Je hebt karpers, haringen, goudvissen, paling, haaien etc. en die houden allemaal van ander aas, om even in de beeldspraak te blijven.
Kink FM en Q Music richten zich echt op andere scholen, ondanks dezelfde leeftijdscategorie.
Moderator: admin6
Je hebt karpers, haringen, goudvissen, paling, haaien etc. en die houden allemaal van ander aas, om even in de beeldspraak te blijven.
Ben ik het mee eens. Vanmiddag hoorde ik Remedy van The Black Crowes, een nummer wat ik meestal wel even harder zet, maar het geluid leek wel overstuurd, in ieder geval niet om aan te horen op mijn top-hifi-set.Vanjeafisharder schreef: ↑27 sep 2024 18:56 Geluid van Veronica blijft sowieso een dingetje vind ik, en dat is persoonlijk dat weet ik maar ik ben van mening dat het toch allemaal wat te wollig klinkt en niet echt open en clean maar toch geprocessed met een stoer randje. Niet alleen op FM maar dus ook via hun streams. Dat is al sinds hun Talpa tijd maar dat hebben ze nagenoeg over genomen naar Mediahuis deze 'preset' helaas. JOE daarentegen klinkt veel beter naar mijn mening, mooi stereo beeld en toch wat schoner en niet wollig.
Misschien word het beter als ze verhuizenVanjeafisharder schreef: ↑27 sep 2024 18:56 Geluid van Veronica blijft sowieso een dingetje vind ik, en dat is persoonlijk dat weet ik maar ik ben van mening dat het toch allemaal wat te wollig klinkt en niet echt open en clean maar toch geprocessed met een stoer randje. Niet alleen op FM maar dus ook via hun streams. Dat is al sinds hun Talpa tijd maar dat hebben ze nagenoeg over genomen naar Mediahuis deze 'preset' helaas. JOE daarentegen klinkt veel beter naar mijn mening, mooi stereo beeld en toch wat schoner en niet wollig.
Net zoals de terugluisterfunctie ;-)Vliegendereporter schreef: ↑27 sep 2024 19:33Misschien word het beter als ze verhuizenVanjeafisharder schreef: ↑27 sep 2024 18:56 Geluid van Veronica blijft sowieso een dingetje vind ik, en dat is persoonlijk dat weet ik maar ik ben van mening dat het toch allemaal wat te wollig klinkt en niet echt open en clean maar toch geprocessed met een stoer randje. Niet alleen op FM maar dus ook via hun streams. Dat is al sinds hun Talpa tijd maar dat hebben ze nagenoeg over genomen naar Mediahuis deze 'preset' helaas. JOE daarentegen klinkt veel beter naar mijn mening, mooi stereo beeld en toch wat schoner en niet wollig.
Daarom denk ik dat het ook niet gaat komen, geen enkele zender van mediahuis heeft de functie.
Tja is te hopen, dat dacht ik bij Q Music ook en JOE maar daar is niets veranderd na de verhuizing. Meestal switchen ze in dit geval van Veronica van de ene naar de andere Optimod die dan in het andere nieuwe complex staat met dezelfde preset.Vliegendereporter schreef: ↑27 sep 2024 19:33Misschien word het beter als ze verhuizenVanjeafisharder schreef: ↑27 sep 2024 18:56 Geluid van Veronica blijft sowieso een dingetje vind ik, en dat is persoonlijk dat weet ik maar ik ben van mening dat het toch allemaal wat te wollig klinkt en niet echt open en clean maar toch geprocessed met een stoer randje. Niet alleen op FM maar dus ook via hun streams. Dat is al sinds hun Talpa tijd maar dat hebben ze nagenoeg over genomen naar Mediahuis deze 'preset' helaas. JOE daarentegen klinkt veel beter naar mijn mening, mooi stereo beeld en toch wat schoner en niet wollig.
Men schijnt dat mooi te vinden, een rafelig randje 'net als vroeger', tja ik vind het achterhaald en niet meer van deze tijd.PietAgoras schreef: ↑27 sep 2024 19:11Ben ik het mee eens. Vanmiddag hoorde ik Remedy van The Black Crowes, een nummer wat ik meestal wel even harder zet, maar het geluid leek wel overstuurd, in ieder geval niet om aan te horen op mijn top-hifi-set.Vanjeafisharder schreef: ↑27 sep 2024 18:56 Geluid van Veronica blijft sowieso een dingetje vind ik, en dat is persoonlijk dat weet ik maar ik ben van mening dat het toch allemaal wat te wollig klinkt en niet echt open en clean maar toch geprocessed met een stoer randje. Niet alleen op FM maar dus ook via hun streams. Dat is al sinds hun Talpa tijd maar dat hebben ze nagenoeg over genomen naar Mediahuis deze 'preset' helaas. JOE daarentegen klinkt veel beter naar mijn mening, mooi stereo beeld en toch wat schoner en niet wollig.
Erik de Zwart doet op Radio 5 zijn Top 40 Hitdossier, met ook een oude Top 40 en vrijwel uitsluitend Veronica vormgeving. Daar vind ik zo een oude Top 40 goed passen, maar dat is inderdaad wel een oudere doelgroep.
Bij Wout & Frank gaat het om één uur waardoor de krenten uit de pap gehaald kunnen worden. Daardoor zit er meer snelheid en variatie in. Ik heb het uurtje van Wout & Frank een paar keer gehoord en toen waren het steeds 80’s en 90’s. Misschien toevallig. Bij Stenders was het gisteren een lijst uit 1977 en dat klinkt al snel heel gedateerd. Zeker als je het uitsmeert over meerdere uren.DavyGer schreef: ↑28 sep 2024 13:10 Veronica doet sowieso iedere dag een top 40 uit de jaren 70 80 of 90. Stenders conformeert zich daar in die zin wel aan dat hij ook PUP's maakt met muziek uit de jaren 90. Al zal de primaire focus net als bij Wout & Frank vast op de jaren 80 komen liggen.
Dus in die zin is men wel consequent(er).
Mij kunnen dat soort lijstjes in ieder geval nooit lang bekoren, ik ben en blijf een kind van de jaren 10. Je moet er bij zijn geweest zullen we maar zeggen.