Admins: mijn bijdrage staat hieronder. Zetten jullie die op de plek waar je 'm hebben wil?
Overigens staat erin: aanvullingen zijn welkom. Ik kan iets over het hoofd gezien hebben. Voiceprocessing laat ik helemaal buiten beschouwing: dat lijkt me een apart topic waard, door iemand die daar meer kijk op heeft.
Dank - je hebt de primeur.
Ik heb een link naar je topic gemaakt in de sticky "Vragen over wat te kopen, problemen oplossen en aansluiten".
Verder staat de topic prima waar hij nu staat.
Moderator -- Info: forum@radiofreak.nl / Forumregels: http://www.radioforum.nl/forumregels
ach, ben ook best wel handig in broadcast.
ben al piraatje van af mijn 13de, en ben nu 46 dus ja?
maar ben geen zelfbouw piraat.
zelfbouw geldt dan weer wel voor meubels & masten ed.
ben lang geleden helaas door een motor ongeval de wao ik gekomen, dus tijd is er zo af en toe wel.
als ik iemand van dienst kan zijn geef maar een gil, we komen er vast wel uit.
Is een topic over welke dx ontvanger te kopen een goed idee? Daar zouden dan ontvangers voor fm besproken kunnen worden zoals de sony stsb920 en de k-po wr2100.
The past is history.
The future a mystery.
And every moment in between is a gift.
That is why it is called the present.
ik zit nog wel op een ei te broeden, of hoe je dat ook noemt,
zijn er misschien ook telefoon vorken verkrijgbaar waar je je gsm nummer op kan zetten?
het leek me namelijk wel wat, om deze dan op de send/return van mn dx 2000 te plaatsten, indien mogelijk natuurlijk.
Hey ho, hey ho, je krijgt je orban niet cadeau! :))
station-drz schreef:ik zit nog wel op een ei te broeden, of hoe je dat ook noemt,
zijn er misschien ook telefoon vorken verkrijgbaar waar je je gsm nummer op kan zetten?
het leek me namelijk wel wat, om deze dan op de send/return van mn dx 2000 te plaatsten, indien mogelijk natuurlijk.