 mei 2024 11:27
Marieke bevestigd in ieder geval dat ze sowieso vanaf maandag in het nieuwe gebouw zitten op Instagram Stories. Story is maar 24 uur te bekijken, dus vanaf vrijdag 31 mei rond 10:00 is die niet meer zichtbaar.
Ja, maar Marieke is op vrijdag vrij. Dus zij zal zeker maandag pas te horen zijn vanuit de nieuwe studio......... Maar stiekem hoop ik dat Mattie en Kai er morgen al zitten.
Marieke bevestigd in ieder geval dat ze sowieso vanaf maandag in het nieuwe gebouw zitten op Instagram Stories. Story is maar 24 uur te bekijken, dus vanaf vrijdag 31 mei rond 10:00 is die niet meer zichtbaar.
Ja, maar Marieke is op vrijdag vrij. Dus zij zal zeker maandag pas te horen zijn vanuit de nieuwe studio......... Maar stiekem hoop ik dat Mattie en Kai er morgen al zitten.
Weet iemand wanneer JOE verkast?
Vind wel gek dat sinds 19u geen kijk live beelden meer zijn vanuit de studio. De webcams staan uitgeschakeld
fnlradio schreef: 30 mei 2024 19:14
sinds iets voor 19u is kijk live der uit, de webcams zijn niet meer aan in de studio. kunnen paar dingen betekenen. of ze zijn bezig met opruimen al, kan ook dat Joost in de backup zit, of optie 3 ze zijn nu echt live vanuit de nieuwe studio.
Zou toch wel grappig zijn dat om 00:00 de webcams in de nieuwe studio aan gaan.
fnlradio schreef: 30 mei 2024 19:14
Zou toch wel grappig zijn dat om 00:00 de webcams in de nieuwe studio aan gaan.
Via Kijk Live is te zien dat ze nog steeds in de oude studio zitten.
Dat was 'm, de laatste! In de huidige Qmusic studio tenminste. Vanaf aanstaande maandag zijn Mattie & Marieke te zien en te horen vanuit een nieuwe locatie en in een gloednieuwe studio. En dat is niet het enige verhuisnieuws deze week, want ook Mattie heeft grote toekomstplannen. Geniet van de leukste momenten van Mattie & Marieke deze week.