Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

StefanT

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door StefanT »

jessica schreef: 21 jun 2024 20:11
Vollgens mij maximaal 10 dagen. Maar je kan ook downloaden en lokkaal opslaan.
Ja per uur. wel jammer dat t 10 dagen is
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Het is een hobbyproject van iemand, en opslag is niet gratis. Ik begrijp de keuze van maximaal een week daarom wel.

Wel fijn dat deze persoon het beschikbaar stelt.

Nu moet Veronica de stream nog wat stabieler aanbieden omdat deze regelmatig het signaal niet goed doorgeeft, waardoor die uren toch niet aangeboden kunnen worden door deze persoon.
StefanT

Bericht door StefanT »

Rob is er pas om 2300 uur, hij pikt de tweede helft mee
Streampie

Bericht door Streampie »

StefanT schreef: 21 jun 2024 22:00 Rob is er pas om 2300 uur, hij pikt de tweede helft mee
Fascinerend weer dit.
Oortjes

Bericht door Oortjes »

StefanT schreef: 21 jun 2024 22:00 Rob is er pas om 2300 uur, hij pikt de tweede helft mee
Dat gaat toch helemaal nergens meer over? Enkeltje uitgang lijkt mij heel normaal na zulk gedrag.
Rock 'n roll is better than music!
StefanT

Bericht door StefanT »

Nou nou hij had het overlegd met Jannes, wat er nou erg aan, ik haat voetbal maar als hij tnu leuk vindt
Phoenix

Bericht door Phoenix »

StefanT schreef: 21 jun 2024 22:58 Nou nou hij had het overlegd met Jannes, wat er nou erg aan, ik haat voetbal maar als hij tnu leuk vindt
Is Jannes de leidinggevende van Stenders?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
StefanT

Bericht door StefanT »

Phoenix schreef: 21 jun 2024 23:05

Is Jannes de leidinggevende van Stenders?
Hij vroeg gewoon of ie een uurtje langer wilde draaien omdat Jannes niets om voetbal geeft, zie t probleem niet
Janno

Bericht door Janno »

Ongelofelijk waar mensen zich al niet druk om kunnen maken :roll:
omaylie

Bericht door omaylie »

Ik zie eerder tot een week terugluisteren.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Janno schreef: 21 jun 2024 23:26 Ongelofelijk waar mensen zich al niet druk om kunnen maken :roll:
Ik zie niemand zich druk maken. Wel zie ik een discussie over hoe je als professionele radiomaker omgaat met je vak en luisteraars. We hebben al eerder gediscussieerd over het naar binnen gekeerde gedrag van Veronica. Het eigen en onderlinge plezier voorop stellen. Dit handelen van Stenders is exemplarisch.

Jouw opmerking geeft aan dat je er geen inhoudelijk tegenargument tegenover kunt stellen.
StefanT schreef: 21 jun 2024 23:10 Hij vroeg gewoon of ie een uurtje langer wilde draaien omdat Jannes niets om voetbal geeft, zie t probleem niet
Exact dit. Het gaat niet om Stenders of Jannes, maar om de luisteraar! Die is bij Veronica blijkbaar van ondergeschikt belang. De ene keer gaat Stenders langer door en de andere keer kort ‘ie met hetzelfde gemak zijn uitzending in. Aan de luisteraar wordt op deze momenten totaal niet gedacht. Waarom wordt dit gedrag verdedigt en waarom wordt niet gezien dat dat onprofessioneel is?
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
jessica

Bericht door jessica »

Hij heeft gewoon een van zijn uren dat hij langer is doorgegaan met de Pup40 in de zendtijd van Jannes teruggegeven. Meer is het niet.
Hier moet alles wel heel erg in een keurslijf. Laat 1 zender toch iets vrijer. Bij Radio10 gaat alles strak volgens format en zo kan ik nog wel 6 zenders opnoemen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 22 jun 2024 08:30 Hij heeft gewoon een van zijn uren dat hij langer is doorgegaan met de Pup40 in de zendtijd van Jannes teruggegeven. Meer is het niet.
Hier moet alles wel heel erg in een keurslijf. Laat 1 zender toch iets vrijer. Bij Radio10 gaat alles strak volgens format en zo kan ik nog wel 6 zenders opnoemen.
Prima. Dat vrije format kan YourSafe radio hanteren. Dan kan Veronica zich richten op het terugverdienen van de vele geïnvesteerde miljoenen. Want ik ben van mening dat dat niet lukt met ‘vrije radio’.

En die 6 zenders staan toevallig allemaal boven Veronica in de luistercijfermeting?
Disclaimer:
StefanT

Bericht door StefanT »

Stenders luisterde gewoon mee dat uur en brak in na een goal die werd afgekeurd. En jannes bleef samen met Rob tot 12 uur. Wat een gezeur zeg. Stenders vroeg gewoon of Jannes een uurtje langer wilde, samen met luisteraars die ook niet om voetbal gaven. De luisteraars mochten gewoon verzoekjes doorgeven en het maakte juist een sfeer van muziekliefhebbers onder elkaar
Janno

Bericht door Janno »

Phoenix schreef: 22 jun 2024 07:47
Janno schreef: 21 jun 2024 23:26 Ongelofelijk waar mensen zich al niet druk om kunnen maken :roll:
Ik zie niemand zich druk maken.
Oproepen tot ontslag omdat iemand een uurtje ruilt met een collega vind ik wel een vorm van druk maken.
Plaats reactie