4-Play FM 99.2FM
Moderator: admin6
Re: 4-Play FM 99.2FM
Benieuwd welke locatie er nu weer is gevonden. Moet ergens hoog en droog staan.
Ze zouden er vandaag ook nog in blijven stond op hun site.
Weet niet of dat slim is.
Weet niet of dat slim is.
-
Iemand nog wat gehoord
Na diverse dreigementen op de 4-play site door verrader w.b heeft deze zijn dreigmenten voor de 2e keer uitgevoerd.
In plaats van fatsoelijk overleg heeft deze gouwzee vriend het a.t en woningbouw gebeld.
Met als gevolg dat alles is verwijderd,en de mannen zitten met een aardige kostenpost.
Heb deze info van 1 van de insiders.
In plaats van fatsoelijk overleg heeft deze gouwzee vriend het a.t en woningbouw gebeld.
Met als gevolg dat alles is verwijderd,en de mannen zitten met een aardige kostenpost.
Das toch vreemd, normaal gaat een woning stichting nooit zo snel tot actie over en het AT al helemaal niet.
Vreemd of niet, ze zijn geweest en gespot
Raar verhaal. AT en woningbouw zijn nooit zo snel tijdens de feestdagen. Denk eerder dat AT ze in hun veegrondje meegenomen heeft.coaxkabel schreef: ↑05 jan 2022 17:21 Na diverse dreigementen op de 4-play site door verrader w.b heeft deze zijn dreigmenten voor de 2e keer uitgevoerd.
En dan nog; als je als piraat het risico neemt om een aardige duit uit te geven dan weet je ook dat de kans zeer groot is dat die spullen dus na het weekendje pretradio opgehaald worden.
Schakel anders gewoon de comments uit op zo’n website…
Ik dacht dat de zender zetten in een complex van de woningbouw en daar (naar ik aanneem) ook de studio in de buurt houden niet meer van deze tijd is. Meestal wordt de mast toch op een hoge locatie neergezet. Liefst op grond van de overheid. In ieder geval ver weg van de studio. Studio kan dan met 2 of 3 straalzenders naar de mast komen. Of op nog andere manieren. In ieder geval wordt de studio dan nooit opgerold.
Straalzenders gebruikt men al 10 jaar niet meer..,jessica schreef: ↑06 jan 2022 01:26 Ik dacht dat de zender zetten in een complex van de woningbouw en daar (naar ik aanneem) ook de studio in de buurt houden niet meer van deze tijd is. Meestal wordt de mast toch op een hoge locatie neergezet. Liefst op grond van de overheid. In ieder geval ver weg van de studio. Studio kan dan met 2 of 3 straalzenders naar de mast komen. Of op nog andere manieren. In ieder geval wordt de studio dan nooit opgerold.
Mobiel internet dongeltje en een pc op een dak of onder aan een mast.
Streams zijn ook te achterhalen hoor. Dus er worden nog wel andere technieken gebruikt. Misschien een combinatie van alles bij de meest professionele.Pascal. K schreef: ↑06 jan 2022 13:29Straalzenders gebruikt men al 10 jaar niet meer..,jessica schreef: ↑06 jan 2022 01:26 Ik dacht dat de zender zetten in een complex van de woningbouw en daar (naar ik aanneem) ook de studio in de buurt houden niet meer van deze tijd is. Meestal wordt de mast toch op een hoge locatie neergezet. Liefst op grond van de overheid. In ieder geval ver weg van de studio. Studio kan dan met 2 of 3 straalzenders naar de mast komen. Of op nog andere manieren. In ieder geval wordt de studio dan nooit opgerold.
Mpx over ip. Via internet of Digitaal 5, 10, 12ghz.
Dongle of op wifi meeliften
Gewoon een mp3 playlist op een kleine pc
Mpx tuner onderband..
En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden die er de afgelopen jaren getest zijn.
Natuurlijk is alles te achterhalen, maar het AT gooit de zooi vanaf een hoogspanningsmast gewoon naar beneden, neemt een onbemande zender op flat of toren ook vaak gesloopt mee enz. Ik denk dat ze niet eens meer de moeite nemen om er dieper op in te gaan.
Dongle of op wifi meeliften
Gewoon een mp3 playlist op een kleine pc
Mpx tuner onderband..
En zo zijn er nog veel meer mogelijkheden die er de afgelopen jaren getest zijn.
Natuurlijk is alles te achterhalen, maar het AT gooit de zooi vanaf een hoogspanningsmast gewoon naar beneden, neemt een onbemande zender op flat of toren ook vaak gesloopt mee enz. Ik denk dat ze niet eens meer de moeite nemen om er dieper op in te gaan.
En heeft die insiders ook gezegd dat ze stoppen?coaxkabel schreef: ↑05 jan 2022 17:21 Na diverse dreigementen op de 4-play site door verrader w.b heeft deze zijn dreigmenten voor de 2e keer uitgevoerd.
Dat maak ik uit je verhaal niet uit
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Reverse proxy over het TOR netwerk met een VPN verbinding. Ik wens ze veel succes met achterhalen.jessica schreef: ↑07 jan 2022 02:10Streams zijn ook te achterhalen hoor. Dus er worden nog wel andere technieken gebruikt. Misschien een combinatie van alles bij de meest professionele.Pascal. K schreef: ↑06 jan 2022 13:29Straalzenders gebruikt men al 10 jaar niet meer..,jessica schreef: ↑06 jan 2022 01:26 Ik dacht dat de zender zetten in een complex van de woningbouw en daar (naar ik aanneem) ook de studio in de buurt houden niet meer van deze tijd is. Meestal wordt de mast toch op een hoge locatie neergezet. Liefst op grond van de overheid. In ieder geval ver weg van de studio. Studio kan dan met 2 of 3 straalzenders naar de mast komen. Of op nog andere manieren. In ieder geval wordt de studio dan nooit opgerold.