Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
Vind het een leuke en gemoedelijke stad. Het is geen Groningen of Nijmegen, maar kan best prima worden.
Ik zit alleen wel snel aan mijn Typhoon-tax.
Ik zit alleen wel snel aan mijn Typhoon-tax.
- Ane Sybesma
Dan doen we toch Opgezwolle :-)
en veel Herman Brood draaien
en veel Herman Brood draaien
-
Prachtig doel en ook een leuke plek
-
In de achtertuin. Leuk, ben benieuwd.
Ze hebben inderdaad weer een mooi doel uitgezocht.
Een mooi doel!
Had eigenlijk al verwacht dat ze naar het noorden zouden gaan. In het verleden is Groningen al geweest (net als Leeuwarden), dus Zwolle is dan het meest logische alternatief. Helaas niet een echt marktplein in het centrum, maar in Zwolle gaat dat ook relatief lastig. Naar mijn weten ontbreekt een echt plein in de Binnenstad, die groter is en centraler ligt. Bovendien is Zwolle geen ‘echte’ studentenstad. Ik ben wel benieuwd hoe druk het gaat worden gedurende de avonden.
Had eigenlijk al verwacht dat ze naar het noorden zouden gaan. In het verleden is Groningen al geweest (net als Leeuwarden), dus Zwolle is dan het meest logische alternatief. Helaas niet een echt marktplein in het centrum, maar in Zwolle gaat dat ook relatief lastig. Naar mijn weten ontbreekt een echt plein in de Binnenstad, die groter is en centraler ligt. Bovendien is Zwolle geen ‘echte’ studentenstad. Ik ben wel benieuwd hoe druk het gaat worden gedurende de avonden.
-
Zwolle heeft dat plein wel, daar is jarenlang het bevrijdingsfestival geweest. Ik heb de indruk dat het meer te maken heeft met het kunnen afsluiten van de locatie. Dat kan op dat plein in de binnenstand heel erg moeilijk gerealiseerd worden. De geplande locatie loopt rond, en aan de ronde achterzijde is de gracht, waardoor dat niet afgesloten hoeft te worden. Men heeft dan alleen de zorg over de voorzijde.Pot schreef: 05 jun 2024 10:43 Een mooi doel!
Hoewel ik ook liever het Grote Kerkplein als locatie had gezien. Voelt toch iets knusser. Met het bevrijdingsfestival vond ik de beleving ervan op dit plein ook leuker.
Je maakr een goed punt. Scheelt ook weer in kosten (hoewel: die kosten zitten nu weer in de stickers van de bus voor een ritje van een paar uurHenkjan2016 schreef: 05 jun 2024 10:48Zwolle heeft dat plein wel, daar is jarenlang het bevrijdingsfestival geweest. Ik heb de indruk dat het meer te maken heeft met het kunnen afsluiten van de locatie. Dat kan op dat plein in de binnenstand heel erg moeilijk gerealiseerd worden. De geplande locatie loopt rond, en aan de ronde achterzijde is de gracht, waardoor dat niet afgesloten hoeft te worden. Men heeft dan alleen de zorg over de voorzijde.Pot schreef: 05 jun 2024 10:43 Een mooi doel!
Hoewel ik ook liever het Grote Kerkplein als locatie had gezien. Voelt toch iets knusser. Met het bevrijdingsfestival vond ik de beleving ervan op dit plein ook leuker.

Overigens is het Bevrijdingsfestival bij de oude Weezenlanden. Dat is niet de binnenstad natuurlijk. En sowieso een erg groot park om dit te organiseren: zeker als de drukte tegenvalt.
-
Klopt, tot 2000 was het op het Grote Kerkplein in de binnenstad. Dat vond ik toch een hele andere vrijheidsbeleving dan de streng afgebakende commerciele uitbaterij die het momenteel inhoud.Pot schreef: 05 jun 2024 11:06 Overigens is het Bevrijdingsfestival bij de oude Weezenlanden. Dat is niet de binnenstad natuurlijk. En sowieso een erg groot park om dit te organiseren: zeker als de drukte tegenvalt.
- Ane Sybesma
Wel mooi dicht bij de Belgische KeizerHenkjan2016 schreef: 05 jun 2024 10:48Zwolle heeft dat plein wel, daar is jarenlang het bevrijdingsfestival geweest. Ik heb de indruk dat het meer te maken heeft met het kunnen afsluiten van de locatie. Dat kan op dat plein in de binnenstand heel erg moeilijk gerealiseerd worden. De geplande locatie loopt rond, en aan de ronde achterzijde is de gracht, waardoor dat niet afgesloten hoeft te worden. Men heeft dan alleen de zorg over de voorzijde.Pot schreef: 05 jun 2024 10:43 Een mooi doel!

Wijnand wordt de vervanger van Nellie Benner tijdens haar zwangerschapsverlof.
https://www.instagram.com/reel/C75z9VrM ... BiNWFlZA==
- Ane Sybesma
Ik hoorde het vanmorgen. Twee keer per dag Wijnand op de radio :-)SB92 schreef: 07 jun 2024 10:35 Wijnand wordt de vervanger van Nellie Benner tijdens haar zwangerschapsverlof.
-
Ik vermoed dat ze het anders gaan aanpakken. Twee keer per dag op de radio lijkt me wel wat veel.Ane Sybesma schreef: 07 jun 2024 10:51Ik hoorde het vanmorgen. Twee keer per dag Wijnand op de radio :-)SB92 schreef: 07 jun 2024 10:35 Wijnand wordt de vervanger van Nellie Benner tijdens haar zwangerschapsverlof.
Wellicht Mark & Mai in de ochtend en Tom & Joe naar het weekend?
- Ane Sybesma
Wijnand zei het zelf op de radio vanmorgen dus ik ga er maar vanuit dat hij tijdens het verlof van Nellie zowel de ochtend als de middagshow gaat doen. Maandag gaat Barend ook meedraaien in de ochtendshow.supermanbart schreef: 07 jun 2024 11:42Ik vermoed dat ze het anders gaan aanpakken. Twee keer per dag op de radio lijkt me wel wat veel.Ane Sybesma schreef: 07 jun 2024 10:51Ik hoorde het vanmorgen. Twee keer per dag Wijnand op de radio :-)SB92 schreef: 07 jun 2024 10:35 Wijnand wordt de vervanger van Nellie Benner tijdens haar zwangerschapsverlof.
-
Tom en Joe lekker naar de nacht verbannen. Ik vind dat programma heel slecht.supermanbart schreef: 07 jun 2024 11:42Ik vermoed dat ze het anders gaan aanpakken. Twee keer per dag op de radio lijkt me wel wat veel.Ane Sybesma schreef: 07 jun 2024 10:51Ik hoorde het vanmorgen. Twee keer per dag Wijnand op de radio :-)SB92 schreef: 07 jun 2024 10:35 Wijnand wordt de vervanger van Nellie Benner tijdens haar zwangerschapsverlof.