Veranderingen 538

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Heggeschaar

Re: Veranderingen 538

Bericht door Heggeschaar »

Johanneke schreef: 05 mei 2024 13:11
Daan! schreef: 05 mei 2024 11:43 Als de doorstroming goed is, dan zou of Kylian van Luit of Marnix Westhuis dat moeten overnemen. Maar dat is de logische weg. Dat betekent niet dat 538 die ook bewandeld.

Overigens, er is gesuggereerd dat Niek is weggegaan bij 538 omdat hij het lunchslot niet had gekregen. Als ik nu Lindo daar hoor, had ik veel liever Niek gehoord op die uren. Zeker nu Ekdom weg gaat bij 10, had Lindo mooi naar Radio10 kunnen doorschuiven.
Ik heb me vanochtend wel enigszins geërgerd aan Danny, hij stopte een fragment van Evers rond 9.25 echt middenin het verhaal alsof hij niet had geluisterd vooraf, en even voor 10u kapte hij een plaat slordig af. En zo heeft hij vaker dingetjes, na zoveel jaar 538 vind ik hem nou niet bepaald een hoogvlieger. Marnix en Kylian zouden wat mij betreft misschien wel een verbetering zijn.

Het lijkt erop dat 538 de lunch bewust met minimale spreeks houdt. Lindo doet dat prima, maar verdient meer ruimte met bijvoorbeeld een spelletje. Ik vond de laatste weken Niek in oktober tijdens de lunch ook leuker dan de huidige lunch, maar dat was met Marrit en wat items erbij. Dat kun je niet vergelijken met wat ze Lindo nu laten doen. Hoop dat ze dat nog veranderen.

[Edit Admin5: Sneer weggegaald. Deze manier van communiceren is onwenselijk]
Iemand afrekenen op fouten is gemeen.
Deezers

Bericht door Deezers »

Vrijdag Evers met de ochtendshow.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Heggeschaar schreef: 08 mei 2024 00:16
Johanneke schreef: 05 mei 2024 13:11
Daan! schreef: 05 mei 2024 11:43 Als de doorstroming goed is, dan zou of Kylian van Luit of Marnix Westhuis dat moeten overnemen. Maar dat is de logische weg. Dat betekent niet dat 538 die ook bewandeld.

Overigens, er is gesuggereerd dat Niek is weggegaan bij 538 omdat hij het lunchslot niet had gekregen. Als ik nu Lindo daar hoor, had ik veel liever Niek gehoord op die uren. Zeker nu Ekdom weg gaat bij 10, had Lindo mooi naar Radio10 kunnen doorschuiven.
Ik heb me vanochtend wel enigszins geërgerd aan Danny, hij stopte een fragment van Evers rond 9.25 echt middenin het verhaal alsof hij niet had geluisterd vooraf, en even voor 10u kapte hij een plaat slordig af. En zo heeft hij vaker dingetjes, na zoveel jaar 538 vind ik hem nou niet bepaald een hoogvlieger. Marnix en Kylian zouden wat mij betreft misschien wel een verbetering zijn.

Het lijkt erop dat 538 de lunch bewust met minimale spreeks houdt. Lindo doet dat prima, maar verdient meer ruimte met bijvoorbeeld een spelletje. Ik vond de laatste weken Niek in oktober tijdens de lunch ook leuker dan de huidige lunch, maar dat was met Marrit en wat items erbij. Dat kun je niet vergelijken met wat ze Lindo nu laten doen. Hoop dat ze dat nog veranderen.
<knip>
Iemand afrekenen op fouten is gemeen.
Ik ben niet <knip>, vind het ook niet netjes om dit zomaar te roepen. En voor mezelf vind ik het niet zo'n probleem, maar voor de betreffende DJ vind ik dit niet leuk, voor zover ze hier nog meelezen met dat poffertjesgejank van ons 😉. En ik reken niemand af, ik zei alleen dat ik me enigszins geërgerd had met voorbeelden erbij. Zo erg was het nou ook weer niet.
Laatst gewijzigd door admin5 op 08 mei 2024 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote en reactie update
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Deezers schreef: 08 mei 2024 15:25 Vrijdag Evers met de ochtendshow.
Wat was de verrassing die Rick bedoelde? Daar had ik geen seconde aan gedacht...
fnlradio

Bericht door fnlradio »

wanneer is dit gezegd
Deezers

Bericht door Deezers »

fnlradio schreef: 08 mei 2024 17:48
wanneer is dit gezegd
Ze deden de stem van Evers na..
Daan!

