Barry Paf doet de middagshow al op 100%NL.slam538q schreef: 01 okt 2023 15:23 Misschien kan barry paf dat nog bij 100%nl doen. Zelfde eigenaar. En die kunnen koen hansen nog doorschuiven naar de middag. Maar de focus daar is 100%nl
Veranderingen Slam!
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Slam!
Rock 'n roll is better than music!
Ik kijk de luistercijfers, en het is gedaald tot 458.492 luisteraars... Hoe komt dit opeens??
Zeer vreemd inderdaad. Er gebeuren af en toe hele rare dingen in die luistercijfermeting.lucapols1 schreef: 04 okt 2023 19:29 Ik kijk de luistercijfers, en het is gedaald tot 458.492 luisteraars... Hoe komt dit opeens??
Ik geloof niet dat SLAM zoveel is verloren! Eerst ging t goed..
Net op de radio hadden ze het over het ADE dat ze live gaan uitzenden weer vanuit Amsterdam. Hier op volgde gelijk dat ze volgend jaar met de radio studio's gaan verhuizen naar Amsterdam. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden
-
fnlradio schreef: 16 okt 2023 20:01 Net op de radio hadden ze het over het ADE dat ze live gaan uitzenden weer vanuit Amsterdam. Hier op volgde gelijk dat ze volgend jaar met de radio studio's gaan verhuizen naar Amsterdam. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden
Las dat Veronica binnenkort bij slam intrekt in Naarden opmerkelijk dus die verhuizing is dus tijdelijk als alles naar Amsterdam gaat
Misschien maakt Slam juist plaats voor Veronica in Naarden? En komt Slam permanent op de Basisweg?
-
Ik maakte er echt uit op dat echt alles in 1 pand komt dus geen verspreiding maar alles in 1 pand en onder 1 vlag: Mediahuis te Naarden/Huizen.
Nou, ik behoor dan niet (meer) tot het hokje 'jongeren' maar ik luister(de) graag naar het avondcircus. Juist door de mix van jong en oud.lucapols1 schreef: 29 sep 2023 20:32Misschien wel, toch ik luister graag in de avond aangezien ik nog bij het hokje jongeren hoor, maar ik denk dat 1 persoon niet zo'n verschil heeftjessica schreef: 29 sep 2023 20:30 Misschien is het luistergedrag van jongeren veranderd en luisteren ze niet meer in de avond? (..)(..)
Dat geeft herkenning.

Helaas heb ik Slam niet meer op de FM en is de stream via BT in de werkauto ook ruk.. dus luister ik alleen thuis Slam via DAB+. Tijdens het koken.
Vorige week was het Avondcircus er niet vanwege ADE. Deze week miste ik het al maar dacht: zal wel vanwege de herfstvakantie in Noord-NL zijn.. er zijn immers legio radioshows die in (school)vakantieweken de luisteraar niet in de vaste vorm bedienen.

Vandaag was ik eens een keer vroeg thuis en schakel Slam in en ben verbaast om Daniël Lippens te horen.

