Veranderingen Slam!

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
SKMPLKS

Re: Veranderingen Slam!

Bericht door SKMPLKS »

boxfm schreef: 24 jan 2025 16:56
SKMPLKS schreef: 06 jan 2025 09:02 Zie het ja, maar naar mijn idee zijn de weekendmix en hidp praktisch hetzelfde, voor beide een kanaal is misschien wel een beetje overbodig.
Het is beide hetzelfde, in de zin dat het mixen zijn. Maar de Mixmarathon is dan ook hetzelfde. Als vaste luisteraar van HIDP en de Weekendmix kan ik wel zeggen dat er echt wel een verschil tussen beide mixen/themakanalen zit.

Als ik de verschillen tussen HIDP en de Weekendmix zou moeten uitleggen met een vergelijking, zou ik zeggen dat de Weekendmix Coca Cola is en HIDP Jumbo Huismerk cola.
Haha, heb tot zo ver nog geen klachten over de cola van de Jumbo maar ik snap je vergelijking. Hidp komt echt vanalles voorbij van dance tot urban en de weekendmix is toch wat meer gewoon de huidige hits in de mix. Overigens vind ik de toevoeging van SLAM! 10s ook echt een hele fijne, zet deze zender toch nog wel eens op op het werk omdat dit voor mij toch nog best een belangrijke tijd was in mijn leven. Ik behoor zelf namelijk tot het onderste van de doelgroep (22).
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Wel heel grappig dat zowel SLAM! Als Q een top 500 van de 90's gaat doen
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

fnlradio schreef: 27 jan 2025 12:40 Wel heel grappig dat zowel SLAM! Als Q een top 500 van de 90's gaat doen
Het enige verschil is dat ene landelijk op FM zit en ander alleen in de Randstad op FM zit
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Pot

Bericht door Pot »

Bas & Dylan zijn ook gigantisch op beeld te zien bij de Ziggo Dome.

Ondanks dat het niet om het product gaat, vind ik het wel leuk om te zien wat voor acties ze starten.
lucapols

Bericht door lucapols »

Ik ben trots op Anoûl en Marijn, 200km fietsen is niet niks!! Dit doen ze supergoed.
DJ en Non-Stop beheerder bij Lokale Omroep Goirle, helpt een Ierse radiostation met van alles wat in mijn vrije tijd :D!!!
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Volgens de programmering is er vandaag een nieuwe dj te horen vanaf 12u. Florian Hamelink ( hij maakt programmas op glowfm)
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Huh die is toch ook producer bij Q?
Is hij freelancer?
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Genoten van de eerste dag van de Slam 90s! Prima jocks Thomas en Danny (van wie je wel echt zijn 538 stijl hoort, maar niks mis mee), en een mooie lijst met wat meer verrassingen dan in de lijst van Q afgelopen week, die ik ook heel geslaagd vond. Lang geleden dat ik Slam geluisterd heb maar tot en met donderdag ben ik erbij! Blijf het zonde vinden dat zo'n zender haar frequenties kwijt is door dat flauwekul station van Giel
Barwijn

Bericht door Barwijn »

Johanneke schreef: 09 feb 2025 16:34 Genoten van de eerste dag van de Slam 90s! Prima jocks Thomas en Danny (van wie je wel echt zijn 538 stijl hoort, maar niks mis mee), en een mooie lijst met wat meer verrassingen dan in de lijst van Q afgelopen week, die ik ook heel geslaagd vond. Lang geleden dat ik Slam geluisterd heb maar tot en met donderdag ben ik erbij! Blijf het zonde vinden dat zo'n zender haar frequenties kwijt is door dat flauwekul station van Giel
Ik vind de 90’s totaal niet passen bij Slam.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Barwijn schreef: 09 feb 2025 18:29
Johanneke schreef: 09 feb 2025 16:34 Genoten van de eerste dag van de Slam 90s! Prima jocks Thomas en Danny (van wie je wel echt zijn 538 stijl hoort, maar niks mis mee), en een mooie lijst met wat meer verrassingen dan in de lijst van Q afgelopen week, die ik ook heel geslaagd vond. Lang geleden dat ik Slam geluisterd heb maar tot en met donderdag ben ik erbij! Blijf het zonde vinden dat zo'n zender haar frequenties kwijt is door dat flauwekul station van Giel
Ik vind de 90’s totaal niet passen bij Slam.
Dat was ook mijn eerste gedachte! Maar luistet eens een dagje mee, het kan zeker wel.
dabplus@1976#

Bericht door dabplus@1976# »

Beetje een vreemde lijst qua muziekstijl, niet echt slam waardig.
Van mij mag het best wel meer (dance top 90s) heten met veel meer echte dance hits uit de 90,
en niet alleen maar eurodance nummers. maar ook zoals van Marusha, jones stephenson first rebirth,
Johanneke

Bericht door Johanneke »

dabplus@1976# schreef: 09 feb 2025 23:03 Beetje een vreemde lijst qua muziekstijl, niet echt slam waardig.
Van mij mag het best wel meer (dance top 90s) heten met veel meer echte dance hits uit de 90,
en niet alleen maar eurodance nummers. maar ook zoals van Marusha, jones stephenson first rebirth,
Heb Marusha vanmiddag gehoord bij Danny!
Bossie05

Bericht door Bossie05 »

Ik weet niet wat er is gebeurd met de soundprocessing van Slam, maar ik vind het niet zo vol klinken. Beetje te braaf.
Ik heb al zeker een hele tijd niet meer geluisterd , maar dit klonk altijd veel beter.

Ook op SlamTV vind ik de middagshow die ook live te zien is niet meer zo vol klinken toen ze nog in de oude studio zaten. Wel jammer dat hieraan gesleuteld is sinds de verhuizing. Zeker nu met de 90s klonk het op Qmusic veel beter.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Wel geestig dat je tijdens zo'n week opeens Greenday voorbij hoort komen op Slam!
Plaats reactie