Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Deezers

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door Deezers »

De salarissen van de drie nieuwe heren moeten ook betaald worden. En dan zal Niek inderdaad wel als goedmakertje naar het weekend gaan, met invalbeurten doordeweeks.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Reageert wel sportief (op het einde)
Kijker

Bericht door Kijker »

StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 17:56
DavyGer schreef: 11 jun 2024 17:55
StefanMiedema91 schreef: 11 jun 2024 17:54

wat wordt hier precies mee bedoeld of weet je dat ook niet?
vind dit nogal vaag, zouden er dan toch barstjes zijn die Stenders bij Veronica "wegjaagt"?
Er werd letterlijk gezegd dat hij bij de directie zat om zijn sponsor voorstel te bespreken zodat Danny Vera behouden kon blijven. Uiteraard kan je dan geen telefoon opnemen.
anders gezegd; klinkt alsof Stenders alsnog zijn stempel op de zender wil drukken, zonder onderdeel van het management/directie te zijn
Klinkt als iemand met toewijding voor het merk Veronica. Toch mooi dat hij degenen die hij destijds benaderd heeft niet laat vallen en voor ze knokt. Hoewel ik het besluit wel snap. Ik zou het zelf wel leuk vinden als Derksen & Vera op Veronica TV (van Talpa) een muzikale roadtrip door de VS zouden maken. Lijkt mij een mooi programma.
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Shownieuws gaat er vanavond item aan besteden zag ik net op reclame bij sbs 6 over het vertrek van Vera en Derksen bij Veronica
Laatst gewijzigd door Vliegendereporter op 11 jun 2024 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-MM-

Bericht door -MM- »

Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 18:30 Afscheid nemen van al die eilandjes en een station als 1 geheel laten zijn. In het weekend plaats maken voor Niek van der Bruggen. En je hebt een kloppende zender.
Niek verdiend beter dan dat! Wegstoppen in het weekend is mega zonde. Zet hem ergens op een plek die hij verdiend; prime time. Ik snap niet dat 538 hem daar niet heeft neergezet.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

-MM- schreef: 11 jun 2024 21:36
Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 18:30 Afscheid nemen van al die eilandjes en een station als 1 geheel laten zijn. In het weekend plaats maken voor Niek van der Bruggen. En je hebt een kloppende zender.
Niek verdiend beter dan dat! Wegstoppen in het weekend is mega zonde. Zet hem ergens op een plek die hij verdiend; prime time. Ik snap niet dat 538 hem daar niet heeft neergezet.
Prime time waar dan?
-MM-

Bericht door -MM- »

Deradiokenner schreef: 11 jun 2024 21:40
-MM- schreef: 11 jun 2024 21:36

Prime time waar dan?
Niet dat het gaat gebeuren, maar ik zou 'm lekker in de ochtend van Veronica laten zitten, zoals nu. -+dance
Vliegendereporter

Bericht door Vliegendereporter »

Lees dit op de Telegraaf

Vervanging
Kersverse Radio Veronica-dj Wouter van der Goes zal per direct de plek van Vera overnemen met het programma De platenzaak. Welke dj de uren van Derksen overneemt wordt later bekendgemaakt.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... gn=twitter
Streampie

Bericht door Streampie »

Zelf is Derksen niet te spreken over de nieuwe koers van Radio Veronica. „Zij gaan doen wat al die andere stations ook doen. Namelijk uitzenden voor een jong publiek. Met dj’s die zich gedragen als schreeuwende cabaretiers en ondertussen bullshit muziek draaien. Dat terwijl het grootste gedeelte van Nederland boven de vijftig is, en graag luistert naar muziek van The Beatles en The Rolling Stones. Country en blues, de oervormen van muziek. Tegenwoordig hoor je als je de radio aanzet een brij van computergeluiden.”
Oude man schreeuwt tegen de wolken :))
Kijker

Bericht door Kijker »

Johan deed alles gratis in zijn thuisstudio. Hij kan zijn programma gewoon als podcast uitbrengen toch? En als Veronica er niks voor betaalde kunnen ze het ook gewoon met een Spotify linkje op de website plaatsen. Allebei blij want Derksen kan door en geen uit de toon vallend blok op het dure FM kavel.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

-MM- schreef: 11 jun 2024 21:45 Niet dat het gaat gebeuren, maar ik zou 'm lekker in de ochtend van Veronica laten zitten, zoals nu. -+dance
Dat zou ik ook doen en Gerard Ekdom van 9 tot 12 uur.
👆 Dit was een nutteloze bijdrage …

Nu komt een zinvolle reactie 👇
WFNX

Bericht door WFNX »

Prima beweging om afscheid van Derksen en Vera te nemen. Nu Snijders nog. Lijkt erop dat Mediahuis wel een aantal goede stappen zet om het geluid van de zender eenduidiger en steviger naar voren te brengen. Zijn er nog lang niet, maar ik zie hier wel wat lichtpuntjes.

De quote over "solide" programmering vond ik wel wat lelijk. Zeg dan, meer consistente of duidelijke programmering met een herkenbaar geluid. Alsof die programmas niet solide waren, was er zelf geen fan van, maar zo kan je het toch ook niet omschrijven.
Marcomarco

Bericht door Marcomarco »

Phoenix schreef: 11 jun 2024 22:13
-MM- schreef: 11 jun 2024 21:45 Niet dat het gaat gebeuren, maar ik zou 'm lekker in de ochtend van Veronica laten zitten, zoals nu. -+dance
Ik zou Niek op 12-14 zetten, lekker energiek. Hoogendoorn naar het weekend
Roel_

Bericht door Roel_ »

Marcomarco schreef: 11 jun 2024 22:36
Phoenix schreef: 11 jun 2024 22:13
Ik zou Niek op 12-14 zetten, lekker energiek. Hoogendoorn naar het weekend
Hoogendoorn doet het prima tijdens de lunch. Niek naar het weekend en als invaller is een goede invulling voor deze DJ.
Je bent ouder en je wil wat...
Plaats reactie