Oude "Studio"c.q. hok ;-)
Nieuwe opzet & studio in aanbouw.... (tijdelijk nog met de oude cd's ect ect)
Met als knipoog naar de oude tijden foto van Laser558 op de muur voor de sfeer

Moderator: admin6
oké, maar dan nog ...volgens mij zijn studio's zo ingericht dat je makkelijk vanuit één positie een overzicht en bedieningsmogelijkheden hebt . Dat zie ik daar niet in terug.Dj bij ons staan, niet zitten is passief vandaar
Ziet er inderdaad niet erg praktisch uit nee!!wally schreef:Ik vind het sowieso een rare opstelling...lijkt wel op een hifi winkel..
Alleen de gele of oranje "van-voor"kaarten ontbreken...wally schreef:Ik vind het sowieso een rare opstelling...lijkt wel op een hifi winkel..
Die snap ik niet .....v.ijl schreef:Alleen de gele of oranje "van-voor"kaarten ontbreken...wally schreef:Ik vind het sowieso een rare opstelling...lijkt wel op een hifi winkel..
De prijskaartjes!Echtwel schreef:Die snap ik niet .....v.ijl schreef:Alleen de gele of oranje "van-voor"kaarten ontbreken...wally schreef:Ik vind het sowieso een rare opstelling...lijkt wel op een hifi winkel..
Klopt, meestal is het zo dat oudere apparatuur makkelijker gemodificeerd, lees verbeterd, kan worden! B.v. microfoontrappen met transistoren kúnnen verbeteren door de 3 á 4 transstoren die hierin zitten, te vervangen door moderne types: scheelt alweer een dB of 4 á 6!En bovendien: 'oud' is niet automatisch een ander woord voor kwalitatief 'slecht'