Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen Radio Veronica
Ik ben echt enthousiast over Niek, ik luister graag naar hem. Wat een energie in de ochtend. Ik zou hem lekker laten zitten!
-
Dat gaat niet gebeuren.
Hoe lang blijven ze nog in Naarden zitten trouwens, dacht dat ze per oktober verhuizen naar Amsterdam?
Hoe lang blijven ze nog in Naarden zitten trouwens, dacht dat ze per oktober verhuizen naar Amsterdam?
-
Begin november gaan ze naar Amsterdam heb ik ergens gelezenVanjeafisharder schreef: 18 jun 2024 16:30 Dat gaat niet gebeuren.
In dat slooppand van de Telegraaf? Het verliest dan wel wat charme ten opzichte van Naarden.Vliegendereporter schreef: 18 jun 2024 17:13Begin november gaan ze naar Amsterdam heb ik ergens gelezenVanjeafisharder schreef: 18 jun 2024 16:30 Dat gaat niet gebeuren.
Je bent ouder en je wil wat...
-
In het geval van Derksen kan het toch ook gewoon over niveau gaan? Dat ze de muziekkeuze aan de rand van de programmering niet zo'n probleem vinden, maar het abominabele niveau wel.
Deels eens hiermee. Als het maar aansluit op een format. Het hoeft echt niet per se precies hetzelfde te zijn. De luisteraar die op de avond inschakelt is echt een totaal andere dan de dagluisteraar. Het kunnen overigens wél dezelfde personen zijn. Maar overdag, als ik werk, dan luister ('hoor' ik eigenlijk meer) ik en is de muziek en het gepraat als behang en collateraal entertainment. De avond lijkt mij meer tijd voor de verhalen. Maar niet over een of andere onbekende C&W-zangeres uit Nashville op een zender die op de dag alleen maar 80-90-00 doet. Dat is een totaal ander spoor, hoe leuk je het programma nou wel of niet vindt.Phoenix schreef: 18 jun 2024 09:28Klopt. De impact is vanwege het tijdstip beperkter.
Wel vind ik dat de zender 24/7 consistent moet zijn.
Daarom mijn vraag, een legitieme denk ik, waar schakelen we niet voor uit en schakelen we misschien wel voor in? Ik zou een wat Stefan Stasse-achtiger show helemaal niet verkeerd vinden op Veronica. Niet té veel gelul, maar wel meer. Trek de luisteraar in de avond wat meer naar je toe.
Het is radio hè! ;)Roel_ schreef: 18 jun 2024 17:29 In dat slooppand van de Telegraaf? Het verliest dan wel wat charme ten opzichte van Naarden.
- Knite Force
Ik kan dit niet anders opvatten dat het op zijn minst stroef moet verlopen. Waarom is ze niet allang terug, of kan er niks bekend gemaakt worden?pvkrs schreef: 18 jun 2024 15:21 Radio Veronica “kan niets zeggen” over mogelijke terugkeer Caroline Brouwer:
https://www.radiofreak.nl/radio-veronic ... e-brouwer/
Dat "luisteraar de avond in trekken" gebeurt niet. Na 19.00 keldert het aantal radioluisteraars, voor elke zender zowat, bijna loodrecht naar beneden. De avond is in Nederland voor de TV.Kraft schreef: 20 jun 2024 13:46Deels eens hiermee. Als het maar aansluit op een format. Het hoeft echt niet per se precies hetzelfde te zijn. De luisteraar die op de avond inschakelt is echt een totaal andere dan de dagluisteraar. Het kunnen overigens wél dezelfde personen zijn. Maar overdag, als ik werk, dan luister ('hoor' ik eigenlijk meer) ik en is de muziek en het gepraat als behang en collateraal entertainment. De avond lijkt mij meer tijd voor de verhalen. Maar niet over een of andere onbekende C&W-zangeres uit Nashville op een zender die op de dag alleen maar 80-90-00 doet. Dat is een totaal ander spoor, hoe leuk je het programma nou wel of niet vindt.
Daarom mijn vraag, een legitieme denk ik, waar schakelen we niet voor uit en schakelen we misschien wel voor in? Ik zou een wat Stefan Stasse-achtiger show helemaal niet verkeerd vinden op Veronica. Niet té veel gelul, maar wel meer. Trek de luisteraar in de avond wat meer naar je toe.
Derksen past prima op RTV Drenthe, dat is een publieke omroep die veel verschillende doelgroepen wil en moet bedienen. Radio Veronica, als zender met nog steeds dalende cijfers, moet een consequent format uit stralen.
Radio is ook magie. Het had wat toen Veronica een eigen Radio 3 radiostudio kreeg in het Laapersveld pand. Er is zelfs nu een Laapersveld replicastudio nagebouwd wat dan weer te bewonderen is op Facebook.
In hetzelfde pand zit nu overigens procedeerzender Kink.
Je bent ouder en je wil wat...
Radio is magie en radio is een illusie creëren. Ongeacht de uitzendplek zou de maker in staat moeten zijn die magie en illusie te creëren.Roel_ schreef: 20 jun 2024 21:34Radio is ook magie. Het had wat toen Veronica een eigen Radio 3 radiostudio kreeg in het Laapersveld pand. Er is zelfs nu een Laapersveld replicastudio nagebouwd wat dan weer te bewonderen is op Facebook.
In hetzelfde pand zit nu overigens procedeerzender Kink.
Een prettige uitzendplek heeft alleen waarde voor de maker. Voor de luisteraar zou dit niet hoorbaar hoeven zijn.
God is a DJ
Kun je programma's van Veronica nog ergens terug luisteren tegenwoordig?
Hier:DavyGer schreef: 21 jun 2024 19:38 Kun je programma's van Veronica nog ergens terug luisteren tegenwoordig?
https://logger.dennishoogeveenmedia.nl/
Vollgens mij maximaal 10 dagen. Maar je kan ook downloaden en lokkaal opslaan.StefanT schreef: 21 jun 2024 19:56Hier:DavyGer schreef: 21 jun 2024 19:38 Kun je programma's van Veronica nog ergens terug luisteren tegenwoordig?
https://logger.dennishoogeveenmedia.nl/
Ja per uur. wel jammer dat t 10 dagen isjessica schreef: 21 jun 2024 20:11
Vollgens mij maximaal 10 dagen. Maar je kan ook downloaden en lokkaal opslaan.