nieuwe studio 538

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

merijng

Re: nieuwe studio 538

Bericht door merijng »

Het zou helemaal top zijn als er bijvoorbeeld tijdens verkeer de daadwerkelijke files & flitsers vertoond worden i.p.v. een filmpje van auto's. Dit zou ook mooi zijn bij het weer. Moet technisch toch haalbaar zijn?

Tijdens reclame word er voornamelijk het logo vertoont ja. De bedoeling is (volgensmij) dat reclame zowel in audio als visueel word getoond(een enkeling had ik al gezien). Maar volgens mij willen de adverteerders er nog geen centen voor kwijt of zo want echt een doorbraak er in is er niet?

Het kan veel beter maar dan nog heeft 538 momenteel de beste visual radio. Het staat helaas na een jaar nog steeds in zijn kinderschoenen.
Goed, daar vind ik dan nog wat voor te zeggen, maar als freak zie ik natuurlijk gewoon liever een dj.
Maar het grote publiek niet. Is even leuk, maar afwisseling in clips & dj's zal vast beter zijn :wink: Je kan visual radio grotendeels meekijken via TV538. Dit zegt denk ik al genoeg.
Is dat niet het idee, dat visual radio inhoudt dat je tijdens de muziek clipjes te zien krijgt? Volgens mij kun je trouwens tijdens drivetime meekijken met de nieuwslezers.
Heb ik ook gezien ja.
Plaats reactie