4-Play FM 99.2FM

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: 4-Play FM 99.2FM

Bericht door density1 »

Benieuwd welke locatie er nu weer is gevonden. Moet ergens hoog en droog staan.
jessica

Bericht door jessica »

Ze zouden er vandaag ook nog in blijven stond op hun site.
Weet niet of dat slim is.
Topradiodh

Bericht door Topradiodh »

Iemand nog wat gehoord
coaxkabel

Bericht door coaxkabel »

Na diverse dreigementen op de 4-play site door verrader w.b heeft deze zijn dreigmenten voor de 2e keer uitgevoerd.
In plaats van fatsoelijk overleg heeft deze gouwzee vriend het a.t en woningbouw gebeld.
Met als gevolg dat alles is verwijderd,en de mannen zitten met een aardige kostenpost.
Heb deze info van 1 van de insiders.
big T

Bericht door big T »

Das toch vreemd, normaal gaat een woning stichting nooit zo snel tot actie over en het AT al helemaal niet.
coaxkabel

Bericht door coaxkabel »

Vreemd of niet, ze zijn geweest en gespot
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Met dit soort acties maak je geen vrienden.....
en dan is er koffie......
DX'r

Bericht door DX'r »

density1 schreef: 26 dec 2021 15:30 Benieuwd welke locatie er nu weer is gevonden. Moet ergens hoog en droog staan.
Zo hoog stond het blijkbaar niet als er een woningbouw stichting bij gehaald wordt -smok
MFM

Bericht door MFM »

coaxkabel schreef: 05 jan 2022 17:21 Na diverse dreigementen op de 4-play site door verrader w.b heeft deze zijn dreigmenten voor de 2e keer uitgevoerd.
In plaats van fatsoelijk overleg heeft deze gouwzee vriend het a.t en woningbouw gebeld.
Met als gevolg dat alles is verwijderd,en de mannen zitten met een aardige kostenpost.
Raar verhaal. AT en woningbouw zijn nooit zo snel tijdens de feestdagen. Denk eerder dat AT ze in hun veegrondje meegenomen heeft.
En dan nog; als je als piraat het risico neemt om een aardige duit uit te geven dan weet je ook dat de kans zeer groot is dat die spullen dus na het weekendje pretradio opgehaald worden.

Schakel anders gewoon de comments uit op zo’n website…
jessica

Bericht door jessica »

Ik dacht dat de zender zetten in een complex van de woningbouw en daar (naar ik aanneem) ook de studio in de buurt houden niet meer van deze tijd is. Meestal wordt de mast toch op een hoge locatie neergezet. Liefst op grond van de overheid. In ieder geval ver weg van de studio. Studio kan dan met 2 of 3 straalzenders naar de mast komen. Of op nog andere manieren. In ieder geval wordt de studio dan nooit opgerold.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

jessica schreef: 06 jan 2022 01:26 Ik dacht dat de zender zetten in een complex van de woningbouw en daar (naar ik aanneem) ook de studio in de buurt houden niet meer van deze tijd is. Meestal wordt de mast toch op een hoge locatie neergezet. Liefst op grond van de overheid. In ieder geval ver weg van de studio. Studio kan dan met 2 of 3 straalzenders naar de mast komen. Of op nog andere manieren. In ieder geval wordt de studio dan nooit opgerold.
Straalzenders gebruikt men al 10 jaar niet meer..,

Mobiel internet dongeltje en een pc op een dak of onder aan een mast.
jessica

Bericht door jessica »

Pascal. K schreef: 06 jan 2022 13:29
jessica schreef: 06 jan 2022 01:26 Ik dacht dat de zender zetten in een complex van de woningbouw en daar (naar ik aanneem) ook de studio in de buurt houden niet meer van deze tijd is. Meestal wordt de mast toch op een hoge locatie neergezet. Liefst op grond van de overheid. In ieder geval ver weg van de studio. Studio kan dan met 2 of 3 straalzenders naar de mast komen. Of op nog andere manieren. In ieder geval wordt de studio dan nooit opgerold.

Streams zijn ook te achterhalen hoor. Dus er worden nog wel andere technieken gebruikt. Misschien een combinatie van alles bij de meest professionele.
MFM

Bericht door MFM »

Mpx over ip. Via internet of Digitaal 5, 10, 12ghz.
Dongle of op wifi meeliften
Gewoon een mp3 playlist op een kleine pc
Mpx tuner onderband..

En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden die er de afgelopen jaren getest zijn.

Natuurlijk is alles te achterhalen, maar het AT gooit de zooi vanaf een hoogspanningsmast gewoon naar beneden, neemt een onbemande zender op flat of toren ook vaak gesloopt mee enz. Ik denk dat ze niet eens meer de moeite nemen om er dieper op in te gaan.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

coaxkabel schreef: 05 jan 2022 17:21 Na diverse dreigementen op de 4-play site door verrader w.b heeft deze zijn dreigmenten voor de 2e keer uitgevoerd.
En heeft die insiders ook gezegd dat ze stoppen?
Dat maak ik uit je verhaal niet uit
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

jessica schreef: 07 jan 2022 02:10
Pascal. K schreef: 06 jan 2022 13:29

Streams zijn ook te achterhalen hoor. Dus er worden nog wel andere technieken gebruikt. Misschien een combinatie van alles bij de meest professionele.
Reverse proxy over het TOR netwerk met een VPN verbinding. Ik wens ze veel succes met achterhalen.
Plaats reactie