Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
Ik denk dat hij die avond bij het feestje van de radioring was geweest en rechtstreeks de studio in daarna.
-
Vind het echt volkomen kansloos, en hij lijkt er nog trots op te zijn ook. De sympathie voor 3FM is al niet zo hoog, maar hierdoor nog minder.
- Ane Sybesma
Wie brave nachtradio wil kan prima radio 2 opzetten lijkt mij. Vooropgenomen nachtradio. Lekker veilig.
-
Ik vond dit ook wel lachen, maar ieder zijn mening. Zolang het maar geen gewoonte wordt, maar dat zullen dj’s wel begrijpen
Tijdens de dopeshow van Giel Beelen stond iedereen te klappen dat dit kon. Tijden zijn wel veranderd hoor.
Dit is waarschijnlijk 1malig geweest. Ik zou er geen grote zaak van maken.
De radio is tegenwoordig al braaf genoeg.
- Ane Sybesma
Radio is zeker braaf, maar er is geen drank en drugs voor nodig om radio brutaler te maken. Ik hoor liever goede brave radio dan slechte brutale radio onder invloed.
God is a DJ
- Ane Sybesma
Daar zijn genoeg zenders voor toch. Kom op het is nachtradio op 3.
Ik vind dronkemansgelal geen goede radio opleveren. Een goede radiomaker kan ook brutale radio maken zonder dat daar verdovende middelen voor nodig zijn.Ane Sybesma schreef: ↑02 feb 2025 08:12 Daar zijn genoeg zenders voor toch. Kom op het is nachtradio op 3.
Ik ken deze radiomaker niet, maar van het bewuste fragment ben ik niet onder de indruk. Dat is slechte radio. Er worden parallellen getrokken met Giel Beelen, maar die speelt wat mij betreft wel in een andere league. Hij deed opmerkelijke dingen in de nacht, maar wel altijd met een plan of een idee. Dat hoor ik deze jock niet doen.
God is a DJ
- Ane Sybesma
Ik vergelijk niets met Beelen al kreeg hij destijds hetzelfde soort commentaar. Ook toen was mijn mening, het is nachtradio, niet te druk om maken, brave radio is er genoeg. Dus dat is voor mij de enige overeenkomst.
Voor de rest, laat gaan. Laat ze maar wat proberen buiten de lijntjes. Dat zal de ene keer lukken de andere keer niet. Nou en.
Voor de rest, laat gaan. Laat ze maar wat proberen buiten de lijntjes. Dat zal de ene keer lukken de andere keer niet. Nou en.
Het gaat niet over brave radio versus brutale radio, want ik ben het met je eens dat er meer brutale radio mag zijn. Beelen maakte radio op of over het randje en dat leverde inderdaad voor- en tegenstanders op. Deze jock komt na een feestje dronken de studio in om een programma te maken. Dat heeft niets met brutale radio te maken, want inhoudelijk stelde het niets voor.Ane Sybesma schreef: ↑02 feb 2025 09:01 Ik vergelijk niets met Beelen al kreeg hij destijds hetzelfde soort commentaar. Ook toen was mijn mening, het is nachtradio, niet te druk om maken, brave radio is er genoeg. Dus dat is voor mij de enige overeenkomst.
Van mij mogen ze bij 3FM best buiten de lijntjes kleuren maar dat mag ook zonder dat daar drank of drugs voor nodig is. En als dat niet lukt dan ben je ongeschikt voor je vak.
God is a DJ
- Ane Sybesma
Oke, duidelijk. Ik heb er geen moeite mee. Jeugdige overmoed.
Haha. Natuurlijk is dit geen goede radio, maar hier komen tetteren dat deze faux pas (en dat is eigenlijk al een hyperbool als je het mij vraagt) van Sebastiaan bewijst dat de jocks van 3FM 'niets om de zender geven', 'het werk niet serieus nemen' en 'niet geschikt zijn voor hun vak' - joh, ga lekker naar buiten, even een stukje wandelen ofzo.
Amen. Wel gelachen, hoor.
De Q-middagshow, ma-do om 16:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
De Nederlandse Top 40, vrijdag om 14:00 op Qmusic
Niemand had er waarschijnlijk notie van genomen normaal gesproken. Weinig mensen luisteren in de nacht. Zeker de bazen van de radio niet. Die stonden allemaal op datzelfde feestje.Ane Sybesma schreef: ↑02 feb 2025 11:19 Oke, duidelijk. Ik heb er geen moeite mee. Jeugdige overmoed.
Maar nu zal een of andere TV-show (Bar Laat ofzo) wel met het vingertje gaan wijzen dat dit politiek correct zoals dit programma altijd wil zijn natuurlijk niet kan.
Dan wordt de DJ bij zijn baas geroepen en krijgt hij een schorsing van 2 weken.