Gelders Geweld Barneveld

Zijn ze in of uit de lucht? Waar komen ze binnen? Wie heeft de hoogste vermogens en waar vind je schema's?

Moderator: admin6

Plaats reactie
Adriaan

Gelders Geweld Barneveld

Bericht door Adriaan »

Zaterdag 29/01 14:00 uur: zojuist in Centrum Ede op mijn autoradio 104.1 MHz Het Gelders Geweld uit Barneveld. Snoeihard, loepzuiver en leuke RDS.

Kan op internet niets over hun vinden. Ik ben met name geïnteresseerd in de techniek. Wie heeft info (via PB)?
thijsvandebles

Re: Gelders Geweld Barneveld

Bericht door thijsvandebles »

Adriaan schreef:Snoeihard, loepzuiver
Dat zie je wel vaker tegenwoordig. Vroeger waren het 1 mans-stations met weinig geld.
Nu zijn er tal van teams, dus hebben ze wat te besteden.
Je kunt zelfs voor een weekend een Orban oid huren om een en andere wat te laten klinken.
Die verhuur bedrijven verhuren vaak ook hoge masten, gestackte antennes, mobiele toiletten, feesttenten etc.

Heel wat anders dan wat zolderkamer ge-piraat.
Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Ede - Barneveld is een afstand van 3 keer niks. Het is dus niet raar als ie daar snoeihard en loepzuiver binnenknalt. Hier op de Noord Veluwe ontvang ik regelmatig piraten uit Drente en Friesland. Ook hard en zuiver en dan heb je het over afstanden van soms meer dan 100 kilometer.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Ede - Barneveld is een afstand van 3 keer niks. Het is dus niet raar als ie daar snoeihard en loepzuiver binnenknalt. Hier op de Noord Veluwe ontvang ik regelmatig piraten uit Drente en Friesland. Ook hard en zuiver en dan heb je het over afstanden van soms meer dan 100 kilometer. Op welke frequentie was het want ik heb hier niks gehoord en heb de afgelopen dagen nog wel de 3 meter band afgeluisterd.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
paradiso

Bericht door paradiso »

toch een betere tuner kopen, ontvangst rapporten van Veenhuizen (ja die beruchte etherpiraten plek) tot aan Baarle Nassau (Belgische grens) :wink:
renaldo

Bericht door renaldo »

die 3 mannen draaide een mooi programma en een mooie afstand
Plaats reactie