Nu niet meerDuoTeam schreef: 25 apr 2024 13:31Geen idee. Het valt me op dat https://acc-preview.slam.nl nu wel weer beschikbaar is en geupdated.fnlradio schreef: 25 apr 2024 13:04Denk dat ze me kijken hier. Opeens poef beta site en alles wegDaan_17 schreef: 24 apr 2024 12:55
Zelfde lay-out als de nieuwe site van Veronica. Er staat ook nog een aantal keer Veronica ipv Slam.
Mediahuis zal voor elke zender dezelfde lay-out gaan gebruiken, net als Talpa dat doet.
Veranderingen Slam!
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Slam!
eng hé!fnlradio schreef: 25 apr 2024 13:04Denk dat ze me kijken hier. Opeens poef beta site en alles wegDaan_17 schreef: 24 apr 2024 12:55Zelfde lay-out als de nieuwe site van Veronica. Er staat ook nog een aantal keer Veronica ipv Slam.DuoTeam schreef: 24 apr 2024 11:46
inmiddels gevonden dat de nieuwe site nog wel bereikbaar is op https://beta.slam.nl en https://preview.slam.nl
Mediahuis zal voor elke zender dezelfde lay-out gaan gebruiken, net als Talpa dat doet.
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd
!!!

Hoop dat kijk live terug komt op de nieuwe website, maakt alles ook een stuk leuker
Er is/was een tropo met SLAM!, kon de 95.9 aardig goed ontvangen in brabant, wel leuk zoiets meemaken.
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd
!!!

Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
Ben ik op zich ook wel benieuwd naar. Er is toch wel iemand die iets weet…..
nope geen idee of die nog terug komt, hoelang is die nu al weer we. bijna 2 jaar alweerDuoTeam schreef: 06 jun 2024 11:40 Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
-
Hij staat nog wel op dj pagina op de slam siteDuoTeam schreef: 06 jun 2024 11:40 Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
Ja klopt, maar op de beta site paar weken geleden stonden ook alle dj's erop behalve Dimitris....Vliegendereporter schreef: 06 jun 2024 17:08Hij staat nog wel op dj pagina op de slam siteDuoTeam schreef: 06 jun 2024 11:40 Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
ook wel raar dat er dan niks naar buiten gebracht wordt mocht hij echt niet meer bij SLAM! werken.
ben echt benieuwd wanneer die nieuwe site nou is online komtDuoTeam schreef: 07 jun 2024 10:05Ja klopt, maar op de beta site paar weken geleden stonden ook alle dj's erop behalve Dimitris....Vliegendereporter schreef: 06 jun 2024 17:08Hij staat nog wel op dj pagina op de slam siteDuoTeam schreef: 06 jun 2024 11:40 Iemand een idee over Dimitris Kops? Langere tijd al stil rondom hem en vroeg me af of er iets van update is ofzo of dat hij nog wel bij SLAM werkt?
ook wel raar dat er dan niks naar buiten gebracht wordt mocht hij echt niet meer bij SLAM! werken.
-
Heeft Dimitris ook niks op instagram gepost bvb dat enigszins leidt naar SLAM?
Nee op zijn insta staat niets/is niets geplaatst over Slam! Ook antwoord hij of Slam! Niets op vragen die over hem gaan. Ik denk dat hij nog in dienst is bij Slam! Want een Martijn la Grouw is bijvoorbeeld wel van de dj pagina verwijderd
Zojuist een gloed nieuw jingle pakket gestart op slam met nieuwe jingles en TOTH + BOTH. Dit keer is het Maurice die de dj namen in de TOTH inspreekt
Viel me net ook op, heel erg wennen ditfnlradio schreef: 21 jun 2024 00:02 Zojuist een gloed nieuw jingle pakket gestart op slam met nieuwe jingles en TOTH + BOTH. Dit keer is het Maurice die de dj namen in de TOTH inspreekt

!!!

-
De website beta.slam.nl is nu weer bereikbaar. preview.slam.nl en acc-preview.slam dan weer niet.