wave schreef:Het valt wel op
Maar het roept de vraag op: hoe vervoer je dat gevaarte? Je gaat er niet 'even' op zondag verslag mee doen van de plaatselijke derby
als ik het apparaat zo bekijk zou ik zeggen, dat er een haakarm systeem gebruikt, die je zo op een vrachtwagen of carrier van een landbouw voertuig trekt
Hey ho, hey ho, je krijgt je orban niet cadeau! :))
wave schreef:Het valt wel op
Maar het roept de vraag op: hoe vervoer je dat gevaarte? Je gaat er niet 'even' op zondag verslag mee doen van de plaatselijke derby
als ik het apparaat zo bekijk zou ik zeggen, dat er een haakarm systeem gebruikt, die je zo op een vrachtwagen of carrier van een landbouw voertuig trekt
Nee er is een kraanwagen voor nodig, zit geen haakarm systeem op.
En nee gaat er niet even verslag mee doen, maar voor grote evenementen is het wel heel mooi.
Deze foto's vond ik nog terug!
Het was de uitzending van de Radio 6 Zwarte Lijst Afterparty, live vanuit de Westerunie in Amsterdam.
Super mooie lokatie set, die (dat zag iedereen natuurlijk meteen) ook in het 3FM glazen huis te vinden is.
3FM staat met de 3FM-awards ook daar met het zelfde meubel natuurlijk!
Elke zaterdag op de bak bij RTV Midden-Brabant
17.00 - 19.00 uur
106.8 FM (regio Midden-Brabant) - Kabel 87.5 FM - http://www.rtvmiddenbrabant.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is geen studiomeubel van een bedrijf (die hem wel in het beheer heeft) maar de studio is van de publieke omroep.
Zodoende wordt hij voor de publieke omroep ingezet en mag niet gebruikt worden voor derden.
radiogolfje schreef:Die zag ik vorig jaar nog in Frankrijk staan
In Frankrijk tijdens de C&S Show? Stond als het goed is een hele andere set met losse beeldschermen. Die set stond het weekend er na namelijk in het Beeld & Geluid in Hilversum en is een set die niet van de Publieke Omroep is maar van een derde.
radiogolfje schreef:Dat het meubel van Technicolor is, JA, maar betaald door de PO en mag zo alleen voor de PO gebruikt worden.
Oja, vorig jaar op de Alpe d Huzes stont hij.
Welnee Radiogolfje, geen idee wie je bron is maar wat je zegt klopt niet; De set is gewoon van Technicolor, (ericsson tegenwoordig) en mag voor elke partij ingezet worden.
Hij is 100% eigendom van Ericsson. De mooiste set van nederland! Als er iets ontbreekt? Dat gaat het erin!
Dus; als je een set nodig hebt; je kan ze gewoon bellen en is niet eens zo duur!
Ga er NIET vanuit dat hetgene wat ik zeg op RadioForum, enigzins in de buurt komt van waarheid of betrouwbaarheid. Nooit...
NOS Facilitair Bedrijf - NOB - Technicolor - Ericsson...
NOB is met hulp van de PO (en met 78 miljoen euro in kas) overgenomen door Technicolor voor 22 miljoen euro als die partij ook de lasten zou overnemen. Die lasten lagen in enkele productieverplichtingen, die later zijn vervallen door programmatische herindelingen. Dus de bonus voor het nieuwe bedrijfje was... 56 miljoen euro. En de publieke omroep mag zich (wet) niet dienstbaar opstellen aan het maken van winst door derden. Damn right dat die locatiestudio dus gewoon van PUBLIEKE MIDDELEN is gebouwd. Desondanks moet de PO nu BETALEN voor het gebruik van deze studio. Kan het krommer? Maar het Commissariaat voor de Media slaapt rustig verder. Zo kan iedereen een prachtstudio bouwen op kosten van de belastingbetaler.
Gelukkig zijn er meer bedrijven die locatiestudio's leveren. En die zou ik het daarom dus eerder gunnen dan mensen die eigenlijk alles doen op kosten van... ons.
En hoeveel stappen moeten we gaan voordat we het geld van de belastingbetaler hebben "ontlast"? Er zijn tal van bedrijven die werkzaamheden verrichten op basis van aanbesteding en dus door jou en mij worden betaald. Zo werkt aanbestedingsbeleid nou eenmaal (ik heb het ook niet bedacht). Kom met iets interessants, maar ga niet zo maar ongefundeert met cijfers lopen strooien.
Weg met alle platgestampte worsten en eenheidspaden!