Het is niet slim om Mattie & Wietze neer te zetten bij Sky, dat komt om de volgende reden:
Voor Mattie & Wietze is praten volgensmij het belangrijkste wat er bestaat op de radio!

Nee, dat is misschien overdreven maar Mattie & Wietze houden ervan om gewoon lekker te praten met z'n tweeën. Dat is leuke radio maar daar zit de Sky-luisteraar volgensmij niet op te wachten. Ik denk namelijk dat de Sky-luisteraar een DJ wilt (als ze die überhaupt willen) die lekker veel muziek draait en wat hij/zij zegt vooral over het nieuws gaat. Ik vind Mattie & Wietze niet het geschikte duo ervoor. Ik zou persoonlijk zelf kiezen voor bijvoorbeeld Niek van der Bruggen. Hij draait lekker veel muziek, praat over muziek en heeft af en toe een klein spelletje in de ochtendshow.
Update, ik heb een paar reacties gevonden van Sky-luisteraars die reageren op deze berichten, niet zo blij lijkt me.
Willy Wij zitten ook niet te wachten op een stelletje zeurders die denken dat ze leuk zijn met hun onderbroeken lol.
luisteraartje Nee!!! Als luisteraar van Sky Radio zit ik niet te wachten op presentators die veel praten maar nauwelijks iets zeggen. Laat die zender gewoon nonstop-muziek blijven.
Huub Reijnders laat deze zender Nonstop blijven zo als het nu is
Marion W Moet de een van de laatste nonstop muziekzenders nu ook gevuld worden met ge O.H. ?