Veranderingen 538
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 538
Rick is ook de jongste niet meer
Er komt een moment dat hij met pensioen gaat
Dus dat er in de samenstelling van het ochtend team wel degelijk veranderingen gaan plaats vinden
Dus dat er in de samenstelling van het ochtend team wel degelijk veranderingen gaan plaats vinden
Zolang Bart van Leeuwen, Felix Meurders, Erik de Zwart en Eddy Keur nog op de radio zijn is er ook nog plaats voor de jongere Rick Romijn.Robin Visser schreef: ↑26 jan 2025 17:06 Rick is ook de jongste niet meer
God is a DJ
Van mij mag Rick zeker blijven hoor, het is alleen aan Talpa. Pensioenleeftijd is een rechtswege reden voor beëindiging van contract (als werkgever mag je hier in overleg van afwijken, zie ook Johan bij VI). Het is dat Tim en Niels nog wel even moeten dus zolang Rick kan en wil, hoeven ze niet te veranderen. Ligt ook aan de kant van 538. Ze kunnen ze ook naar Radio 10 doorschuiven tegen die tijd als er ineens een nieuwe ochtendshow bij 538 moet.Phoenix schreef: ↑26 jan 2025 17:54Zolang Bart van Leeuwen, Felix Meurders, Erik de Zwart en Eddy Keur nog op de radio zijn is er ook nog plaats voor de jongere Rick Romijn.Robin Visser schreef: ↑26 jan 2025 17:06 Rick is ook de jongste niet meer
Als ze Rick en Niels een beetje slim met hun geld om zijn gegaan de afgelopen 20 jaar, denk ik niet dat het noodzakelijk is om tot pensioenleeftijd door te werken eerlijk gezegd..Deezers schreef: ↑26 jan 2025 18:13 Van mij mag Rick zeker blijven hoor, het is alleen aan Talpa. Pensioenleeftijd is een rechtswege reden voor beëindiging van contract (als werkgever mag je hier in overleg van afwijken, zie ook Johan bij VI). Het is dat Tim en Niels nog wel even moeten dus zolang Rick kan en wil, hoeven ze niet te veranderen. Ligt ook aan de kant van 538. Ze kunnen ze ook naar Radio 10 doorschuiven tegen die tijd als er ineens een nieuwe ochtendshow bij 538 moet.
Maar ik zie Rick voorlopig anders ook nog niet voor de gezelligheid thuis gaan zitten. Hij doet ook een deel van de muziek op 538 en volgens mij gaat het sindsdien ook weer veel beter daar. Ik hoop persoonlijk ook wel dat we nog jaren van hem mogen genieten in de ochtend.
538 zou natuurlijk ook gewoon kunnen scouten naar de 'nieuwe' Rick. Misschien niet bij de 538 ochtendshow, maar in eerste instantie bij Evers. Men kan daar ook niet oneindig blijven teren op Cobus. Ik had persoonlijk gehoopt dat Evers iemand aan zijn hand zou meenemen, maar dat is nog niet het geval.
Denk dat Jelte een aardige opvolger zou zijn als het zover is.
Ze hoeven niet te komen... Vooraf is bekend dat ze maar een minuut zendtijd krijgen. Daar is weinig respectloos aan.
-
Gezien de lusitercijfers zijn ze met elke zendtijd blij. En het kan ook positief werken: wil je meer horen luister dan even verder op Spotify. En het filmpje kan je zelf later delen via de socials.. juist gewoon je hele liedje mogen doen zal uiteindelijk voor minder aandacht zorgen.
Maar dan kan je elke artiest maar een minuut laten spelen maar dat doen ze niet.Deezers schreef: ↑27 jan 2025 14:01Gezien de lusitercijfers zijn ze met elke zendtijd blij. En het kan ook positief werken: wil je meer horen luister dan even verder op Spotify. En het filmpje kan je zelf later delen via de socials.. juist gewoon je hele liedje mogen doen zal uiteindelijk voor minder aandacht zorgen.
Dit is gewoon een partijtje het Nederlandse lied niet serieus nemen.
538 gaat een 90s Top 1000 doen binnenkort! Dat vertelde Tim Klijn zojuist. Mooi vooruitzicht wat mij betreft, weer 250 nrs meer dan vorig jaar!
-
Dit gaat natuurlijk gewoon een trend worden en dan gok ik dat dit in de voorjaarsvakantie zal gaan vallen en 2 weken gaat duren. We hebben afgelopen jaar gezien wat het effect is van top lijstjes. Zenders zullen meer lijstjes en langere lijstjes gaan uitzenden. Heel februari staat dus in de teken van de 90’s op de Nederlandse radio.
En dan voor Koningsdag een dutch top 1000?
En dan voor Koningsdag een dutch top 1000?