Veranderingen Sky Radio

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Pot

Re: Veranderingen Sky Radio

Bericht door Pot »

Sky Nice & Easy heeft volgens NLO een marktaandeel van 0,2% in 13+ en 20-49 jaar in November. Sky Lovesongs 0,0%. Dus dat lijkt me inderdaad een vreemde keuze.
boxfm

Bericht door boxfm »

Pot schreef: 27 dec 2023 18:01 Sky Nice & Easy heeft volgens NLO een marktaandeel van 0,2% in 13+ en 20-49 jaar in November. Sky Lovesongs 0,0%. Dus dat lijkt me inderdaad een vreemde keuze.
Nouja, verschil was natuurlijk wel dat Sky Nice & Easy landelijk op DAB+ te horen was en Sky Lovesongs niet.

Hoogstwaarschijnlijk verwacht Talpa dat Sky Lovesongs op DAB+ hoger dan 0,2% kan scoren. Persoonlijk vond ik Sky Nice & Easy wel een mooie aanvulling op Sky, net als cola had je een light variant beschikbaar. Maar Talpa ziet dus meer brood in een 'ander smaakje', wat als je kijkt naar het gehele radio-aanbod geen slechte is natuurlijk.
lion

Bericht door lion »

En Sunlite is zijn concurrent op DAB+ kwijt.
Roel_

Bericht door Roel_ »

Sky Radio, speelt altijd heel erg in op thema's. Na Kerst komt Valentijnsdag, dus misschien heeft het daarmee te maken.
Je bent ouder en je wil wat...
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Wie zou de ochtendshow bij Skyradio kunnen doen volgens jullie?
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Jobfr schreef: 30 dec 2023 16:58 Wie zou de ochtendshow bij Skyradio kunnen doen volgens jullie?
Piet Pentium.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Jobfr schreef: 30 dec 2023 16:58 Wie zou de ochtendshow bij Skyradio kunnen doen volgens jullie?
Ik denk niet dat die er nog komt eerlijk gezegd.
Eerder dacht ik aan Wietze de Jager en dan 4 dagen; zodat ie toch zn papadag heeft. Sky is verder immers al nonstop, dus bijvoorbeeld op vrijdag geen ochtendshow zou vast geen ramp zijn.
Maar na zo'n lange afwezigheid op 538, denk ik niet dat hij nog bij Talpa aan de slag gaat.

Verder kan ik alleen denken aan Wouter & Frank van radio 2. Maar denk dat zij lekker blijven zitten bij 2.
Kar

Bericht door Kar »

Jan willem Roodbeen en Jeroen KDV zijn volgens mij perfect voor sky, lage irritatie factor en toch informatief.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Mattie & Wietze.
God is a DJ
Jobfr

Bericht door Jobfr »

Ben benieuwd wat voor marktaandeel sky zou kunnen halen als het een succesvolle ochtendshow heeft en voor de rest gewoon non stop zoals nu. Ze hebben bereik cijfers rond die van Q Music. Dus misschien rond die cijfers in 13+?
Pot

Bericht door Pot »

Phoenix schreef: 30 dec 2023 22:01
Mattie & Wietze.
In het verleden kwamen twee namen naar voren als acceptabele ochtendshows voor Sky:
1. Edwin Evers (maar die kan eigenlijk op elk stationen geen optie omdat hij op 538 te horen was)
2. Mattie & Wietze (en we weten hoe dat gelopen is.

Volgens mij hebben ze toen Beau van Erven Dorens en Marieke Elsinga proberen te koppelen. En was er ook niet iets van Wietze, Niels en Rick?

Maar ik denk dat Mattie & Marieke ook logisch zou zijn.

Alleen zie ik het allemaal niet gebeuren.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 30 dec 2023 22:31 Alleen zie ik het allemaal niet gebeuren.
Klopt maar dat was ook niet de vraag.
Pot schreef: 30 dec 2023 22:31 Volgens mij hebben ze toen Beau van Erven Dorens en Marieke Elsinga proberen te koppelen. En was er ook niet iets van Wietze, Niels en Rick?
Klopt. Het werd toen echter Genee met Niels en Rick op Veronica.
God is a DJ
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Jobfr schreef: 30 dec 2023 22:29 Ben benieuwd wat voor marktaandeel sky zou kunnen halen als het een succesvolle ochtendshow heeft en voor de rest gewoon non stop zoals nu. Ze hebben bereik cijfers rond die van Q Music. Dus misschien rond die cijfers in 13+?
vraag me uberhaupt af of een een ochtendshow op sky extra cijfers geeft.
heb het idee dat deze zender voornamelijk zo hoog scoort omdat het in winkels en dergelijke wordt gedraaid, maar ik kan het mis hebben
Radio Actief

Bericht door Radio Actief »

Dat idee heb ik ook.
Juist deze zender wordt opgezet door mensen die gewoon muziek behang willen en meer niet.
In winkels maar ook op kantoor kan presentatie dan hinderlijk zijn.
Ik ben Actief als de radio aan staat. :cool:
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

StefanMiedema91 schreef: 30 dec 2023 22:37
Jobfr schreef: 30 dec 2023 22:29 Ben benieuwd wat voor marktaandeel sky zou kunnen halen als het een succesvolle ochtendshow heeft en voor de rest gewoon non stop zoals nu. Ze hebben bereik cijfers rond die van Q Music. Dus misschien rond die cijfers in 13+?
vraag me uberhaupt af of een een ochtendshow op sky extra cijfers geeft.
heb het idee dat deze zender voornamelijk zo hoog scoort omdat het in winkels en dergelijke wordt gedraaid, maar ik kan het mis hebben
Ik niet. In winkels hoor ik vaak een non-stop stream van Qmusic.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Plaats reactie