Je eigen AM zender beginnen?
Moderator: admin6
Re: Je eigen AM zender beginnen?
Er waren al frequenties vrij in Noord Holland, niemand heeft er belangstelling voor.
Wat ontbreekt is een belangenvereniging welke met de RDI in onderhandeling gaat. Het vermogen moet omhoog naar echte 100 Watt carrier en op elke frequentie mogen hoogstens 4 zenders komen verdeeld over het land.
Dat zijn allemaal zetten, welke geweest zijn.
De omschrijvingen welke naar de politiek zijn gegaan, zagen er ook anders uit, tot dat het naar het AT ging.
Daar kwam iets anders uit, in ging dat alle frequenties beschikbaar kwamen op de middengolf met 100 Watt carrier en een herhaal afstand van 150 km.
Uit kwamen de frequenties van 1975 met 25 watt carrier en een herhaal van 60 km.
Het AT heeft besloten dat, en de politiek wilde niet tegen het machtige bolwerk van toen nog Agentschap Telecom ingaan.
En een belangen club? Welke belangen? Bij het regelen van de LPAM regeling had je een belangen club nodig, nu niet meer.
De LPAM is door maar een paar mensen van de grond getild in Nederland en hebben actief de politiek bewerkt.
Het zelfde zie je gebeuren bij LPFM. Niemand die de handschoen oppakt om de politiek te gaan bewerken.
Terwijl de RDI veel liever de 3 meter heeft, want dat is veel gemakkelijker te controleren.
De omschrijvingen welke naar de politiek zijn gegaan, zagen er ook anders uit, tot dat het naar het AT ging.
Daar kwam iets anders uit, in ging dat alle frequenties beschikbaar kwamen op de middengolf met 100 Watt carrier en een herhaal afstand van 150 km.
Uit kwamen de frequenties van 1975 met 25 watt carrier en een herhaal van 60 km.
Het AT heeft besloten dat, en de politiek wilde niet tegen het machtige bolwerk van toen nog Agentschap Telecom ingaan.
En een belangen club? Welke belangen? Bij het regelen van de LPAM regeling had je een belangen club nodig, nu niet meer.
De LPAM is door maar een paar mensen van de grond getild in Nederland en hebben actief de politiek bewerkt.
Het zelfde zie je gebeuren bij LPFM. Niemand die de handschoen oppakt om de politiek te gaan bewerken.
Terwijl de RDI veel liever de 3 meter heeft, want dat is veel gemakkelijker te controleren.
Dat is toch uitgegaan als een "nachtkaars" want niet alle partijen ( de 1 watters) mogen niet aansluiten alleen en exclusief voor de groep van boven Nederland was welkom dus zo een belangenvereniging zou echt het beste zijn maar dan wel voor iedereen !
zo het nu is geregeld is het ieder voor zich, en God voor ons allen.
En dus gaat dit steeds meer gebeuren (zie)
https://mediamagazine.nl/radio-monique- ... iddengolf/
https://mediamagazine.nl/extra-am-eerde ... iddengolf/
Laatst gewijzigd door Echtwel op 06 dec 2023 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
Ik weet hier niets van af, vertel?
-
Ik dacht dat Team FM dat wel aardig had gedaan toch?
Schopt graag tegen heilige huisjes...
-
Zou top zijn. Is een lekkere zender.
En dat is ook een LPAM station?
-
Dat zeker niet, maar maakt dat het verschil dan? Als je samen een FM station kan opzetten dan zou ik zeggen dat je ook samen een LPAM zender kunt opzetten.
Dit topic gaat juist over LPAM, nergens anders over
-
Precies. En daar heb ik het ook over. Samen een LPAM zender opzetten en de kosten delen.
Zo grappig deze opmerking is vast goed bedoeld, maar het opzetten van een LPAM belangenvereniging lukt niet eens , laat staan een gezamenlijk AM station ( allemaal ego's ) maar niet verder vertellen hoorGerjanCluistra schreef: ↑06 dec 2023 21:54Precies. En daar heb ik het ook over. Samen een LPAM zender opzetten en de kosten delen.
Ik wist en weet hier niets van af?
Zullen dan vast beperkte haantjes belangen geweest zijn?
Wel weet ik van een initiatief om gezamenlijk reclame te verkopen.
Daar begin ik al helemaal niet aan gezien de rompslomp van al die belangen clubjes en allemaal willen ze een deel van de opbrengst.
Ik wel want de 1 watters werden standaard uitgesloten, dus was het al snel einde oefeningbig T schreef: ↑13 dec 2023 12:23Ik wist en weet hier niets van af?
Zullen dan vast beperkte haantjes belangen geweest zijn?
Wel weet ik van een initiatief om gezamenlijk reclame te verkopen.
Daar begin ik al helemaal niet aan gezien de rompslomp van al die belangen clubjes en allemaal willen ze een deel van de opbrengst.
Dus dat, maar LPAM belangenvereniging zou wel een goed idee zijn.
-
Ik geloof vooral in de kracht van samenwerkende zielen met een gedeelde passie en overtuiging, waarbij de leiding word genomen door iemand die zelf voorbeeldig deelneemt aan het proces en die bovendien ook leidinggevende capaciteiten heeft.Echtwel schreef: ↑13 dec 2023 12:11Zo grappig deze opmerking is vast goed bedoeld, maar het opzetten van een LPAM belangenvereniging lukt niet eens , laat staan een gezamenlijk AM station ( allemaal ego's ) maar niet verder vertellen hoorGerjanCluistra schreef: ↑06 dec 2023 21:54Precies. En daar heb ik het ook over. Samen een LPAM zender opzetten en de kosten delen.
Dat het opzetten van een belangenvereniging mislukt verbaasd mij niets gezien het geouwehoer in de radiowereld.