Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
Carnaval Countdown met Rob en Tim op het Broek is vrijdagavond niet op 3FM, maar wel live op Sterren NL Radio en NPO 1 Extra
Onbegrijpelijk dat zo'n groot volksfeest wat ook nog eens door veel jongeren wordt bezocht geen plek krijgt op de jongerenzender van de NPO.
Carnaval heeft niets te zoeken op 3FM. 3FM is geen volksmuziek zender, dus ik snap dat wel.
-
Volksfeest? Hou toch op zeg. Het is heel goed dat ze dit niet op 3FM uitzenden ga mensen daar maar vervelen op een zender waar je moeite voor moet doen om dit op te zoeken. Prima beslissing dus.
Tuurlijk, wel vollop aandacht voor randstedelijke thema's die nergens anders spelen, niet voor provinciale. En maar klagen dat steeds meer mensen zeggen, hef die NPO toch op.
Carnaval is niet echt een 'thema' wat mij betreft. Het is zoals je zegt een (volks)feest en ook niet exclusief voor jongeren.
Thema's zijn: Gronings gas, wolven, chemie in Limburg, wel of geen kazerne in Zeeland, leeglopend platteland, geen werk voor jongeren, geen perspectief, etc.
Kun je wat mij betreft dus niet aan elkaar koppelen.
-
Helemaal mee eens dat carnaval niet thuis hoort op Radio 3FM. Het moet niet gekker worden!!!
-
Alaaf!
De maatschappij een spiegel voorhouden, de rollen omdraaien en de macht te kakken zetten. Dat is carnaval/vastelaovend. Ik ga er in elk geval zoals ieder jaar weer van genieten en wie wil mag meedoen :)

De maatschappij een spiegel voorhouden, de rollen omdraaien en de macht te kakken zetten. Dat is carnaval/vastelaovend. Ik ga er in elk geval zoals ieder jaar weer van genieten en wie wil mag meedoen :)
Tim Op het Broek schreef: ↑16 feb 2025 00:03 Alaaf!![]()
God is a DJ
- Ane Sybesma
Wat een drukte om een paar uurtjes carnaval. Alsof 3fm nooit buiten de lijntjes mag kleuren. En de laatste jaren dat dit gedaan wordt is de zender niet groter of kleiner geworden. Sterker nog, dat moet ook niks uitmaken. Gewoon wel doen dit soort avonden en lekker belangrijk dat de muziekpolitie daar niet tegen kan.
Ane Sybesma schreef: ↑16 feb 2025 09:55 Wat een drukte om een paar uurtjes carnaval. Alsof 3fm nooit buiten de lijntjes mag kleuren. En de laatste jaren dat dit gedaan wordt is de zender niet groter of kleiner geworden. Sterker nog, dat moet ook niks uitmaken. Gewoon wel doen dit soort avonden en lekker belangrijk dat de muziekpolitie daar niet tegen kan.

Jammer. Vorige keren genoten van de carnavalsuitzending op 3FM.
En dat zeg ik als Fries..
En dat zeg ik als Fries..
-
Carnaval/vastelaovend is inderdaad ook een volksfeest, en als andere Randstedelijke dingen op 3FM moeten, dan carnaval ook maar.Tim Op het Broek schreef: ↑16 feb 2025 00:03 Alaaf!![]()
Het is alleen jammer dat toch dat platte van Lamme Frans en consorten de boventoon voert.