Veranderingen Radio Veronica
Moderator: admin6
Re: Veranderingen Radio Veronica
Weet iemand waar je het programma van Arjen Snijders kunt terug luisteren ?
-
Ik denk het niet.
- Knite Force
Het is natuurlijk puur speculeren maar: ik denk dat Stenders blijft zitten. In elk geval totdat duidelijk is of zijn vriendenteam wel of niet succesvol gebleken is. Mocht hij dan een kans aangeboden krijgen, dan denk ik dat hij gaat als het geen succes geworden is.
-
Zeg nooit nooit, natuurlijk. Maar ik zie hem voorlopig echt niet vertrekken juist omdat hij zou blijven als de 3 musketiers ook mochten komen.
-
dubbel
Laatst gewijzigd door Vanjeafisharder op 13 jun 2024 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat moet een goede Program Director doen met Stenders
-
Vervangen door Niek van der bruggen.
Tot de orde roepen. Duidelijk maken dat 'ie de stront niet op antenne moet gooien. En dat de reclames z'n hypotheek betalen en dat 'ie geen wonderboy is.
[Edit Admin5: Niet nodig]
Ik kan het niet beter verwoorden. Maar Robbie meldt zich ziek bij tegengas van management. Men kan beter hopen dat hij terug gaat naar Radio 2.Streampie schreef: 13 jun 2024 18:53Tot de orde roepen. Duidelijk maken dat 'ie de stront niet op antenne moet gooien. En dat de reclames z'n hypotheek betalen en dat 'ie geen wonderboy is.
Maar als je dat tegen Rob Stenders zegt wordt 'ie ziek. Fragiel ego.
Ik vind 'm bij vlagen een fantastische dj maar ook een "lastig geval". VOlgens mij kan 'ie prima een fantastische dj zijn en ook een minder lastig geval en z'n integriteit bewaren maar die keuze is aan de Robster zelf.
-
Dit station is afhankelijk van duidelijkheid, stabiliteit en continuïteit. Voor Rob is het slikken of stikken
-
als ik progamma directeur van mediahuis was had ik een cursus gevolgd eerst
denken dan doen,een hoop heibel voor niks uitleg kort :veronica vintage bestaat nog steeds ik vraag me af waarvoor er geen progamma,s daarop wordt gemaakt laat ze daarop uitzenden johan en danny en misschien tinneke ook weer ze had een progamma er op ,maak er een veronica oldie,s station van er zijn luisteraars voor alleen het is op dab en internet misschien zijn ad bouwman ghiel van praag en peter teekamp erik de zwart er ook voor te porren dan heb je toch een radio veronica hilversum 2 progamering dat werdt ook goed beluisterd dab is groeiende het zou tijd zij als men daarover ging brain stormen
denken dan doen,een hoop heibel voor niks uitleg kort :veronica vintage bestaat nog steeds ik vraag me af waarvoor er geen progamma,s daarop wordt gemaakt laat ze daarop uitzenden johan en danny en misschien tinneke ook weer ze had een progamma er op ,maak er een veronica oldie,s station van er zijn luisteraars voor alleen het is op dab en internet misschien zijn ad bouwman ghiel van praag en peter teekamp erik de zwart er ook voor te porren dan heb je toch een radio veronica hilversum 2 progamering dat werdt ook goed beluisterd dab is groeiende het zou tijd zij als men daarover ging brain stormen
Is er vandaag nog gesproken over Vera-Gate bij Stenders of Wout & Frank?
Het is niet zo duidelijk geschreven, maar met de strekking van het verhaal ben ik het wel eens.Van Vintage Veronica valt zoveel meer te maken. Maak iedere middag / avond gepresenteerde programma's met oude programmamakers van vroeger. Desnoods iedere dag 3 uur een andere DJ. wekelijks.john48jaar schreef: 13 jun 2024 21:35 als ik progamma directeur van mediahuis was had ik een cursus gevolgd eerst
Maar met een nostalgische blik terug. En de gewone radio Veronica zoals het nu is.