Primeurtje? Radio 2 een touchscreen in de DESK?

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

rutgrrr

Primeurtje? Radio 2 een touchscreen in de DESK?

Bericht door rutgrrr »

Ik zag dus dit:

Afbeelding

En dat is of een hele grote iPad of een touchscreen waar Sander de Heer (?) zijn vingers dicht bij heeft liggen. Nooit eerder gezien in een radiostudio en het ziet er gaaf uit. Iemand een idee?
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
Hoort-u-mij

Re: Primeurtje? Radio 2 een touchscreen in de DESK?

Bericht door Hoort-u-mij »

Ik denk ter vervanging van het normale papier, dus voor draaiboeken enz... kan het mis hebben...

Verder valt me op dat de ruimte vrij hoog is en weinig zichtbare isolatie mtb de akoestiek... ben benieuwd hoe dit klinkt en of men er ondertussen al maatregelen voor heeft getroffen..
dj-chris

Bericht door dj-chris »

Hoort-u-mij schreef:Ik denk ter vervanging van het normale papier, dus voor draaiboeken enz... kan het mis hebben...

Verder valt me op dat de ruimte vrij hoog is en weinig zichtbare isolatie mtb de akoestiek... ben benieuwd hoe dit klinkt en of men er ondertussen al maatregelen voor heeft getroffen..
Als ik het zo zie is hij bezig in de Dalet omgeving!! Erg slim i-dee. Je bent twee keer sneller met je handelingen i.p.v. 1maal muisklik.
Je hebt lokaal nieuws en wereldnieuws,alleen kan lokaal nieuws ook wereldnieuws zijn!
waeyen

Bericht door waeyen »

Mooi

Modernere versie van de 3fm studio :)

Zijn er meer fotoos??
waeyen

Bericht door waeyen »

rutgrrr schreef:Ik zag dus dit:

Afbeelding

En dat is of een hele grote iPad of een touchscreen waar Sander de Heer (?) zijn vingers dicht bij heeft liggen. Nooit eerder gezien in een radiostudio en het ziet er gaaf uit. Iemand een idee?

Als draaiboek een goed en modern idee, wel een beetje onhandig als dat zo tussen de mengpanelen ligt met die muizen er nog achter
Radioheld

Bericht door Radioheld »

Nog veel erger is het plafond. Super onrustig, het klinkt als een badkamer... Brrrrrrr.
Bfm

Bericht door Bfm »

Daar dacht ik ook eerst aan, het lijkt wel een tijdelijke studiolocatie plek, alsof ze aan het verbouwen zijn. Ben benieuwd of ze daar nog wat aan gaan doen.
jessica

Bericht door jessica »

Vind het een beetje op een fabriekshal lijken. Niet echt een inspirerende omgeving om een radioprogramma te maken.
Zie ook nergens ramen. Lijkt inderdaad meer een noodstudio.
station-drz

Bericht door station-drz »

ik zie ramen genoeg, maar geen enkele die contact maakt met de buiten wereld idd
Hey ho, hey ho, je krijgt je orban niet cadeau! :))
waeyen

Bericht door waeyen »

hierbij filmpje van studio 2:

http://www.youtube.com/watch?v=fcfgCO9wuwE" onclick="window.open(this.href);return false;

en dan zal dit wel studio 1 zijn :

http://www.youtube.com/watch?v=e9nBhRdSN18" onclick="window.open(this.href);return false;
Joris538

Bericht door Joris538 »

studio 2 is dan nog hopelijk in de maak. Ziet er zo niet erg gezellig uit daar.
I'm Just Saying
RadioRuis

Bericht door RadioRuis »

dj-chris schreef:
Hoort-u-mij schreef:Ik denk ter vervanging van het normale papier, dus voor draaiboeken enz... kan het mis hebben...

Als ik het zo zie is hij bezig in de Dalet omgeving!! Erg slim i-dee. Je bent twee keer sneller met je handelingen i.p.v. 1maal muisklik.

IDD touchscreen, maar niet voor dalet bedoelt.
Ga er NIET vanuit dat hetgene wat ik zeg op RadioForum, enigzins in de buurt komt van waarheid of betrouwbaarheid. Nooit...
waeyen

Bericht door waeyen »

hierbij een filmpje van de nieuwe studio:

http://www.youtube.com/watch?v=e1mnGg53iIA" onclick="window.open(this.href);return false;
Joris538

Bericht door Joris538 »

mmmm dus bedoeld om smsjes te kunnen lezen. Ik hoop toch dat er meer functionaliteiten in het apparaat zitten.
Wel weer eens wat nieuws om tussen zo'n split console iets anders te zien liggen dan papier.
I'm Just Saying
Gertw68

Bericht door Gertw68 »

Dus, in het AKN-gebouw zitten ze nu. http://www.akn.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie