Veranderingen Slam!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Petertje

Re: Veranderingen Slam!

Bericht door Petertje »

Feivel schreef: 29 sep 2024 22:58 Mooie studio’s, maar… Wat een ZOOI met die kabels die over het hele blad liggen. Dan geef je een godsvermogen uit aan decor en way-overkill DHD’s (stel je voor dat je niet het meest luxe model hebt - dan word je uitgelachen door je concullega’s) en zijn kabelgootjes te veel gevraagd :eek: .
Ja, precies, dat zal het uitgangspunt zijn :???:
We zien op deze foto's alleen de faders, terwijl het belangrijkste gedeelte (en het duurste :smile:), de cores hier niet op de foto staan. Misschien zal de keus te maken hebben met functionaliteit en beschikbaarheid? Denk dat op termijn de RX faders er wel uit zullen gaan bij DHD, en dan is de RX2 toch echt de beste keus. Heeft niets met "meest luxe model" te maken.
Feivel

Bericht door Feivel »

Petertje schreef: 30 sep 2024 12:32
Feivel schreef: 29 sep 2024 22:58 Mooie studio’s, maar… Wat een ZOOI met die kabels die over het hele blad liggen. Dan geef je een godsvermogen uit aan decor en way-overkill DHD’s (stel je voor dat je niet het meest luxe model hebt - dan word je uitgelachen door je concullega’s) en zijn kabelgootjes te veel gevraagd :eek: .
We zien op deze foto's alleen de faders, terwijl het belangrijkste gedeelte (en het duurste :smile:), de cores hier niet op de foto staan. Misschien zal de keus te maken hebben met functionaliteit en beschikbaarheid? Denk dat op termijn de RX faders er wel uit zullen gaan bij DHD, en dan is de RX2 toch echt de beste keus. Heeft niets met "meest luxe model" te maken.
Prima, maar dan blijf ik erbij dat die kabels op het blad verschrikkelijk lelijk zijn. Daar wil je toch niet naar kijken?
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Niek van der Bruggen donderdag van 13:00-17:00 met de Dance 1000 op slam.

Wat overigens een fijne lijst is, als SLAM altijd zo zou klinken zou ik vaker luisteren.
Laatst gewijzigd door De Nachtwacht op 30 sep 2024 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Petertje

Bericht door Petertje »

Feivel schreef: 30 sep 2024 14:57 Prima, maar dan blijf ik erbij dat die kabels op het blad verschrikkelijk lelijk zijn. Daar wil je toch niet naar kijken?
Ik zal het wel even missen hoor, maar waar moeten ze die kabels anders laten?
waeyen

Bericht door waeyen »

fnlradio schreef: 05 sep 2024 21:57
Jari de Jonge schreef: 05 sep 2024 20:31 Zie trouwens dat de middagshow nu 4uur is tot 20u
dat is nieuw ja
Is van 17:00 tot 20:00 nu
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Feivel schreef: 30 sep 2024 14:57
Petertje schreef: 30 sep 2024 12:32
Prima, maar dan blijf ik erbij dat die kabels op het blad verschrikkelijk lelijk zijn. Daar wil je toch niet naar kijken?
Zag foto’s waar de kabels inmiddels netjes gebundeld waren. Einde paniek.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

waeyen schreef: 30 sep 2024 16:22
fnlradio schreef: 05 sep 2024 21:57
Jari de Jonge schreef: 05 sep 2024 20:31 Zie trouwens dat de middagshow nu 4uur is tot 20u
dat is nieuw ja
Is van 17:00 tot 20:00 nu
Nee van 16u tot 20u. Alleen nu vanwege de dance 1000 om 17u
DuoTeam

Bericht door DuoTeam »

Ligt het aan mij of hebben ze bij slam ook de soundprocessing aangepast? Heb het idee of zit er nog net wat meer bass in? Of ligt dit aan mij? :eek:
Badeendje

Bericht door Badeendje »

DuoTeam schreef: 02 okt 2024 19:13 Ligt het aan mij of hebben ze bij slam ook de soundprocessing aangepast? Heb het idee of zit er nog net wat meer bass in? Of ligt dit aan mij? :eek:
Was mij ook al opgevallen, iig op dab+
Kwak kwak!
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Echt tof met Niek op SLAM!.. Mag van mij wel vaker :-)
DuoTeam

Bericht door DuoTeam »

Precies, Ik vindt Niek er ook geschikt voor. Voor mij mag hij wel een paar uurtjes per week hebben op SLAM!
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Vind niek wel beter bij SLAM! passen als bij veronica
Vanjeafisharder

Bericht door Vanjeafisharder »

Valt me nu ook op dat het geluid van Slam wat meer touch heeft gekregen in hun sound. Meer bass. Toch iets veranderd aan het geluid of misschien andere processor?
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Las dit op LinkedIn

Waanzinnige luistercijfers voor SLAM! Het marktaandeel 20-49 heeft een enorme boost gekregen en staat in week 39 op maar liefst 2,63%. Een recordhoogte! Ondank het verlies van de landelijke FM-frequentie, laat het station zien hoe sterk het is. Het marktaandeel lag sinds september ’23 niet eerder op zo’n hoog niveau. Dat blijkt uit de meest recente luistercijfers van Nationaal Media Onderzoek (NMO).

Momenteel is SLAM! in de Randstad via FM, in heel Nederland via DAB+ en over de hele wereld online te beluisteren.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

DuoTeam schreef: 03 okt 2024 16:56 Precies, Ik vindt Niek er ook geschikt voor. Voor mij mag hij wel een paar uurtjes per week hebben op SLAM!
Een paar uurtjes? Geef hem direct de ochtend of middagshow!
Plaats reactie