Ja, dus, als ik hier teruglees. Jammer.
vind de non-stop wel ruk nu, 12 uur non-stop gewoon .... belachelijk de FM herindeling vind ik nogsteedsDurashift schreef: 25 okt 2023 18:46Nou, ik behoor dan niet (meer) tot het hokje 'jongeren' maar ik luister(de) graag naar het avondcircus. Juist door de mix van jong en oud.lucapols1 schreef: 29 sep 2023 20:32Misschien wel, toch ik luister graag in de avond aangezien ik nog bij het hokje jongeren hoor, maar ik denk dat 1 persoon niet zo'n verschil heeftjessica schreef: 29 sep 2023 20:30 Misschien is het luistergedrag van jongeren veranderd en luisteren ze niet meer in de avond? (..)(..)
Dat geeft herkenning.
Helaas heb ik Slam niet meer op de FM en is de stream via BT in de werkauto ook ruk.. dus luister ik alleen thuis Slam via DAB+. Tijdens het koken.
Vorige week was het Avondcircus er niet vanwege ADE. Deze week miste ik het al maar dacht: zal wel vanwege de herfstvakantie in Noord-NL zijn.. er zijn immers legio radioshows die in (school)vakantieweken de luisteraar niet in de vaste vorm bedienen.![]()
Vandaag was ik eens een keer vroeg thuis en schakel Slam in en ben verbaast om Daniël Lippens te horen.Uh.. is het een middagshow geworden?
Ja, dus, als ik hier teruglees. Jammer.
^^ Ja, vooral ook omdat er, naar mijn idee/gevoel, aan de voorkant direct wordt ingegrepen door te saneren in de programma's / kosten.
Dan denk ik inderdaad, zoals hier elders in het draadje genoemd, dát er aan de inkomstenkant een FM frequentie 'bonus' is. Misschien zijn er wel contracten die automatisch naar beneden worden bijgesteld als de FM frequentie vervalt voor het station? Zoals bij voetballers ook gebeurt wanneer een club uit de eredivisie degradeert?
Ik zou denken dat je het met de bestaande programmering eerst een tijd gaat proberen, zonder of mondjesmaat met de FM. Zo min mogelijk veranderen voor de luisteraars, toch? Saneren kan altijd nog.. en dan heeft men wel een duidelijker verhaal, vind ik.
Zelfde als bij BNR: meer herhalingen omdat productiepersoneel voor live uitzendingen niet meer betaald kan worden (stel ik mij zo voor). Is toch een neerwaarts, zelf versterkende, spiraal..als je niet oppast, denk ik.
Dan denk ik inderdaad, zoals hier elders in het draadje genoemd, dát er aan de inkomstenkant een FM frequentie 'bonus' is. Misschien zijn er wel contracten die automatisch naar beneden worden bijgesteld als de FM frequentie vervalt voor het station? Zoals bij voetballers ook gebeurt wanneer een club uit de eredivisie degradeert?
Ik zou denken dat je het met de bestaande programmering eerst een tijd gaat proberen, zonder of mondjesmaat met de FM. Zo min mogelijk veranderen voor de luisteraars, toch? Saneren kan altijd nog.. en dan heeft men wel een duidelijker verhaal, vind ik.
Zelfde als bij BNR: meer herhalingen omdat productiepersoneel voor live uitzendingen niet meer betaald kan worden (stel ik mij zo voor). Is toch een neerwaarts, zelf versterkende, spiraal..als je niet oppast, denk ik.
-
Ja ik vind het ook minder worden met de programmering, en mijn DAB+ ontvangst in de auto is nog steeds slecht met een albrecht adapter en plak antenne. Maar ik heb 'm nu op de 103.4 ingesteld die ook soms door komt hier in delen van de betuwe, beetje afhankelijk van waar je rijd, dan hoef ik die adapter niet aan te zetten. Van mij mogen ze die zender een stuk harder zetten.
-
In de online luistercijfers is slam! De grootste zender van mediahuis https://radiowereld.nl/medianieuws/2023 ... -internet/
Vanaf maandag 4 december hoor je elke dag tussen 09:00 en 17:00 uur de SLAM! Countdown met de top 100 van een specifiek jaar. Ze starten in het jaar 2000 en eindigen op 31 december in het jaar 2023. Erg leuk idee wel
Heel leuk idee zelfs. Zat toevallig vannacht nog eens te denken. Zou een tegenhanger van de top 2000 werken waarbij je wél mensen laat stemmen op de beste platen, maar deze vervolgens in een semi-willekeurige volgorde draait. Waarbij je eventueel afspreekt de top 100-200 wel op de laatste dag te draaien, maar dan ook weer in semi-willekeurige volgorde.fnlradio schreef: 27 nov 2023 10:40 Vanaf maandag 4 december hoor je elke dag tussen 09:00 en 17:00 uur de SLAM! Countdown met de top 100 van een specifiek jaar. Ze starten in het jaar 2000 en eindigen op 31 december in het jaar 2023. Erg leuk idee wel
Dit komt daar wel in de buurt. Al vind ik het wel een veel beter idee dan de mijne :-)