......2 maanden verder.. en nog steeds een draaggolf op Super 936...
Ik volg het daar in Huissen niet helemaal.. Voor de 3x van naam veranderd in een korte tijd.. temminste voor een omroep gezien... Men inversteert hier werk in, men inversteert in een nieuwe zendinstallatie voor de huidige frequentie en nu is het allemaal buiten werking..
Huuu Hax schreef:......2 maanden verder.. en nog steeds een draaggolf op Super 936...
Ik volg het daar in Huissen niet helemaal.. Voor de 3x van naam veranderd in een korte tijd.. temminste voor een omroep gezien... Men inversteert hier werk in, men inversteert in een nieuwe zendinstallatie voor de huidige frequentie en nu is het allemaal buiten werking..
Weet iemand of er nog wat gaat komen?
Waarom zendt Huissen RTV niet uit op 93.6 want die zijn toch de lokale omroep voor Lingewaard
Buddyboy schreef:Nou als je onderaan op de site kijkt
en je ziet staan:
Laatste update: 05-07-06 20:36
Dan zegt het meer dan genoeg waar het niet uitzend.
Foute aanname, kijk een page verder en je ziet een andere datum. Overigens zend het station gewoon uit. En om het helemaal grappig te maken. De ruimte waar HuissenTV nu haar studio ( op 't Zand ) heeft, dat was het schoollokaal waarin mijn eerste schooljaar werd volbracht. een straat verder (Berkenstraat) daar kwam later de eerste zendmast van mij te staan.
Vreemd is ook dat er op RDS display nu "Lingewrd" te lezen is. Was dus eerst Super936. Tevens loopt er ook een stream op www.hotmusic.nl. Hierop is de stream van Super936 te horen.
De stream van Hotmusic/Super 936 is verschillend van het geluid op 93.6 in de regio Arnhem. Ik hoor op Hotmusic net Hanson - Mmmbop en op 93.6 FM Sheryl Crow - All I wanna do en daarna een dance classic. Ziet er naar uit dat er geen link meer tussenzit.