Radio Caroline live vanaf the Ross Revenge
Moderator: admin6
Radio Caroline live vanaf the Ross Revenge
Luister dit weekend eens naar Radio Caroline live vanaf hun laatste zendschip.
Goeie muziek en een perfecte slogan That's What I Call Radio Caroline.
Muziek te horen wat al die jaren Caroline zo bijzonder en uniek maakte.
Leuk om ook wat nieuwe jingles te horen die verwijzen naar de slaogan en de 531 khz AM.
Jammer genoeg is deze niet in Nederland te ontvangen, maar de sound van Caroline in iook via de verschillende streams en via SKY te horen.
Genieten van een weekend perfecte nuziek
Goeie muziek en een perfecte slogan That's What I Call Radio Caroline.
Muziek te horen wat al die jaren Caroline zo bijzonder en uniek maakte.
Leuk om ook wat nieuwe jingles te horen die verwijzen naar de slaogan en de 531 khz AM.
Jammer genoeg is deze niet in Nederland te ontvangen, maar de sound van Caroline in iook via de verschillende streams en via SKY te horen.
Genieten van een weekend perfecte nuziek
Re: Radio Caroline live vanaf the Ross Revenge
Jammer dan voor jeRadiofiel schreef:Jammer genoeg is deze niet in Nederland te ontvangen,

Ik heb ze wel gehoord op de 531 KHz, en woon in Drenthe.
Dus niet zo snel roepen, dat ze niet in Nederland te ontangen zijn.
Maar dat jij ze niet kunt ontvangen

Theo
-
Ik ben niet zo van al dat nostalgische zeezender gebeuren maar ik moet zeggen dat het goed klinkt vanaf de Ross. Het vreemde is dat dit alleen tijdens dit soort dagen is en als je naar de reguliere uitzendingen van Caroline luistert hier maar weinig van terug hoort. Het format klopt nu gewoon, veel echte Caroline muziek uit de tijd dat ik hier veel naar luisterde, in de late jaren 80 met hun album rock format.
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.
- DickVerheul
Dit weekend heet niet voor niets:EA schreef:Ik ben niet zo van al dat nostalgische zeezender gebeuren maar ik moet zeggen dat het goed klinkt vanaf de Ross. Het vreemde is dat dit alleen tijdens dit soort dagen is en als je naar de reguliere uitzendingen van Caroline luistert hier maar weinig van terug hoort. Het format klopt nu gewoon, veel echte Caroline muziek uit de tijd dat ik hier veel naar luisterde, in de late jaren 80 met hun album rock format.
Now! That’s What I Call...Radio Caroline

http://www.radiocaroline.co.uk
- DickVerheul
Now! That’s What I Call...Radio Caroline leuke naam voor een verzamel cd met goede rockmuziek die Caroline uitzond met op nr 1 rolling stones i can't get no satisfactionDickVerheul schreef:Dit weekend heet niet voor niets:EA schreef:Ik ben niet zo van al dat nostalgische zeezender gebeuren maar ik moet zeggen dat het goed klinkt vanaf de Ross. Het vreemde is dat dit alleen tijdens dit soort dagen is en als je naar de reguliere uitzendingen van Caroline luistert hier maar weinig van terug hoort. Het format klopt nu gewoon, veel echte Caroline muziek uit de tijd dat ik hier veel naar luisterde, in de late jaren 80 met hun album rock format.
Now! That’s What I Call...Radio Caroline
en op nr.2 beatles yesterday echte zeezender muziek .......

50 jaar Radio Caroline
Hulde, Radio Caroline bestaat vandaag 50 jaar. Ze gaan nog steeds voor een AM frequentie las ik.
Return to your radiosets, Caroline is back!
Hier in Nederland zijn er nog wel een paar AM frequenties vrij.
Volgens mij is de slogan van Caroline trouwens Real music, Real people.
Volgens mij is de slogan van Caroline trouwens Real music, Real people.
Ff kort op de autoradio gehoord prima toch op AM531
Nog wat leuks ;-)
'Caroline North' will be on air from 31 March until 27 April, locally on 87.7FM and online Worldwide 24/7.
info / bron : http://www.carolinenorth.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
'Caroline North' will be on air from 31 March until 27 April, locally on 87.7FM and online Worldwide 24/7.
info / bron : http://www.carolinenorth.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb nergens terug kunnen vinden dat Caroline op de 531 Khz zat.
Wel las ik dat er een piraat op deze frequentie actief is geweest.
Offcom heeft alleen toestemming gegeven voor een FM frequentie.
Offcom heeft alleen toestemming gegeven voor een FM frequentie.
[quote="big T"]Ik heb nergens terug kunnen vinden dat Caroline op de 531 Khz zat.
Offcom heeft alleen toestemming gegeven voor een FM frequentie.[/quote]l
Dat kan best. Een doorstuur piraat zijn maar in de uk mag LPAM wel Caroline heeft al eens op AM gezeten legaal net als red sand radio van af een fort
Offcom heeft alleen toestemming gegeven voor een FM frequentie.[/quote]l
Dat kan best. Een doorstuur piraat zijn maar in de uk mag LPAM wel Caroline heeft al eens op AM gezeten legaal net als red sand radio van af een fort