Welke programma's zitten er op, naast de (nu) 8 FM kandidaten?
Wie wordt de zenderoperator voor de commercielen?
Welke opstelpunten gaan in de eerste fase gebruikt worden, al dan niet samen met de NPO?
Wat zijn de gebruikte parameters en bitrates?
Welke diensten worden er naast het audiosignaal mee uitgezonden?
Ik denk dat er genoeg discussievoer komt in korte tijd, dus vandaar deze thread. Misschien zijn er al personen die meer weten over de DAB+ uitrol van de commercielen?
In het SEO onderzoek is het volgende scenario gepresenteerd (Maximaal bereik tegen geringe kosten):

Goed te zien is, is dat men de oude NPO planningen heeft gepakt en een paar opstelpunten eruit heeft gegooid. Ik neem aan dat deze planning achterhaald is en dat de zenders samen met de operator gaan voor een goede inhouse ervaring (dus hoge vermogens).
De grootste vraag op dit moment is: Gaan de commerciele omroepen meeliften op het NPO netwerk, dus KPN? Of gaat Broadcast Partners voor de commerciele omroepen een apart netwerk bouwen los van de NPO?