B&B Show studio

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

v.ijl

Re: B&B Show studio

Bericht door v.ijl »

wave schreef: Uuh, heb je weleens gezien hoeveel monitor vermogen er tegenwoordig bij DJ's, ook met vinyl, on stage staat te blazen? Daar wil je zonder gehoorbescherming niet eens bij in de buurt komen :eek:
Daar kom ik nooit; slecht voor de oren. Maar dat geldt voor iedere activiteit waar het hard moet en zeker als er een mentaliteit heerst van 'het hoeft niet mooi te zijn, als het maar hard gaat' b.v. carnaval...(sponsored by Bacchus)
en dan is er koffie......
Arnoldje001

Bericht door Arnoldje001 »

remco_k schreef:
Arnoldje001 schreef:
wally schreef:'t zijn allebei OEM merken met een nutteloze werking, je kan er niet eens de krant bij lezen. ;-)
Dit zijn eindeloze discussies ik gebruik het om te zien wat ik instuur naar de zender en vind dat ieder moet inbouwen wat die wil:-)
Dat is juist het punt. Die LED-bar waar jij het over hebt, is echt een leuk ding....als licht effect, om naar de knipperende lampjes te kijken. Lekker imposant zo groot. Trekt de aandacht van elke voorbijganger. Daar is hij succesvol in.
Maar het ding is zó onnauwkeurig en onbetrouwbaar, dat hij voor aflezen van waardes eigenlijk niet gebruikt moet worden. Hoogstens of je wel of geen geluid hebt, kan je daar wel mee bepalen. :wink:

Als je wilt zien wat je instuurt naar je zender, kan je echt veel beter naar de vu-meter van je mixer kijken, want die geeft wél de juiste waardes, of in ieder geval betere waardes, aan.
Bedankt voor de tip
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Een LEDbar (kratje bier) of LED-bar (American Audio) voor de show kan best hoor :D :lol:
en dan is er koffie......
Plaats reactie