Veranderingen 538
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 538
Vanochtend Kylian.
De huidige nachtprogrammering met een deel non-stop is tijdelijk volgens Radiowereld.
Link
Link
Kylian van Luijt hoorde je, hij is trouwens ook aanstaande zondag avond te horen van 18u tot 21uJohanneke schreef: 27 mei 2024 12:32 Niels van der Veen is op vakantie sinds medio vorige week, wie hoor je nu tussen 5 en 6 s ochtends? Volgens mij een "nieuwe" stem
Hannelore heeft toch de beslissing gemaakt om bij 538 te blijven, zij neemt het stokje van Marrit de Vries over die per 3 juni aan de slag gaat op radio 10
zo leuk om Kylian van Luijt een keer overdag te horen. ik vind hem persoonlijk echt een radio talent
Ja ik hoor hem ook graag s nachts. Hoor hem persoonlijk to h liever dan Marnix die vandaag ook wel erg veel on air is.fnlradio schreef: 02 jun 2024 18:44 zo leuk om Kylian van Luijt een keer overdag te horen. ik vind hem persoonlijk echt een radio talent
-
Pff hannelore…. Ik vind haar niet veel. Maar ik mag hopen dat ze het echt bij nieuws voorlezen houdt en geen side kick erbij gaat spelen?fnlradio schreef: 30 mei 2024 18:07 Hannelore heeft toch de beslissing gemaakt om bij 538 te blijven, zij neemt het stokje van Marrit de Vries over die per 3 juni aan de slag gaat op radio 10
bij kijk live hebben ze wat nieuws, in plaats van reclame is daar nu TV 538 te zien
schijnt iets verkeerd te zijn gegaan. dus nu hebben ze het weer terug gedraaid
schijnt iets verkeerd te zijn gegaan. dus nu hebben ze het weer terug gedraaid
De Ochtendshow vanochtend vanuit de kroeg (van die moppentapper). Vanwege 1 jaar bestaan. Ziet er goed uit en leuke gasten

-
https://www.spreekbuis.nl/floris-molena ... radio-538/Floris Molenaar naar Radio 538; Vanaf 15 juli gaat hij bij de radiozender een nieuw programma presenteren. Floris is van maandag op dinsdag, dinsdag op woensdag en woensdag op donderdag te horen tussen 00:00 en 03:00 uur en op zondagavond tussen 21:00 en 00:00
Mooie promotie voor hem! Kreeg op 3FM wat invalbeurtjes, naast een nachtprogramma. Zal er prima passen, verwacht ik.StefanMiedema91 schreef: 07 jun 2024 11:15https://www.spreekbuis.nl/floris-molena ... radio-538/Floris Molenaar naar Radio 538; Vanaf 15 juli gaat hij bij de radiozender een nieuw programma presenteren. Floris is van maandag op dinsdag, dinsdag op woensdag en woensdag op donderdag te horen tussen 00:00 en 03:00 uur en op zondagavond tussen 21:00 en 00:00
-
Fijne toevoeging voor Floris.
Hij's een Fijne Jock
Hij's een Fijne Jock
Erg tof voor Floris! Mooie stap.
Ook mooi dat ze al snel weer een nieuwe dj hebben om de nachten weer op te vullen na het vertrek van Danny.
Neem aan dat Marnix dan het Beste van Evers blijft doen aangezien hij zijn zondagavond show verliest.
Ook mooi dat ze al snel weer een nieuwe dj hebben om de nachten weer op te vullen na het vertrek van Danny.
Neem aan dat Marnix dan het Beste van Evers blijft doen aangezien hij zijn zondagavond show verliest.
Check ook eens mijn Soundcloud pagina voor lekkere mixen!
https://soundcloud.com/dj-nick1
https://soundcloud.com/dj-nick1
Visueel ziet het er goed uit, maar in essentie gaat het er bij radio om hoe het klinkt. En dat vond ik tegen vallen. Er was een optreden van een gast (zijn naam is mij ontschoten) die enkele kroeghits bracht. Ik vond dit tenenkrommend om naar te luisteren. Normaal blijf ik altijd luisteren, maar ditmaal ben ik vroegtijdig afgehaakt.Greatski schreef: 05 jun 2024 09:09 De Ochtendshow vanochtend vanuit de kroeg (van die moppentapper). Vanwege 1 jaar bestaan. Ziet er goed uit en leuke gasten
![]()
God is a DJ
jahoor 538 sinds vannancht weer de nieuws vormgeving aangepast nu word gezegt het 538 nieuws van 12 uur of hoe laat het dan ook is