Veranderingen Slam!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
WFNX

Re: Veranderingen Slam!

Bericht door WFNX »

Nog even verlaat. Die 90s week was echt heerlijk op Slam. Hoorde heel veel van de hits van 538 uit de 90s en heb genoten. Geloof echt dat Slam er verstandig aan zou doen het format iets te verbreden, met iets meer van deze classics in de reguliere programmering. Sinds HidP in de ochtend weg is schakel ik minder vaak in. Die ochtend leent zich toch echt voor iets meer classics naast de hits. Anoul is trouwens wel echt een super groot talent, doet het heerlijk daar in de ochtend.
-MM-

Bericht door -MM- »

WFNX schreef: 14 feb 2024 22:09 Nog even verlaat. Die 90s week was echt heerlijk op Slam. Hoorde heel veel van de hits van 538 uit de 90s en heb genoten. Geloof echt dat Slam er verstandig aan zou doen het format iets te verbreden, met iets meer van deze classics in de reguliere programmering. Sinds HidP in de ochtend weg is schakel ik minder vaak in. Die ochtend leent zich toch echt voor iets meer classics naast de hits. Anoul is trouwens wel echt een super groot talent, doet het heerlijk daar in de ochtend.
Ik deel je mening over Anoul. Wat een enthousiaste en toffe peer is dat! Hij was ook te gast in de podcast van DWDR. En misschien binnenkort al een uurtje eerder Anoul op je bijrijdersstoel.

[dream modus on]
Wat zou het tof zijn als Anoul en Barend van Deelen samen op een zender de ochtend en middag zouden doen. [dream modus off]

Met het format vind ik persoonlijk niets mis. Zelf ben ik eind 30, maar Slam luistert gewoon prima weg in de ochtend. Maar dat is misschien een kwestie van persoonlijke smaak.
Le Son Dancefloor

Bericht door Le Son Dancefloor »

WFNX schreef: 14 feb 2024 22:09 Nog even verlaat. Die 90s week was echt heerlijk op Slam. Hoorde heel veel van de hits van 538 uit de 90s en heb genoten. Geloof echt dat Slam er verstandig aan zou doen het format iets te verbreden, met iets meer van deze classics in de reguliere programmering. Sinds HidP in de ochtend weg is schakel ik minder vaak in. Die ochtend leent zich toch echt voor iets meer classics naast de hits. Anoul is trouwens wel echt een super groot talent, doet het heerlijk daar in de ochtend.
anoul zal snel worden weggekocht door radio 538.
Jowie

Bericht door Jowie »

Anoul is van 538 naar Slam! Gegaan jaren geleden.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Le Son Dancefloor schreef: 21 feb 2024 17:54
Dan moet je even dit was de radio podcast luisteren waar Anoul duidelijk aangeeft nog zolang mogelijk bij slam willen blijven
GerjanCluistra

Bericht door GerjanCluistra »

Vliegendereporter schreef: 21 feb 2024 17:58
Dan moet je even dit was de radio podcast luisteren waar Anoul duidelijk aangeeft nog zolang mogelijk bij slam willen blijven
Alsof dat wat zegt. Ik noem een Wouter van der Goes. Ik noem een Dennis Ruyer.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Le Son Dancefloor

Vliegendereporter schreef: 21 feb 2024 17:58
money talks
lucapols

Bericht door lucapols »

Vanmorgen door Marijn Oosterveen gepost dat SLAM! de ochtendshow vanaf 06:00 doet, maar volgens zijn Insta story is Marijn van 06:00 - 07:00 er(?), en dan 07:00 - 10:00 de ochtendshow met Anoúl & Marijn... Ik ben het even kwijt...
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

lucapols schreef: 23 feb 2024 16:45 Vanmorgen door Marijn Oosterveen gepost dat SLAM! de ochtendshow vanaf 06:00 doet, maar volgens zijn Insta story is Marijn van 06:00 - 07:00 er(?), en dan 07:00 - 10:00 de ochtendshow met Anoúl & Marijn... Ik ben het even kwijt...
Zelfde format als veronica denk.
5u/6u marijn
Of 6u/7u
En dan vanaf 6u/of7u de ochtendshow
Le Son Dancefloor

6 tot 7 misschien van een bandje met hoogtepunten en daarna live.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Ook slam heeft nu een 90s uurtje tussen 09.00 tot 10.00 kwam ik net achter weet niet hoelang dat al zo is
marce1

Bericht door marce1 »

Vliegendereporter schreef: 27 feb 2024 09:34 Ook slam heeft nu een 90s uurtje tussen 09.00 tot 10.00 kwam ik net achter weet niet hoelang dat al zo is
Kleine correctie: het is van 08:30 tot 09:30 uur ("90's Around 9"). Dat is sinds de Top 490 van de Jaren 90 (een paar weken geleden).
Phoenix

Bericht door Phoenix »

lucapols schreef: 23 feb 2024 16:45 Vanmorgen door Marijn Oosterveen gepost dat SLAM! de ochtendshow vanaf 06:00 doet, maar volgens zijn Insta story is Marijn van 06:00 - 07:00 er(?), en dan 07:00 - 10:00 de ochtendshow met Anoúl & Marijn... Ik ben het even kwijt...
Anoul hintte hier al op in DWDR.
God is a DJ
Pot

Bericht door Pot »

Ondanks dat SLAM! het toch behoorlijk aardig doet zonder FM, vind ik het toch jammer dat Daniël & Erik-Jan naar de middag zijn gegaan. Een mooie promotie, maar in de avond is er zo ontzettend weinig interessants te beleven op de radio. Nu zie ik toevallig wel af en toe fragmenten van Patrick & Max voorbij komen. En om eerlijk te zijn, zijn ze best wel vermakelijk, niet al te braaf en creatief. Maar wat blijkt: die zitten alleen op de zondagavond. Ontzettend jammer dat ze die twee niet de vrijgekomen doordeweekse avonden hebben gegeven. Zeker aangezien Daniël, Erik-Jan en Julia een tijdje behoorlijk goed gescoord hebben, lijkt er een markt voor te zijn.
lucapols

Bericht door lucapols »

Pot schreef: 13 apr 2024 19:53 Ondanks dat SLAM! het toch behoorlijk aardig doet zonder FM, vind ik het toch jammer dat Daniël & Erik-Jan naar de middag zijn gegaan. Een mooie promotie, maar in de avond is er zo ontzettend weinig interessants te beleven op de radio. Nu zie ik toevallig wel af en toe fragmenten van Patrick & Max voorbij komen. En om eerlijk te zijn, zijn ze best wel vermakelijk, niet al te braaf en creatief. Maar wat blijkt: die zitten alleen op de zondagavond. Ontzettend jammer dat ze die twee niet de vrijgekomen doordeweekse avonden hebben gegeven. Zeker aangezien Daniël, Erik-Jan en Julia een tijdje behoorlijk goed gescoord hebben, lijkt er een markt voor te zijn.
Ik mis een avondshow van 19:00-22:00, het was een soort rust en lachmoment na een serieuzere dag. Ook mis ik nu de spelletjes waar ze belde en je bijv pok pok pong moet zeggen. Ik weet dat Patrick & Max niet doordeweeks doen omdat Patrick de vormgeving regelt en Max de mensenmening doet en nog andere dingen voor SLAM vlgmij, maar van mij mag DImitri Kops in de avond met wellicht een nieuwe sidekick?
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
Plaats reactie