Hier wat foto's van de nieuwe studio van Radio Bloemendaal.Radio Bloemendaal is de oudste nederlandse radio omroep en heeft zojuist in één van de oudste kerken van noord holland een mooie nieuwe studio in gebruik genomen.
Dank Mart! Wij hebben nog maar één uitzenddag achter de rug, dus het moet nog een beetje blijken maar de eerste reacties waren erg goed. Nog niet alles werkt zoals het moet maar de uitzendingen gingen soepel, en daar gaat het om.
Wave, de X32 moet zich nog bewijzen, maar voor ons was met name belangrijk dat alle settings achter scenes kunnen worden gezet, zodat ook minder ervaren mensen er goed mee om kunnen gaan. Niet iedereen bij ons begrijpt wat een compressor doet.. Ook heeft beheringer de mogelijkheid knoppen uit te schakelen, echter nu nog alleen maar de bediening van de complete tafel, ik wacht met smart op de update waarbij je delen van de tafel op bediening kan uitschakelen, maar dat kan nu nog niet. De DHD kan dat wel trouwens, maar ook iets minder dan dat ik hoopte. Wellicht komt dat ook nog in de volgende update.
De draaiknop is volume voor de pres. en gasten. Het is inderdaad eigen ontwerp en stuurt de GPIO aan van de DHD. Op het plaatje zit een encoder en een ledring. De processor van de unit houd de laatste waarde in het geheugen. Het ontwerp past mooi in de rest. De units zijn overigens bij mij te krijgen.
De X32 is voor recording en live uitzending van kerkelijke muziekprogramma's vanuit de naastgelegen kerk.