Bericht door Daan! »

Dat is dus niet zeker. Waarom zou Evers dit doen en waarom ziu 538 dit doen?
Dan moet hij die dag 8u radio maken!
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Aan het einde van de ochtendshow na de laatste plaat zei Rick: ‘en ik heb nog een verassing waarvan niemand die zag aankomen’. Nou, vrijdag Evers de ochtendshow? En ik denk dat hij dan vrijdag geen middagshow doet. En overigens, mocht het Evers zijn dan hadden dit toch wel aan zien komen? Hij heeft gezegd dat hij get graag wil doen
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Zou leuk zijn als Evers morgen de ochtend doet, vandaag is het niet veel. We hebben 11 dagen 538 geluisterd voor de Top 1500, gisteren de ontknoping en dan krijg je vandaag "als dank" nog eens precies dezelfde laatste 100 tracks maar dan gepresenteerd door de weekendjocks. Dan haak ik toch echt een dagje af, jammer. Zenders als Q music, Radio 2 en Veronica hebben grotendeels de vaste jocks zitten. T is geen Kerst he...
fnlradio

Bericht door fnlradio »

kan ook nog Martijn zijn. Hij zij vandaag ben der morgen ochtend weer. of hij valt in voor Dennis
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Ik hoorde Kylian vannacht zeggen, vrijdagochtend om 6u zijn ze er weer... Maar ik vraag het me af ook
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Het zijn dus Martijn en Florentien, ik zit er sinds 6u naar te luisteren maar het klinkt echt prima. Ze lijken een prima klik te hebben, je mist eigenlijk helemaal geen andere sidekicks erbij. Het is ook allemaal niet zo moeilijk maar bijvoorbeeld Bas en Dylan is gewoon een andere generatie en dat verschil is in mijn ogen te groot. Dylan Boet had de kleinzoon van Rick Romijn kunnen zijn 🤣.
Ik hoop dat ze hiermee eindelijk een fatsoenlijke vervanging voor de zomer hebben gevonden, bijvoorbeeld Martijn met Anne Rance of Annemarie Bruning lijkt me prima.
semsanders

Bericht door semsanders »

Johanneke schreef: 10 mei 2024 08:57 Het zijn dus Martijn en Florentien, ik zit er sinds 6u naar te luisteren maar het klinkt echt prima. Ze lijken een prima klik te hebben, je mist eigenlijk helemaal geen andere sidekicks erbij. Het is ook allemaal niet zo moeilijk maar bijvoorbeeld Bas en Dylan is gewoon een andere generatie en dat verschil is in mijn ogen te groot. Dylan Boet had de kleinzoon van Rick Romijn kunnen zijn 🤣.
Ik hoop dat ze hiermee eindelijk een fatsoenlijke vervanging voor de zomer hebben gevonden, bijvoorbeeld Martijn met Anne Rance of Annemarie Bruning lijkt me prima.
Ik snap wat je bedoeld en het was inderdaad een prima vervanging. Maar het blijft altijd zo leeg aanvoelen, een DJ die het nieuws aanstipt en de nieuwslezer die een beetje mee kletst hier en daar. Dat is wat er ongeveer 4 uur gebeurd. Ik mis juist wel de sidekicks, de voorzetjes, de discussies, de humor, het staat allemaal op een heel laag pitje als je deze weg laat.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Beetje een aanfluiting die 538 top 50 op een dag als vandaag. Is natuurlijk altijd opgenomen maar daarom nu ook geen woord over het Songfestival. Mark vertelt "het allerlaatste artiesten nieuws" maar niks over Joost Klein dus. Ik vind het eigenlijk steeds leuker worden, zo'n snelle lijst, maar kan dat niet gewoon live?

Net bij de afkondiging van Europapa verwees Mark er wel naar, dus kennelijk toch nog iets ertussen geplakt
Orange

Bericht door Orange »

Johanneke schreef: 11 mei 2024 17:23 Beetje een aanfluiting die 538 top 50 op een dag als vandaag. Is natuurlijk altijd opgenomen maar daarom nu ook geen woord over het Songfestival. Mark vertelt "het allerlaatste artiesten nieuws" maar niks over Joost Klein dus. Ik vind het eigenlijk steeds leuker worden, zo'n snelle lijst, maar kan dat niet gewoon live?

Net bij de afkondiging van Europapa verwees Mark er wel naar, dus kennelijk toch nog iets ertussen geplakt
Als hij het benoemt, is het toch goed gedaan? Wat is dan precies het probleem?
Plaats reactie