En dat is of een hele grote iPad of een touchscreen waar Sander de Heer (?) zijn vingers dicht bij heeft liggen. Nooit eerder gezien in een radiostudio en het ziet er gaaf uit. Iemand een idee?
Ik denk ter vervanging van het normale papier, dus voor draaiboeken enz... kan het mis hebben...
Verder valt me op dat de ruimte vrij hoog is en weinig zichtbare isolatie mtb de akoestiek... ben benieuwd hoe dit klinkt en of men er ondertussen al maatregelen voor heeft getroffen..
Hoort-u-mij schreef:Ik denk ter vervanging van het normale papier, dus voor draaiboeken enz... kan het mis hebben...
Verder valt me op dat de ruimte vrij hoog is en weinig zichtbare isolatie mtb de akoestiek... ben benieuwd hoe dit klinkt en of men er ondertussen al maatregelen voor heeft getroffen..
Als ik het zo zie is hij bezig in de Dalet omgeving!! Erg slim i-dee. Je bent twee keer sneller met je handelingen i.p.v. 1maal muisklik.
Je hebt lokaal nieuws en wereldnieuws,alleen kan lokaal nieuws ook wereldnieuws zijn!
En dat is of een hele grote iPad of een touchscreen waar Sander de Heer (?) zijn vingers dicht bij heeft liggen. Nooit eerder gezien in een radiostudio en het ziet er gaaf uit. Iemand een idee?
Als draaiboek een goed en modern idee, wel een beetje onhandig als dat zo tussen de mengpanelen ligt met die muizen er nog achter
Daar dacht ik ook eerst aan, het lijkt wel een tijdelijke studiolocatie plek, alsof ze aan het verbouwen zijn. Ben benieuwd of ze daar nog wat aan gaan doen.
Vind het een beetje op een fabriekshal lijken. Niet echt een inspirerende omgeving om een radioprogramma te maken.
Zie ook nergens ramen. Lijkt inderdaad meer een noodstudio.
Hoort-u-mij schreef:Ik denk ter vervanging van het normale papier, dus voor draaiboeken enz... kan het mis hebben...
Als ik het zo zie is hij bezig in de Dalet omgeving!! Erg slim i-dee. Je bent twee keer sneller met je handelingen i.p.v. 1maal muisklik.
IDD touchscreen, maar niet voor dalet bedoelt.
Ga er NIET vanuit dat hetgene wat ik zeg op RadioForum, enigzins in de buurt komt van waarheid of betrouwbaarheid. Nooit...
mmmm dus bedoeld om smsjes te kunnen lezen. Ik hoop toch dat er meer functionaliteiten in het apparaat zitten.
Wel weer eens wat nieuws om tussen zo'n split console iets anders te zien liggen dan papier.