Ben de hele dag bezig geweest. Vanavond was een succes. De CD versie (32 bit, kernel 3.2.0-486) staat online. Ik heb bewust voor een 486 versie van de kernel gekozen, aangezien de meeste oude laptops niet overweg kunnen met 686-pae of 686-bigmem kernel.v.ijl schreef:Begrijp ik goed dat LRT ook als veredelde jukebox is in te zetten?
Zo ja, dan wacht ik even op een lite versie (een 32 bits versie), de enige computer die nu nog beschikbaar is, is een prehistorisch laptop(b)je: toshiba SP 4600, pentium I(?) op 300 MHz!
De DVD 32 bit komt over een uur online en nog wat later de 64 bit versie van de DVD.
De CD bevat vrijwel alles wat de DVD ook bevat, alleen zijn een paar mp3 bestanden weggelaten om ruimte te sparen en zijn de mp3 64 kbit. Je kunt deze na installatie op de harddisk met refractainstaller zelf vervangen voor goede 320kbit mp3 bestanden.
DVD 32 en 64 bit bevatten wel alle mp3 bestanden op 320 kbit. Zowel CD als DVD bevat shoutcast op port 80. Check even onder user root met ifconfig welk ip nummer de CD of DVD heeft.
Succes