Veranderingen 538
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 538
Het team van Frank is vanaf vrijdag in Duitsland (EK) met ook uitzendingen op zaterdag (15.00 - 18.00) & zondag (12.00 - 15.00).
538 heeft een nieuw thema kanaal der bij 538 oranje beat heet het
Wat een armoede zeg op 538 5 uur lang dezelfde dj!!
-
Is het armoede? Ik had de indruk dat het onverwacht was.
Schopt graag tegen heilige huisjes...
Vertel. Wat is er gebeurd?
-
Dylan Boet nam de show van Martijn La Grouw over.
Oh....Zo erg is dat niet in de avonduren. Zeker niet als het plotseling is en eenmalig.
Misschien kunnen we een programma van 2 uur ook beter geen show noemen is wel heel aangedikt
-
Er lopen bij Radio 538 genoeg dj's rond die zo'n show even kunnen overnemen. Dat zou overdag denk ik ook wel door een ander gebeurd zijn maar, in de avonduren kan dat wat lastiger zijn. Ik begrijp het probleem dan ook niet zo. Leuk voor Dylan dat hij nu lekker lang radio mocht maken.Daan! schreef: 14 jun 2024 10:44 Oh....Zo erg is dat niet in de avonduren. Zeker niet als het plotseling is en eenmalig.
De 538 ochtendshow gaat sinds 6u echt alleen maar over voetbal. Ben er na 3,5 uur wel behoorlijk klaar mee eigenlijk, hebben andere ochtendshows dit ook? Het is nou niet bepaald zo dat het gistermiddag stil was op straat, het leeft nog niet enorm volgens mij.
Interviews met Hans van Breukelen, Jan Joost van Gangelen, tweemaal dat flauwe liedje Doelpunt voor Oranje, begin de dag met een voetbalstem, Rick en Niels op de kamer van een oranje speler, kaarten weggeven voor het EK, en dan zo meteen nog Peter Heerschop...
Interviews met Hans van Breukelen, Jan Joost van Gangelen, tweemaal dat flauwe liedje Doelpunt voor Oranje, begin de dag met een voetbalstem, Rick en Niels op de kamer van een oranje speler, kaarten weggeven voor het EK, en dan zo meteen nog Peter Heerschop...
Ja, ze zijn natuurlijk mediapartner, maar het is wel behoorlijk overkill inderdaad.
Er keken 5M mensen om 15:00 in de middag. Dat is extreem veel. Andere wedstrijden kijken ook elke dag meer dan 2M mensen naar. Terwijl het nog geen bijzondere wedstrijden zijn. Het leeft zeker wel. 538 heeft sowieso een vrij mannelijk karakter, weet zeker dat een grote meerderheid van de luisteraars gisteren heeft gekeken. Onthou ook dat 95% van de luisteraars niet van 6-10 constant luistert. De meeste luisteren misschien een half uur. Dus dan is het geen overkill.
Teveel . Ben je niet in de war met Marco van Basten?Johanneke schreef: 17 jun 2024 09:36 De 538 ochtendshow gaat sinds 6u echt alleen maar over voetbal. Ben er na 3,5 uur wel behoorlijk klaar mee eigenlijk, hebben andere ochtendshows dit ook? Het is nou niet bepaald zo dat het gistermiddag stil was op straat, het leeft nog niet enorm volgens mij.
Haha heel scherp! Was inderdaad Van Basten, niet Van BreukelenRetegoet schreef: 17 jun 2024 12:41Teveel . Ben je niet in de war met Marco van Basten?Johanneke schreef: 17 jun 2024 09:36 De 538 ochtendshow gaat sinds 6u echt alleen maar over voetbal. Ben er na 3,5 uur wel behoorlijk klaar mee eigenlijk, hebben andere ochtendshows dit ook? Het is nou niet bepaald zo dat het gistermiddag stil was op straat, het leeft nog niet enorm volgens mij.