nieuwe studio radio 6

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
waeyen

nieuwe studio radio 6

Bericht door waeyen »

hierbij fotoos van de nieuwe radiostudio van radio 6 (deze zaten vroeger in de oude 3fm studio):

Voor de nieuwe studio van NPO Radio 6 Soul and Jazz leverde KB|MF een compact, maar zeer uitgebreid studiomeubel. Een uitgebalanceerde werkplek voor DJ, 2 Cohosts en 2 gasten geheel in de gewenste stijl. De Studio werd op 17 december in gebruik genomen door Jaap Brienen van Radio 6.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Nachtwacht

Re: nieuwe studio radio 6

Bericht door De Nachtwacht »

Ik ben geen NPO-hater, helemaal niet zelfs, maar 't mag wat kosten voor een station met zo weinig luisteraars.
optimod

Bericht door optimod »

Dat heb ik ook een beetje. Zo weinig progressie en weinig luisteraars en dan zo'n gelikte studio. Ik zou dan meer voor een nieuwe studio voor Radio 1 gaan.
hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier »

Mooie studio, lijkt erg op DJ-2 van 3FM. Maar inderdaad, eens met bovengenoemde.
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Ziet er schitterend uit!
optimod schreef:Dat heb ik ook een beetje. Zo weinig progressie en weinig luisteraars en dan zo'n gelikte studio. Ik zou dan meer voor een nieuwe studio voor Radio 1 gaan.
Naar mijn idee hoeft een studio er niet gelikt en inspirerend (de inspiratie komt uit de persoon en niet uit een studio-ruimte) uit te zien.
Op de eerste plaats dient een studio functioneel te zijn, neutrale kleuren, aankleding, verlichting.
Ja, ik weet het: saai, saai,saai.
(Nu komt er kommentaar!) :)) :)) :))
en dan is er koffie......
user113434

Bericht door user113434 »

optimod schreef:Dat heb ik ook een beetje. Zo weinig progressie en weinig luisteraars en dan zo'n gelikte studio. Ik zou dan meer voor een nieuwe studio voor Radio 1 gaan.
kan ik me goed in vinden. Ik vind de huidige studio van Radio1 er toch wat rommelig en gedateerd uitzien. Maar ik vind deze Radio6 studio wel heel erg mooi, sluit goed aan bij de studio die 3FM nu heeft zoals al eerder genoemd is. Fijne kleuren om in te werken lijkt mij, en ziet er überhaupt erg gebruiksvriendelijk uit qua opstelling etc.
Passie voor radio is belangrijk. Zonder passie geen vrucht.
waeyen

Bericht door waeyen »

Studio van 3fm is toch alweer gedateerd hoor! Wordt daar ook weer eens tijd voor een nieuwe :)
Jimboe

Bericht door Jimboe »

Vraagjes aan iedereen die hier roept dat het wel wat minder kan: waarom denk je dat dit een dure studio is? En waar zou je dan op bespaard hebben?

NPO Radio 1 wordt ook vernieuwd hoor, maar dat heeft wat meer voeten in de aarde dan zo'n simpel dj-studiootje als die van 6.
Misschien is niets geheel waar, en zelfs dát niet.

- Multatuli
MFM

Bericht door MFM »

De laatste keer dat ik een offerte voor een custom-made radioconsole bij het huidige KlaverBouw MediaFurniture opvroeg viel dat inderdaad best mee. Voor een meubel dat een stuk kleiner is dan het huidige radio6 meubel dan...ik denk dat alleen hun meubel al meer kost dan de gemiddelde thuisstudio van de RF-ers. :))
Remmyvd

Bericht door Remmyvd »

Moooooooi!
Al 25 jaar met radio aan het prutsen..
Wie met radio begint ,komt er nooit meer vanaf..
http://www.nrgradio.nl
Vraagje? Kijk eerst ff in de zoekfunctie van het forum!
dre

Bericht door dre »

Snelle afschrijving :wink: :wink:
Net terug van een radiostage in LA.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Weet iemand wat er is gebeurd met deze studio? Een studio van amper een halfjaar oud (toen Radio 6 is gestopt) ga je niet zomaar recyclen lijkt mij.
Feivel

Bericht door Feivel »

jordiv30 schreef: 07 aug 2018 14:32 Weet iemand wat er is gebeurd met deze studio? Een studio van amper een halfjaar oud (toen Radio 6 is gestopt) ga je niet zomaar recyclen lijkt mij.
Volgens mij maakt KX er nu haar programma’s.
boxfm

Bericht door boxfm »

Feivel schreef: 07 aug 2018 15:45
jordiv30 schreef: 07 aug 2018 14:32 Weet iemand wat er is gebeurd met deze studio? Een studio van amper een halfjaar oud (toen Radio 6 is gestopt) ga je niet zomaar recyclen lijkt mij.
Volgens mij maakt KX er nu haar programma’s.
Klopt, de studio staat er nog volledig. Hangt alleen een KX spandoekje over het Radio6 logo heen. Zie: https://www.facebook.com/KXRadio/posts/ ... 7644486071
Plaats reactie