Dat dacht ik bij het teasen van het item ook, maar uiteindelijk begreep ik het punt. Er zou namelijk tegen Danny Vera zijn gezegd dat het om bezuinigingen ging en vanuit Veronica naar buiten toe dat het programmatisch is. Danny Vera vond zelf dat Veronica dat dan wel had mogen zeggen en daar werd ook door Shownieuws een punt van gemaakt.Deradiokenner schreef: 12 jun 2024 12:55 Ik heb met stijgende verbazing gekeken naar shownieuws gister avond. Dat Mediahuis van Veronica een een duidige zender wilt maken met een duidelijk geluid is niet minder dan goed beleid. En dat je dan afscheid neemt van de eilandjes vind ik heel erg goed. Maar dan commentaar hebben hierop vind ik belachelijk, als dit bij Talpa was geweest dan was het niets minder dan lof.
Ik begrijp dat wel. Sterker nog, dat het programmatisch niet past, vind ik ook een beter argument dan bezuinigingen.
Dan zou hij een ontzettende matennaaier richting Gerard, Wout en Frank zijn.-MM- schreef: 12 jun 2024 19:48 Zoiets heet voorsorteren op een gedwongen ontslag zodat ie alsnog naar NPO Radio 2 kan vertrekken....
En blijkbaar heeft Stenders op de radio het volgende gezegd: "Ik vind dat we een ongelofelijke solide programmering hebben met die mannen erbij, dus dat regelen we straks."
Dat geeft precies aan waarom Veronica onder Stenders verder wegzakte. Die man heeft geen idee. Ga radiomaken.